PDA

Bekijk de volledige versie : Wal-Mart staakt verkoop hd-dvd in juni.



Benman
16-02-2008, 15:59
Bron: Tweakers.net (http://core.tweakers.net/nieuws/51922/wal-mart-staakt-verkoop-hd-dvd-in-juni.html)

Nou, het lijkt er meer en meer op dat het gebeurd is met hd-dvd. Ondanks dat er bij sommigen nog hoop is dat veel berichten geplaatst worden door het Bluray front. Het volgende bericht is het zoveelste in een rij.
Het moge duidelijk zijn ...... HD-DVD is aan het begin van het einde.

Ik ben er iig in zoverre content mee dat nu duidelijk is waar mijn focus moet liggen. Ik kan eindelijk overgaan tot het kopen van high definition films.:bier:

Wal-Mart staakt verkoop hd-dvd in juni
Door Dimitri Reijerman, zaterdag 16 februari 2008 10:06
Submitter: m4yall, views: 10.484
De Amerikaanse winkelketen Wal-Mart heeft vrijdag aangekondigd dat het vanaf juni uitsluitend nog blu-ray-spelers en -titels in zijn assortiment zal aanbieden. Daarmee lijkt het definitieve einde van het hd-dvd-formaat in zicht.
Op het bedrijfsblog van Wal-Mart is te lezen dat de retailer de beslissing om hd-dvd uit te faseren heeft genomen nadat Best-Buy en Netflix eerder bekend maakten dat zij exclusief voor het blu-ray-formaat kozen. Ook gaan er geruchten dat Toshiba zelf inziet dat de format war is verloren. Het concern zou daarom noodgedwongen moeten stoppen met het hd-formaat.
Extra pijnlijk voor het hd-dvd-kamp is dat Susan Chronister van Wal-Mart op het weblog van de winkelketen schrijft dat de hd-dvd-speler beter verbannen kan worden naar de kinderkamer, zodat er ruimte ontstaat voor nieuwe blu-ray-apparatuur. Ook bij Wal-Mart konden klanten de laatste weken tegen sterk gereduceerde prijzen hd-dvd-spelers op de kop tikken, maar het wanhoopsoffensief lijkt te laat te zijn ingezet.

rogue
16-02-2008, 18:51
Dit bericht staat nu al in 2 topics hier ;)........

Trat
16-02-2008, 19:09
Beetje spuit 11 ja...

Benman
17-02-2008, 11:21
Beetje spuit 11 ja...

Psies, spuit 11 waar jij teveel aan trekt .... trut. Plaats zelf eens een intererssant bericht ipv. hier te gaan zitten flamen. Want dat kan ik ook. :mrgreen:

De ene keer wordt er voor een nieuw bericht een nieuw topic geopend, de andere keer wordt het onder aan een draadje geplaats.
Wanneer moderators geen regels kunnen houden wordt het wel een zooitje ja. Richt daar dan je pijlen op, Trat, stomme boer. Senior member? Eerder senile member. Proost :bier:

Trat
17-02-2008, 11:31
Psies, spuit 11 waar jij teveel aan trekt .... trut. Plaats zelf eens een intererssant bericht ipv. hier te gaan zitten flamen. Want dat kan ik ook. :mrgreen:

De ene keer wordt er voor een nieuw bericht een nieuw topic geopend, de andere keer wordt het onder aan een draadje geplaats.
Wanneer moderators geen regels kunnen houden wordt het wel een zooitje ja. Richt daar dan je pijlen op, Trat, stomme boer. Senior member? Eerder senile member. Proost :bier:
LOL, waarom word je nou boos? Het zooitje komt juist door mensen die niet eerst even de zoekfunctie gebruiken en denken dat ze de eerste zijn daar moeten mods dan op letten. Probleem ligt dus bij de gebruiker. Bovendien stond het bericht de dag ervoor al op Tweakers. Denk je echt dan dat jij de eerste bent die dit hier heeft gezien? Lijkt me sterk aangezien het nogal een hot item is. En aangezien het ook al door tig andere posters is geplaatst zou het voor de oplettende lezer juist op lijken dat jouw post pure flame bait is. En ik ben geen boer... en door een 50-er voor seniel uit worden gemaakt is pure LOL.