PDA

Bekijk de volledige versie : Sony STR DG-300



marien
25-01-2008, 22:31
Hallo,

Ik ben sinds vandaag de bezitter van bovengenoemde receiver, alleen weet iemand van jullie hoe ik deze moet aansluiten? :confused:
Ik heb al op de site van Sony gekeken, maar dat werkt niet, ik heb in ieder geval nog steeds geen geluid uit de speakers.

De aan te sluiten apparaten zijn:

Receiver Sony STR DG-300 (zonder HDMI)
TV Sony bravia
UPC media box
Sony harddisk recorder/DVD speler

Ik hoop dat iemand me kan helpen ! :wink:

Michael Hamers
26-01-2008, 19:30
De gebruiksaanwijzingen van Sony zijn anders simpel genoeg. Vraag anders om hulp bij de winkel waar je em hebt gekocht.

Ik heb zelf de STR-DG500 en die was super simpel aan te sluiten. Je moet gewoon weten wat je doet en de basisprincipes van dergelijke apparatuur kennen.

Hoe wil je alles aansluiten?

marien
27-01-2008, 13:36
hallo Martelleo,

Zelf heb ik ook de STR-DG500 (typefoutje van mij in eerste bericht).
Ik heb inmiddels alles aangesloten, alleen de televisie geeft nog iets problemen.
volgens het boekje is het mogelijk om een playstation 3 op de receiver aan te sluiten, die dan weer op de tv te zien is.
Nu moet ik een rode, groene, en blauwe kabel aansluiten op de tv (AV3), en een aparte gele kabel voor het videosignaal, alleen zit deze laatste aansluitmogelijkheid niet op ingang AV3...

Is hier een andere mogelijkheid voor ?

Gerco Stuivenberg
27-01-2008, 14:37
De rode groene en blauwe tulp-kabel is voor een zgn. component-video verbinding en de gele voor een composiet-video verbinding. Het zijn 2 verschillende verbinding die onfahankelijk vanm elkaar gebruikt kunnen worden.

Die gele verbinding is in pricincipe gewoon overbodig tenzij er probelemen zijn met de instelling van de TV of speler voor het gebruik van de component-video verbinding. De gele kun je dan tijdelijk in de "Front AV" van de TV doen zodat je deze instellingen kunt aanpassen. ;)