PDA

Bekijk de volledige versie : Wie kan helpen?



roodm00
03-02-2008, 10:59
Heb problemen met aansluiten van TV Sony Bravia met Digitale kabelontvanger en DVD home theatre system van Sony. Wordt gek van alle gebruiksaanwijzingen en afstandsbedieningen. Welke kabels moet ik waar aansluiten?

Richard B.
03-02-2008, 16:06
Als dit een posting op het tweakers-forum was geweest dan had er binnen een minuut een slotje op gezeten. :)

Ik denk dat het op deze manier heel lastig is voor ons om je te helpen. Misschien dat je beter even goed de handleidingen kunt lezen, vervolgens probeert om het zelf aan te sluiten en pas als je daar echte problemen mee hebt daar hier wat meer specifieke vragen over stelt. Nu lijkt het een beetje alsof je niet eens een poging heb gewaagd om het zelf op te lossen.

Tiger0120
03-02-2008, 17:25
Overigens is dit ook de verkeerd posting plaats :-s

quorumz
03-02-2008, 17:48
Heb problemen met aansluiten van TV Sony Bravia met Digitale kabelontvanger en DVD home theatre system van Sony. Wordt gek van alle gebruiksaanwijzingen en afstandsbedieningen. Welke kabels moet ik waar aansluiten?

hangt van type versterker af?

als je home theatre system hdmi heeft dan gaat kabelontvanger op versterker, en die naar tv klaar. anders gaat je kabelontvanger met hdmi naar je tv
en met bv een optisch kabeltje naar je versterker.

rogue
03-02-2008, 18:38
Meestal zitten er in de handleidingen toch wel enkele plaatjes op welke plaats welke aansluitingen moeten?

luyckfasseel stefan
04-02-2008, 09:22
een goede raad, indien je niet een beetje technisch aangelegd bent, koop dan in de toekomst je materiaal in een winkel waar ze met plezier service en raad willen geven.
Een goede winkel geeft grag die service.;)

Pieter R.
04-02-2008, 10:09
Ik heb nog wel een tip:
Als je zoveel moet aansluiten, zorg dan dat er STRUCTUUR in zit. Niet alles tegelijk, maar:
1. zorgen dat de TV werkt
2. dan bijv. dvd-recorder aansluiten
3. TV op versterker aansluiten
4. enz, enz, enz.

Als je alles uit de dozen gaat halen (wat ik vermoed dat je gedaan hebt) en je gaat dan aan de slag: dan wordt je inderdaad helemaal gek van alle apparaten, gebruiksaanwijzingen en kabels. Houd het zo simpel mogelijk voor jezelf en ga niet verder met het volgende voordat waar je mee bezig was af is.