PDA

Bekijk de volledige versie : Dombo uitgesteld???



(Disney)Tom Houben
31-08-2001, 15:36
Ik hoorde net in een winkel dat de regio 2 DVD van Dombo zal worden uitgesteld i.v.m. de rechten van de extra's of zoiets. Weet iemand hier meer vanaf???

Dennis
31-08-2001, 15:49
Hier wat info voor je:

In het kader van de 60ste verjaardag van Dombo brengt Buena Vista Home Entertainment deze klassieke animatiefilm uit 1941 op 5 september uit op dvd. In Disney’s vierde ‘alltime classic’ is het baby-olifantje Dombo het gesprek van de dag omdat hij grote flaporen heeft. De muis Timmie leert hem hoe hij met zijn oren uit kan groeien tot de grootste attractie van het land.

Het bonusmateriaal op de dvd bestaat naast de 61 minuten durende film uit een kijkje achter de schermen (de documentaire ‘Leve Dombo’), de twee animatiefilms ‘Elmer De Olifant’ en ‘Als Muizen Willen Vliegen’, twee sing-along-songs ‘Kijk Uit Voor D’Ooievaar’ en ‘Casey Junior’, Game Disney’s Verhalenboek (interactief spel), een Dombo fotogalerij en een muziekvideo van Michael Crawford.

Op 5 september zullen ook drie andere Disney Classics hun dvd-debuut maken, te weten: Pocahontas, De Aristokatten en Oliver & Co. Op 24 oktober wordt ook de allereerste Disney Classic, Sneeuwwitje En De Zeven Dwergen, op dvd uitgebracht.

Hoop dat dit je gerust stelt.

(Disney)Tom Houben
31-08-2001, 15:52
Hier wat info voor je:
KNIP
Hoop dat dit je gerust stelt.

Dank je, maar deze info is al wat ouder. Ik weet dat de datum van Dombo 5 september is, maar die man vertelde dus dat de DVD is uitgesteld naar een onbekende datum vanwege de rechten op de extra's......

Remco de Swart
04-09-2001, 10:22
Gisteren op TV een reclamespot op TV gezien en daar werd bevestigd dat de DVD gewoon op woensdag 5 september uitkomt

(Disney)Tom Houben
04-09-2001, 16:22
Gisteren op TV een reclamespot op TV gezien en daar werd bevestigd dat de DVD gewoon op woensdag 5 september uitkomt

Heb ik ook gezien, maar ze hadden hem vandaag nog nergens binnen.....zal dus wel iets niet kloppen, want de andere 3 Disney DVD's liggen al overal....

Dennis
04-09-2001, 18:51
Hij moet woensdag uitkomen dus we zullen het morgen wel zien.
Zag het een paar minuten geleden nog op tv.

Fred van Putten
04-09-2001, 19:16
Vandaag (4 september) in Belgie al leverbaar en gelijk maar gekocht: Pocahontas, De Aristokatten en Oliver & Co.
Prijs per stuk bij de Finac in Antwerpen BEF 1050 (ongeveer 53 piek).

Dumbo was hier nog niet leverbaar!

Trouwens twee jaar geleden is Dumbo ook al eens uitgegeven op DVD (EAN code 7321931345392). Dit betrof alleen de film zonder extra's met o.a. een nederlandse taal/ondertiteling.:)

mjk303
04-09-2001, 19:35
Hij zou toch pas de 5e uit komen.. morgen is dat dus.. (teminste dat hoorde ik net op tv.. die reclame was er net.. )

Disney had vaak embargo's op video's.. dat zal dus nu ook wel het geval zijn..

(Disney)Tom Houben
04-09-2001, 20:33
Inderdaad, we zien het morgen wel! Maar het zou me niets verbazen als hij er morgen niet is.....
Maar ja, ik heb hem al op de "oude" dvd, die Fred noemde, dus ik ga eerst nog Pocahontas en Oliver en Co halen, dan is Dombo aan de beurt......

Bij de V&D krijg je ze trouwens gratis voor Air Miles!!!!

Remco de Swart
04-09-2001, 21:50
Voordat ik genoeg airmiles heb om de DVD bij V&D te gaan halen moet ik 4185 liter benzine tanken. Je krijgt namelijk 1 airmile per 15 liter (Bron Shell.nl) Tegen de huidige benzine prijs moet ik dus voor bijna ƒ10.500 tanken voor één gratis DVD. Ik doe helaas niet mijn boodschappen bij de AH (ter ver weg) dus is dit mijn lot. Als je de DVD bij Free Record Shop haalt met je Freebees moet je nog altijd 2331 liter tanken (ƒ5829) Freebees is als je deze inleverd bij de FRS of de Kijkshop 3 cent per liter waard. Kortom voor één gratis DVD moet je veel geld uitgeven

(Disney)Tom Houben
05-09-2001, 15:50
Kortom voor één gratis DVD moet je veel geld uitgeven

niet als je veel kennissen een pasje geeft :D en al helemaal niet als die allemaal veel bij appie heijn kopen :D:D

mjk303
05-09-2001, 16:10
Heeft iemand hem?.. Ik zag hem nog niet liggen..

(Disney)Tom Houben
05-09-2001, 20:15
Heeft iemand hem?.. Ik zag hem nog niet liggen..

Ja, wat probeer ik jullie duidelijk te maken denk je? :D:)
Ik post hier niet iets omdat ik me verveel ofzo.......hij zal dus wel degelijk uitgesteld zijn....ik ga morgen eens op pad in Maastricht op zoek naar Dombo :D

Fred van Putten
06-09-2001, 06:32
In Leidschendam en Den Haag is Dombo nog niet leverbaar. Leveranciers weten nog niet wanneer er geleverd wordt!

Fred:(

Rudy Mas
06-09-2001, 13:07
Hallo,

Ik heb het nog niet bevestigd kunnen krijgen, maar naar alle waarschijnlijkheid is Dombo inderdaad uitgesteld.

De leverancier kon de andere 3 DVD's van de Disney Classic zonder problemen verdelen, maar van Dombo hebben ze dus enkel de VHS-tapes ontvangen. Buena Vista heeft echter officieel nog niets laten weten.

Zodra ik meet info ontvang laat ik jullie zeker iets weten.

Serge
06-09-2001, 14:51
Even met Disney België gebeld en daar beweren ze dat Dombo zaterdag op DVD zal verkrijgbaar zijn.

Eric van Ballegoie
06-09-2001, 15:04
Voor meer info omtrend de releases van Dombo, zie:

http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=100