PDA

Bekijk de volledige versie : Powerbuy Harmony Afstandbedieningen



Edgar Smit
24-01-2008, 12:11
Met de lancering van de nieuwe Harmony One afstandsbediening kwam het idee om een powerbuy te organiseren...

Frank heeft groen licht gegeven, dus we gaan van start...

Welke zaken zitten in deze powerbuy?
Alle Logitech Harmony Universele Afstandsbedieningen (behalve de 525). U kan deze terugvinden op de website van Logitech. Hieronder worden ze kort voorgesteld.

Hoe zit het met de garantie?
Alle afstandsbedieningen worden met een factuur afgeleverd. Dus de standaard garantievoorwaarden zijn van toepassing. Het gaat hier wel om een Belgische factuur.

Wat met verzending?
De bedragen van de powerbuy zijn exclusief verzending. U kan deze uiteraard komen ophalen (in Belgie). De verzendingskosten worden case-per-case bekeken, aangezien er misschien mensen samen zullen laten verzenden, of mensen met speciale verzoeken...

Hoe zit het met de betaling?
De afstandsbedieningen worden vooraf betaald. Van zodra iedereen die ingeschreven heeft in de powerbuy betaald heeft worden ze besteld en worden jullie op de hoogte gehouden.

De powerbuy gaat van start van zodra er minstens 10 deelnemers zijn.

De startprijzen zijn de volgende (opgepast, de prijzen zijn exclusief BTW gezien dit vanuit een belgische leverancier vertrekt!). Dit betekent dat je dus nog 21% (voor particuliere klant) moet bijrekenen. Mensen met een BTW-nummer dienen uiteraard geen BTW te betalen.



http://users.telenet.be/aaitee/images/ht/prijzen.jpg

De startkortingen bedragen dus tussen 18 en 33% op de adviesprijs.

Bij 20 deelnemers gaat daar nog eens 10% af. Bij 25 of meer deelnemers 15% (behalve de harmony 1000, blijft op -10%, want kan niet lager, sorry).

Deadline powerbuy
De inschrijvingen worden afgesloten op zondag 3 februari 2008. Is het vereiste aantal deelnemers niet gehaald dan gaat de pb niet door.

Bestellen kan hier op dit forum (http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=70012.0) waar ook alle eventuele andere informatie te vinden is.
Er zijn inmiddels al 17 deelnemers, dus hij gaat door.

Powerbuy is niet van mij overigens, ik post hem hier even als gunst :wink:

Benman
28-01-2008, 15:25
Niet bedoeld om die powerbuy af te kraken. Ik wil alleen maar aangeven dat je, ook bij een powerbuy, behoorlijk kritisch moet blijven kijken en niet zomaar moet aannemen dat alles in zo'n powerbuy goedkoop is/wordt.


http://www.pixmania.nl/nl/nl/11076/xx/xx/1975/3/criteresn.html

Ook al maakt die 15% extra korting het wel aangenaam .....

Sphinkx
29-01-2008, 13:55
De Harmony One staat wel overal 199 hoor. Zelfs op een duitse prijsvergelijkingsite is het goedkoopste 199e excl verzenden...

Als je natuurlijk voor een ouder model gaat kan je soms wel eens een slag slaan!

Benman
29-01-2008, 15:03
De Harmony One staat wel overal 199 hoor. Zelfs op een duitse prijsvergelijkingsite is het goedkoopste 199e excl verzenden...

Als je natuurlijk voor een ouder model gaat kan je soms wel eens een slag slaan!

Yup, die Harmony One is wel goedkoop in de powerbuy. Zelfs de startprijs is al erg sterk. En nu er nog eens extra 15% afgaat is het helemaal aantrekkelijk: € 93,50 exclusief btw. :bier:
Het is toch zeker geen foutje? Aangezien de goedkoopste aanbieding op internet toch nog € 179,00 is. :roll:

Sphinkx
29-01-2008, 15:09
Indien dit een foutje is zal de Powerbuy niet doorgaan denk ik. 99% van de kopers gaan voor deze AB.

Robeeert
31-01-2008, 08:29
Ik heb ook een AB in order staan bij deze powerbuy, is inderdaad een erg aantrekkelijke prijs! Ik hoop dan natuurlijk ook dat deze powerbuy gewoon doorgaat met zo veel aanmeldingen.. Zondag weet ik meer, dan loop de powerbuy af.