PDA

Bekijk de volledige versie : Thomas Crown Affair, The [DVD]



Eric van Ballegoie
19-07-2001, 00:01
Thomas Crown Affair, The [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=56)

starbuck
04-11-2001, 16:06
Leuk, alhoewel ik hemzelf wel heb gekocht had ik toch liever het orgineel gehad. Maar goed, dat kan nog komen.

Nathan Strik
04-11-2001, 18:34
Jo Starbuck. Het origineel is al lang uit op DVD. Wat houdt je tegen?!?

starbuck
04-11-2001, 19:53
De vele, vele fraaie andere releases die deze maand en volgende maand uit gaan komen. :D

oftewel money money money en prioriteiten.

Echt zo'n titeltje waar je heel blij mee kan worden als hij voor plusminus ( waar zit die plusminus toets eigenlijk :confused: )
30.00 in de bakken ligt.:)

Tom L.
04-08-2004, 18:39
Zeer leuke film, kon hem ook niet laten liggen toen ik hem voor € 5,- in de grabbelbak zag liggen. Aanrader!

Sneaker
16-03-2005, 22:14
Vandaag gezien en ik vond hem geweldig. De chemie tussen Russo en Brosnan is fantastisch. Ze voelen elkaar uitstekend aan en acteren geweldig. De beelden zien er schitterend uit en de muziek is top. De eindscene in het museum vind ik echt briljant. Topfilm. Ben overigens wel benieuwd naar het origineel. Binnenkort maar even voor een zacht prijsje ergens op kop tikken.

rkrijger
17-03-2005, 12:52
Vandaag gezien en ik vond hem geweldig. De chemie tussen Russo en Brosnan is fantastisch. Ze voelen elkaar uitstekend aan en acteren geweldig. De beelden zien er schitterend uit en de muziek is top. De eindscene in het museum vind ik echt briljant. Topfilm. Ben overigens wel benieuwd naar het origineel. Binnenkort maar even voor een zacht prijsje ergens op kop tikken.

Ik ben het met je eens. Op een gegeven moment wemelt het van de bolhoedjes. Heel leuk!

Johan van den D.
17-03-2005, 17:58
Op de één of andere manier vind ik dit ook een goede film.
Ik zou niet precies kunnen zeggen waarom maar hij is de moeite waard naar mijn idee.

scheur
17-03-2005, 19:19
Op de één of andere manier vind ik dit ook een goede film.
Ik zou niet precies kunnen zeggen waarom maar hij is de moeite waard naar mijn idee.

Ik sluit me geheel hier bij aan, toen ik deze voor het eeerst zag , wist ik niet goed wat ik er van moest verwachten, maar toen die afgelopen was had ik een heel tevreden gevoel.... :wink:

X
18-03-2005, 23:38
Heel erg leuk. Als blinde aanschaf in de collectie opgenomen en ik was aangenaam verrast. Een echte aanrader (y)