PDA

Bekijk de volledige versie : Aansluiten Samsung twintuner SMT-1100t (KPN), Pioneer DVD recorder DVR-433H-K, TV



linkingpin
23-01-2008, 14:01
Ik word er helemaal gestoord van. Ik wil mijn Pioneer DVD recorder DVR-433H-K aansluiten op mijn Samsung twintuner SMT-1100t (KPN) en mijn oude televisie met 1 scartaansluiting, maar het wil maar niet lukken :twisted: . HELP!!!!!
Ik ben een ontzettende leek, dus help mij in Jip&Janneke-taal. Ik zal je ZEEEER dankbaar zijn :p .

DVDProfilersFilmgek
24-01-2008, 15:18
Ik word er helemaal gestoord van. Ik wil mijn Pioneer DVD recorder DVR-433H-K aansluiten op mijn Samsung twintuner SMT-1100t (KPN) en mijn oude televisie met 1 scartaansluiting, maar het wil maar niet lukken :twisted: . HELP!!!!!
Ik ben een ontzettende leek, dus help mij in Jip&Janneke-taal. Ik zal je ZEEEER dankbaar zijn :p .


koop een scart switch, voorbeeld:

http://www.allekabels.nl/na/0/419/Scart-Schakelaar.html

http://www.allekabels.nl/product_images/gd_main_419_.jpg

1 Uit de Samsung twintuner komen 2 scartkabels
2 de scartkabel van de twin tuner bedoeld voor de recorder stop je in de recorder.
3 de scartkabel bedoeld voor naar de TV stop je in de scart schakelaar op positienr 3
4 in de recorder zit een scartuitgang voor naar de TV, deze stop je in de scartschakelaar op positie 1
5 op de scart schakelaar zit een uitgang voor een scartkabel naar de TV, stop hier een scartkabel in en stop deze in de TV
6 Als je naar de twintuner wilt kijken: zet je TV op de scart ingang en de scartschakelaar op view knopje 3
7 Als je naar de recorder wilt kijken: zet je TV op de scart ingang en de scartschakelaar op view knopje 1
8 Als je wilt opnemen van de twintuner, stel dan de twintuner in zoals bij jou bekent mag zijn, stel ook je recorder in, hij dient op te nemen van de ingang waarin je de twintuner hebt gestopt.

Moet lukken zo, appeltje eitje:wink:

linkingpin
28-01-2008, 09:44
Dankjewel!