PDA

Bekijk de volledige versie : een vraagje over BBI



Egon
05-02-2008, 16:45
wie kent filmmaatschappij BBI? Ze komen namelijk ook met BR films uit.
zijn ze nog slechter dan DFW of beter?

Richard B.
05-02-2008, 18:55
Ik had nog nooit van ze gehoord, maar na even zoeken kwam ik hun website (http://www.bbi-dvd.com/) tegen (die zo te zien al 3 jaar niet is bijgewerkt). Het ziet er inderdaad een beetje derderangs uit als ik hun catalogus zo bekijk. Het is "bodem van de uitverkoopbak" spul wat ze uitbrengen.

Tiger0120
06-02-2008, 07:06
Mega Bocht!!!

SuperDre
08-02-2008, 20:39
Oh dear..BBI heeft veel tvfilms, je moet er van houden.. velen hier zullen het maar niets vinden..

Frank
08-02-2008, 20:43
Ik heb ooit eens een DVD die ze uitgegeven hadden gekocht. Een Duitse film, maar je kon 'm alleen in het Engels bekijken omdat de rechthebbenden dat zo wilden (zeiden ze). Ik heb de DVD toen maar in Duitsland gekocht.

SuperDre
08-02-2008, 20:48
Ik heb ooit eens een DVD die ze uitgegeven hadden gekocht. Een Duitse film, maar je kon 'm alleen in het Engels bekijken omdat de rechthebbenden dat zo wilden (zeiden ze). Ik heb de DVD toen maar in Duitsland gekocht.

welke was dat dan? Ik heb namelijk een behoorlijk aantal van hun dvd's in mijn collectie zitten, en ik kan me er niet 1tje herinneren die 'duits' aandeed en toch engels was...

thomas jr
09-02-2008, 07:23
Geloof me.
BBI is echte troep!

SuperDre
09-02-2008, 17:16
Geloof me.
BBI is echte troep!

Zoals ik al zei, het is wat jij leuk vindt, JIJ vindt blijkbaar niet dat er iets bijzonders tussen zit, IK vindt dat er wel wat leuke films tussen zitten, en de kwaliteit is meestal redelijk goed (zolang je maar de single film disks van hun koopt, waar er meer op 1 disk staan is de kwaliteit ruk ja, maar dezelfde films als los dan is de kwaliteit wel goed, hell de meeste hebben zelfs DTS).. Ik bedoel Universal, Warner, Paramount etc. hebben ook veel troep.. Films als 'Dummy' vindt ik persoonlijk erg goed, tevens ook vermaak ik me ook altijd perfect met die TV-rampenfilm films die zij in hun collectie hebben zitten..

veron35
16-02-2008, 15:36
Ze hebben er zeker wel goede film tussen zitten.

Dead Man's Cards, Day of Wrath, True Women, For the Moment, The Sight en Happy Hour vind ik allemaal best leuk.

Die nieuwe uitgaves hebben ook mooiere covers vind ik. Die oudere met de Digital Suround of Golde Quality er boven zijn erg lelijk.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/515A3NYQ01L._SS130_.jpg

SuperDre
18-07-2008, 19:30
Inmiddels liggen er een zwik van ze in de bakken bij FRS/Van leest/Media markt, 15 euro per stuk...

De kwaliteit zal wel niet echt spetterend zijn.. 15 euro is mij nog te duur voor dit merk (hell ik vindt 15 euro voor elk merk nog te duur, het is wel een acceptabele prijs voor nieuwe releases, maar niet meer voor disks die al langer als een half jaar op de markt zijn)..
Het enige wat we kunnen doen is juichen dat ze die disks op de markt brengen, hoe meer spelers(bedrijven) op markt, des te eerder dat de prijzen van BD's naar dezelfde prijzen zakken als dvd's... en dat is iets dat ik alleen maar kan aanmoedigen.. (naast het feit dat ik toch wel een zwik films die door BBI zijn uitgegeven echt vermakend vindt (Nee kwaliteit zijn de films inhoudelijk vaak niet, maar wel vermakend, en dat kun je van genoeg bigbudgetfilms tegenwoordig lang niet altijd zeggen)..