PDA

Bekijk de volledige versie : tv + ingebouwde kabeldecoder + ingebouwde harde schijf



densing
24-01-2008, 17:04
ik zag laatst dat humax een lcd-tv heeft ontwikkeld waar een casema-proof kabeldecoder en een harde schijf van 160 gb geintegreerd in zijn. dit lijkt mij ideaal. Het ontwerp vond ik alleen niet mooi. weet iemand of er ook andere producenten dit hebben of bezig zijn te ontwikkelen?

Mr_Parker
24-01-2008, 18:01
Op dit moment is Humax de enige die door de kabelaars erkende tv's met decoder hebben.

Van oa Loewe zijn wel tv's te koop met ingebouwde decoder en harddisk recorder die mbv met een alphcrypt cam werkend te krijgen zijn. Maar deze worden niet ondersteund door de kabelaars waardoor het zou kunnen gaan gebeuren in de toekomst dat deze "work-around" niet meer werkt. Zowel de kabelaar als de fabrikant als de verkoper zal je op de werking in de toekomst geen garantie bieden bij deze niet erkende tv's.

De kabelaars hebben wel laten weten dat er meerdere fabrikanten bezig zijn om door de kabelaars goed gekeurde decoders in hun tv's te integreren. Nog even geduld dus voor een groter aanbod.

densing
25-01-2008, 09:31
ok bedankt. afwachten dus maar