PDA

Bekijk de volledige versie : Underworld: Everything geen regio2 ??



Point7
22-05-2002, 10:47
major bummer :confused: :confused: :confused:

Ik heb vandaag de muziek DVD van Underworld Live: Everything, Everything aangekregen van EzyDVD.

Nu blijkt deze niet te werken in mijn niet regiovrije DVD speler (Pioneer 545). Nochtans staat op de hoes regio 2, 4.

Op de site Michaeldvd.com.au staat zelfs regio 2, 3 en 4.

HOE KAN DIT ???? :confused: :confused: :confused:

Alex van den Berg
22-05-2002, 19:30
Underworld Live: Everything, Everything aangekregen van EzyDVD.

Nu blijkt deze niet te werken in mijn niet regiovrije DVD speler (Pioneer 545). Nochtans staat op de hoes regio 2, 4.

Op de site Michaeldvd.com.au staat zelfs regio 2, 3 en 4.

HOE KAN DIT ???? :confused: :confused: :confused: Hoi .7

Ik heb de DVD zojuist even bekeken en hij is inderderdaad geschikt voor regio 2,3 en 4.
Hier speelt hij zonder problemen af in mijn niet-regiovrije spelers... Een Sony standalone en een Pioneer PC drive...

Ik kan je alleen maar aanraden om de schijf ook even bij een vriend op de speler te testen. Doet hij het dan nog niet, dan is hij hoogstwaarschijnlijk defect...

Point7
22-05-2002, 21:55
In mijn Mustek HIFI DVD-speler (regiovrij) speelt em wel perfect af.
Deze speler hangt echter niet aan mijn HT. Ik gebruik die enkel als MP3 speler op mijn stereoset.

Mijn Pioneer werpt de DVD onmiddelijk terug uit als ik de schuif dicht doe. Ik heb nog nooit problemen gehad met andere DVD's.

Ik begin schrik te krijgen dat zelfs als ik mijn DVD speler regiovrij laat maken, dat ik nog niks met die DVD kan doen.
:( :(

Is hier toevallig niemand die een Pioneer 545 of 444 heeft en die DVD van Underworld ?

Point7
22-05-2002, 21:58
Hoi .7
Ik kan je alleen maar aanraden om de schijf ook even bij een vriend op de speler te testen. Doet hij het dan nog niet, dan is hij hoogstwaarschijnlijk defect...

Ik ga em laten testen op een Philips DVD speler (niet regiovrij) van een collega.

Stel dat em daar wel werkt, wat moet ik dan doen????

Point7
23-05-2002, 21:32
Mijn collega met een niet regiovrije Philips DVD -speler heeft helemaal geen problemen met die DVD.

Ik snap er niets van. Mijn veel duurdere Pioneer kan helemaal niets met die DVD aanvangen.

Ik ga in't weekend eens meer info vragen bij mijn HIFI-shop.

Alex van den Berg
23-05-2002, 22:20
Mijn collega met een niet regiovrije Philips DVD -speler heeft helemaal geen problemen met die DVD.
Ik snap er niets van. Mijn veel duurdere Pioneer kan helemaal niets met die DVD aanvangen.
Ik ga in't weekend eens meer info vragen bij mijn HIFI-shop. Ik ben benieuwd... Maar je houdt ons vast wel op de hoogte? :)

Point7
23-05-2002, 22:28
Ik ben benieuwd... Maar je houdt ons vast wel op de hoogte? :)

Tuuuuuurlijk !! :)

Ik ben zelf ook benieuwd of ze mij kunnen/willen helpen.
Hoever willen ze gaan om mij te helpen.

Ik heb de laatste tijd daar nogal veel gekocht, dus hoop ik een beetje op wat medewerking van hun.

Misschien een nieuwe firmware als dat mogelijk is op de Pioneer?

Point7
26-05-2002, 08:37
Ik ben ondertussen naar mijn HIFI-shop geweest met mijn DVD van Underworld en ik heb em in een nieuwe Pioneer 545 geprobeerd, maar die doet net hetzelfde. Spuuwt de DVD gewoon terug uit.

In een Sony werkte die wel perfect. Een JVC wist ook niet goed wat met die DVD aanvangen. De display sloeg tilt.

Kortom, ze kunnen mij niet echt helpen met die DVD. Dat is gewoon pech hebben.

In een newsgroup schreef iemand dat ie met een Pioneer 444 (niet regiovrij) geen enkel probleem had met die DVD.

Ik vraag me dan af wat de 545 dan zo verschillend maakt met de 444 zodat die de DVD niet aanvaard ?:confused:

Point7
27-05-2002, 14:11
Het was maar om te melden dat de DVD van Underworld SUPERRRRRR is !!!! :D

Ik heb mijn Mustek DVD speler toch maar aangesloten om de DVD te kunnen gebruiken. Het beeld is immers toch niet zo belangrijk op deze DVD.
Spijtig dat de DVD na 90 minuten gedaan is. Ik begon al bijna te roepen "WE WANT MORE....WE WANT MORE" ;)

Ik zal die Mustek in't vervolg blijven gebruiken als noodoplossing. Ik moet em dan wel telkens verwisselen tussen mijn stereoset en HT-set, maar dat is niet zoveel werk.

Alex van den Berg
27-05-2002, 14:51
Het was maar om te melden dat de DVD van Underworld SUPERRRRRR is !!!! :D

Ik heb mijn Mustek DVD speler toch maar aangesloten om de DVD te kunnen gebruiken.Fijn dat je eindelijk van de DVD kunt genieten Point... En inderdaad... Hij is Superrrrrrrrr... Naar mijn mening één van de beste (misschien wel de beste!!) dance-DVD's op dit moment. :)

Point7
27-05-2002, 15:02
Fijn dat je eindelijk van de DVD kunt genieten Point... En inderdaad... Hij is Superrrrrrrrr... Naar mijn mening één van de beste (misschien wel de beste!!) dance-DVD's op dit moment. :)


Het geluid is zeer goed op deze DVD. Zeer zuiver gemixed en goed gebruik makend van een 5.1 set. Vooral de .1 klinkt goed. :D

Zijn er nog andere dance-DVD's?

Orbital is te experimenteel denk ik. Ik heb daar al tracks van gehoord (niet van de DVD) en daar zitten afschuwelijke nummers tussen. :eek:

PS: Dit was mijn eerste muziek DVD. Ik heb er nog 2 in bestelling namelijk Portishead en Sheryl Crow.
Dat optreden van Portishead heb ik ooit al op TV gezien en was ook onder de indruk hoe goed die live klonken.