PDA

Bekijk de volledige versie : LG Plasma 50pt81 met DVR + USB harddisk 500gb



extreme
21-01-2008, 20:59
kan niemand me helpen met onderstaand probleem
Sinds kort heb ik een LG plasma 50 inch met ingebouwde harddisk 80 Gb. Nu heb ik een externe USB harddisk van Western Digital gekocht van 500 Gb met de bedoeling om mijn videocassetten via de interne harddisk te kopieren en ze dan over te plaatsen op de externe USB harddisk. Vervolgens die dan aan te sluiten op mijn PC om van daaruit een DVD ( van de videocassette ) te maken. maar hier knelt het schoentje. De origineel USB hardisk ( met FAT32 partitie) word op mijn PC herkend en kan daar vanop mij PC gelijk wat mee doen. Wanneer ik daarna de USB harddisk origineel aansluit op mijn plasma , dan word die wel herkend maar kan geen bewerkingen doen behalve USB-format. Als ik die dan formateer via de plasma , dan kan ik films via de interne harddisk kopieren maar dan wordt die naderhand NIET meer herkend op mijn PC. ( PC vraagt dan om te formateren en kan alleen ( in XP ) een NFTS partitie maken . Hoe los ik nu zoiets op , of wat doe ik verkeerd . Ik heb reeds het programm EXT2FSD geinstalleerd zonder succses .:roll:
Met dank