PDA

Bekijk de volledige versie : goede online regio 1 shop?



Yi-Long
23-05-2002, 14:21
Weet iemand goede/cheap regio 1 shops online waar ik kan bestellen, ant play.com heeft wel regio 1 titels maar ze hebben geen akira region 1 en andere wat zeldzamer titels...

Mike Philippens
23-05-2002, 15:04
Meestal kijk ik bij Play en DVDBoxoffice.com. Heel raar dat Play Akira helemaal niet heeft. Bij Amazon hebben ze 'm weer wel, maar ik geloof niet dat ie daar erg goedkoop is.

Yi-Long
19-06-2002, 13:59
Ah bedankt voor je reply....had hem enkele weken geleden al gelezen en wou je toen al bedanken, maar ik dacht 'ik wacht nog ff tot er wat meer reacties komen op myn vraag...'

Je ziet het....intussen ontelbare extra reacties erby gekomen....:rolleyes: ;)

Ik heb dus nu myn eerste DVD besteld by dvdboxoffice...maar hy is nog steeds niet gepost...
ik heb hem afgelopen vrydag besteld....
Hoelang doet boxoffice er normaal gesproken over om de dvd naar nederland te krygen?

Ow ja...heb niet Akira besteld maar Princess Mononoke :)

Fitz
19-06-2002, 14:04
kijk ook eens op www.absound.ca

snel en goedkoop

bmateijsen
19-06-2002, 14:08
normaal tijdens werkdagen gaat het versturen binnen 2 dagen. Maar goed, met weekenden er tussen... is het gewoon wat trager.

DVDboxoffice en play zijn gewoon zeer goed en met dvdboxoffice heb ik nog nooit!! douane problemen gehad!

Groet Bjorn

bassieman
21-06-2002, 01:20
DVDBoxoffice verzendt alle DVD's vanuit de EU :)
Daarom hoeven er geen kosten over betaald te worden.

Een andere ervaring heb ik met (regio 4) Ezydvd
Hier kreeg ik dus wel een rekening van de douane

Stomme fout, ik had ze moeten vragen de verzending te verdelen in meerdere pakketjes.