PDA

Bekijk de volledige versie : Infinity HCS1 subwoofer wil niet meer aan.



cmeisen
02-02-2008, 16:58
Ik heb een probleem met bovenstaande subwoofer. Hij is al een aantal jaren in mijn bezit en heeft het altijd prima gedaan. Nu ben ik verhuist en als ik 'm weer aanzet wil hij niet werken :twisted: . De rest van de installatie werkt prima, maar zonder subwoofer klinkt 't niet bepaald jofel.

Om de paar seconden zie je het On-lampje wel aangaan, hij geeft een tik en het On-lampje gaat weer uit. Er komt dan wel even geluid uit, maar dat valt dan vanzelf weer weg.

Hij is via de Line Level Input aangesloten op de Pre Out Subwoofer uitgang van mijn Sony-set. Dat was voor de verhuizing precies zo. Als ik de aansluiting naar de versterker eruit haal, gaat hij ook niet aan.

Ik heb de zekering gecontroleerd, maar die lijkt mij okee.

the limp man
02-02-2008, 19:12
Is de Power Cable toevallig niet defect? Stopcontackt geaard?

cmeisen
03-02-2008, 13:17
Bedankt voor de reactie.

De Power Cable lijkt me okee, geen beschadigingen o.i.d.. Het tijdelijk aanspringen van het On-lampje herhaalt zich met gelijke tussenpozen, dus dat lijkt goed te zitten.

Het stopcontact is inderdaad niet geaard, maar dat was het in ons vorige huis ook niet. Daarnaast heeft de stekker van de subwoofer ook geen randaarde, dus dan maakt dat (volgens mijn beperkte electro-kennis) ook niet uit.

the limp man
03-02-2008, 15:53
Ik zou toch voor alle zekerheid een andere Power Cable proberen.
Misschien is dit wat vergezocht, maar je zou een ander stopcontact of stekkerdoos kunnen proberen.