PDA

Bekijk de volledige versie : Guide PLus download niet meer



wieger
28-01-2008, 10:46
Ik ben al een jaar in het bezit van een Sony RDR 725 HX. van de een op de andere dag worden de Guide pLus niet meer gevuld. Ik al van alles geprobeerd, terug zetten in de fabrieksinstellingen etc. maar tot op heden geen succes. Automatisch wordt wel steeds Eurosport als Hostchannel gevonden en vindt hij ook de kanalen maar ze worden niet gevuld.
Wie weet hier een antwoord op

P@trick_DVD
28-01-2008, 18:40
Heb je de recorder al een nachtje op standby laten staan? Bij de eerste download (na de setup van Guide Plus+) bepaalt de recorder namelijk alleen het host channel en haalt een lijst van kanalen binnen. Het opvullen van de kanalen (programma info) gebeurt pas bij latere downloads. Dit kan een dagje duren voordat alles up-to-date is.

wieger
29-01-2008, 07:35
Bedankt voor je info. Het probleem is inmiddels opgelost via Sony waar ik eindelijk contact mee kreeg. Oorzaak: op de een of andere manier heeft mijn recorder de Guide Plus gereset. Na het opnieuw instellen (terugzetten in fabrieksinstellingen) ging er iets mis in het instellen van de Guide Plus. Hij vindt wel automatisch het Host channel (eurosport) maar plaatst hem in de externe line 1, via editor moet dit gewijzigd worden in tuner.
Vervolgens heb ik de klok aangepast net voor de downloadtijd en toen weer terug en a la daar was de gevraagde info.
Het is bij mij niet nodig om de Media box van UPC op eurosport te zetten, maakt dus niet uit.
Bedankt voor je moeite in ieder geval.