PDA

Bekijk de volledige versie : brian dennehy



pete928
05-02-2008, 23:23
ik vraag me een beetje af wat er van deze (naar mijn mening ) prima acteur is geworden.
je hoort eigenlijk vrijwel niks meer van hem

InfamousGeorge
06-02-2008, 23:26
Brian Dennehy zal in Righteous Kill gaan spelen, naast Pacino en DeNiro :-D

Tim k
07-02-2008, 21:32
Tijdens het wachten op deze film, gewoon lekker Silverado kijken.

Lex v/d Moolen
07-02-2008, 23:25
Ondergewaard acteur imo, had wel wat meer grotere rollen in grotere films verdiend.

Tim k
08-02-2008, 19:58
Heel veel tv werk inderdaad en op Action Now! kom ik hem ook wel eens tegen. Soms
snap je toch niet hoe sommigen hun carriere ( al dan niet noodgedwongen ) invullen. Bij hem heb ik ook het gevoel dat er veel meer in had gezeten.

scifi maniac
13-02-2008, 22:20
Het is een goed acteur. Ikheb 'm een jaar geleden gezien in een toneelstuk in Londen. Death of a Salesman. Die man heeft echt een aanwezigheid. Volgens mij doet ie veel toneel in de States. En ik zou zoiets niet noodgedwongen noemen. Sommigen prefereren het. Zelfs Al Pacino staat af en toe op het toneel. Nog niet eens zo heel lang gek]leden in LA.

Renny Collard
13-03-2008, 00:06
Dennehy is zeker een aanwezigheid zoals eerder genoemd.
Hij weet zijn rollen zeer overtuigend neer te zetten.
Ik heb ooit een film van hem gezien waarin hij echt fantastisch was.
Misschien kunnen jullie me helpen.
Hierin speelt hij een town bully waar een heel dorp bang voor is.
Een vrijbuiter die alles kan flikken omdat niemand daar iets tegen durft te doen.
Weet iemand mij te vertellen wat hier de titel van was?

Camera Obscura
24-04-2008, 08:49
Brian Dennehy ja ! Zag hem laatst in The Belly of an Architect (1987) van Peter Greenaway. Zat even met mijn ogen te knipperen, kende hem eigenlijk vooral als bad guy uit B-films, derderangs TV-producties en wat kneuk- en smijtwerk uit de jaren '80.

Even wennen dus, maar in The Belly of an Architect zet hij een prima rol neer, al steek je natuurlijk al snel goed af naast die vreselijke Chloe Webb.

pete928
19-05-2008, 19:06
Dennehy is zeker een aanwezigheid zoals eerder genoemd.
Hij weet zijn rollen zeer overtuigend neer te zetten.
Ik heb ooit een film van hem gezien waarin hij echt fantastisch was.
Misschien kunnen jullie me helpen.
Hierin speelt hij een town bully waar een heel dorp bang voor is.
Een vrijbuiter die alles kan flikken omdat niemand daar iets tegen durft te doen.
Weet iemand mij te vertellen wat hier de titel van was?

in broad daylight

Renny Collard
21-05-2008, 08:05
in broad daylight

Lijkt mij de film die ik bedoel.
Thanks.