PDA

Bekijk de volledige versie : De Aristokatten



(Disney)Tom Houben
01-09-2001, 16:31
Ik heb net de DVD "De Aristokatten" gekocht (bij de Free Record Shop met cola pas 54,-). Hij is weer mooi hoor! Leuke 'bewegende' menu's, voorfilmpjes kunnen weggezapt worden door op de menu knop te duwen, leuke extra's (waaronder Silly Symphonie van 8 minuten en muziek docu met de Sherman Brothers! Ook een 'plakboek' met 68! prachtige foto's van concept art tot de characters van 2 katten in Disneyland!)
Het enige minpuntje vind ik dat het schijfje zelf in het Frans en het Nederlands is bedrukt, net als op de oude DVD's, maar daar zal voor de rest niemand zich aan storen denk ik :)
De film zelf is ook ontzettend leuk (maar ja, die kende ik al want die heb ik hier ook nog gewoon op VHS liggen :) )
Dit is echt weer een aanrader!!!

Arnold van Oostrum
01-09-2001, 17:11
Hoi, fijn dat je zo tevreden bent met je aankoop.

Zou je nog kunnen zeggen wat het beeldformaat is en welke audiotracks er op staan? En hoe de kwaliteit daarvan is.

(Disney)Tom Houben
01-09-2001, 17:52
Hoi, fijn dat je zo tevreden bent met je aankoop.

Zou je nog kunnen zeggen wat het beeldformaat is en welke audiotracks er op staan? En hoe de kwaliteit daarvan is.

Beeldformaat is 1.33:1 / 4*3 of zoiets (in ieder geval altijd full screen) en geluid is voor engels en nederlands dolby digital 5.1. De kwaliteit van het geluid is goed, maar ik heb daar geen verstand van. Welk soort geluid erop staat boeit me niet zo, als er maar geluid opstaat :).