PDA

Bekijk de volledige versie : There Will Be Blood exclusief op HD-DVD



mike mannot
20-02-2008, 10:11
Na alle vervelende berichten (zelfs Universal is om) toch nog goed nieuws voor de HD-DVD aanhangers. Dit persbericht van de die-hards bij Paramount. De schijnbaar beste film van het jaar exclusief (in USA) op HD-DVD (en DVD uiteraard). En Sweeney Todd natuurlijk. Nog even genieten dus :-)

--------------------

There Will Be Blood' Coming to HD DVD

February 19, 2008

In spite of today's announcement by Toshiba declaring the death of HD DVD, Paramount Home Entertainment has announced the 2007 epic There Will Be Blood, starring Daniel Day Lewis, will be released April 8 on HD DVD. The release is day-and-date with the standard DVD version.

There Will Be Blood will be presented on HD DVD in a two-disc set with widescreen 1080p video and Dolby TrueHD 5.1 lossless audio.

No special features will be exclusive to the HD DVD version. The partial list we've received thus far includes the following.

*TIMMIE*
20-02-2008, 10:29
hahaha... vraag is dan voor hoelang? Liggen de internationale distrirechten ook bij Paramount?

Mark de Jong
20-02-2008, 10:33
Zag op DVD-Home staan dat There Will Be Blood al een tijd in de Upcoming Blu-ray lijst staat.

*TIMMIE*
20-02-2008, 10:42
op 11/6 door Buena Vista!

mike mannot
20-02-2008, 10:53
op 11/6 door Buena Vista!

Hahaha, dat wist ik niet. Ik ga meestal voor de Amerikaanse release.

Jeroen D
20-02-2008, 10:55
op 11/6 door Buena Vista!

Dat kan wel kloppen. Dan komt de DVD ook uit.

Edwin V
20-02-2008, 12:01
Positief in ieder geval dat Paramount bij nieuwe releases toch ook meer Dolby TrueHD gaat toepassen en niet blijft hangen in DD+.

*TIMMIE*
20-02-2008, 13:46
Als het dan geen verkapte Dolby Digital + track is. ;)

timbel
20-02-2008, 14:05
Sweeney Todd, wordt hier uitgebracht door Warner Bros, dus die krijgen we hier ook in Blu-Ray

Richard B.
20-02-2008, 14:16
Dat zijn dan twee leuke "uitzwaai-releases" want beide films wil ik graag zien. :bier:

*TIMMIE*
20-02-2008, 14:17
In de USA zal hij (uiteindelijk) ook wel op Blu Ray uit komen nu HD DVD OOP gaat raken. ;)

mike mannot
20-02-2008, 14:18
Dat zijn dan twee leuke "uitzwaai-releases" want beide films wil ik graag zien. :bier:

Dacht ik ook :bier:

Reinbo
20-02-2008, 14:23
Na alle vervelende berichten (zelfs Universal is om) toch nog goed nieuws voor de HD-DVD aanhangers. Dit persbericht van de die-hards bij Paramount. De schijnbaar beste film van het jaar exclusief alleen op HD-DVD (

Goh, wat een goed nieuws voor HD DVD liefhebbers, mogen ze ook deze titel nog aan hun binnenkort waardeloze verzameling toevoegen. Vrees voor hen dat die binnen een jaar toch ook op BR uit komt.....

Wedlock
20-02-2008, 14:25
Voor zover ik begrepen heb komt Sweeney Todd hier in Nederland op Blu-Ray eind Mei of begin Juni.
Details zijn er nog niet bekend.

Overigens heeft Warner The Assassination Of Jesse James ook uitgesteld naar Mei.

*TIMMIE*
20-02-2008, 14:28
Goh, wat een goed nieuws voor HD DVD liefhebbers, mogen ze ook deze titel nog aan hun binnenkort waardeloze verzameling toevoegen. Vrees voor hen dat die binnen een jaar toch ook op BR uit komt.....

Zoals je had kunnen lezen; overal ter wereld kun je hem kopen op Blu Ray, behalve in de USA (totdat Paramount Blu gaat).

Richard B.
20-02-2008, 14:30
Goh, wat een goed nieuws voor HD DVD liefhebbers, mogen ze ook deze titel nog aan hun binnenkort waardeloze verzameling toevoegen. Vrees voor hen dat die binnen een jaar toch ook op BR uit komt.....
Wat een flauwe reactie. Alsof HD DVD-liefhebbers het vervelend vinden dat een film ook op BR gaat verschijnen. Ik kan je zeggen dat het mij niet uitmaakt. :roll:

En de eerstkomende paar jaar geniet ik nog wel even van mijn "waardeloze verzameling" hoor. :bier:

mike mannot
20-02-2008, 14:37
Wat een flauwe reactie. Alsof HD DVD-liefhebbers het vervelend vinden dat een film ook op BR gaat verschijnen. Ik kan je zeggen dat het mij niet uitmaakt. :roll:

En de eerstkomende paar jaar geniet ik nog wel even van mijn "waardeloze verzameling" hoor. :bier:

Zo is dat. Gewoon laten kletsen joh.

Tiger0120
20-02-2008, 14:45
Goh, wat een goed nieuws voor HD DVD liefhebbers, mogen ze ook deze titel nog aan hun binnenkort waardeloze verzameling toevoegen. Vrees voor hen dat die binnen een jaar toch ook op BR uit komt.....
Ga lekker buiten spelen met je waardeloze reactie.


Is toch mooi dat para deze op HD-DVD zet alle films die ik momenteel kijk ik vaker dan 1x een film. mijn Favo's op HD zijn the fast and the furious films deze heb ik zeker al 6 keer gezien en heb er nog geen genoeg van.

Dus deze films al op mijn verlang lijstje gezet samen met nog 23 andere films die ik ga binnen krijgen op dit (WAARDELOOS WAANZINNIG GOED MEDIUM)

Mr. Humphries
20-02-2008, 14:49
Ik snap Reinbo's reactie wel, het is natuurlijk een nieuwsbericht van niks. De commercie-media is daar goed in.

mike mannot
20-02-2008, 14:59
Ik snap Reinbo's reactie wel, het is natuurlijk een nieuwsbericht van niks. De commercie-media is daar goed in.

Het is juist een heel goed bericht voor mensen met een HD-DVD speler.

*TIMMIE*
20-02-2008, 15:01
Tsja... ik denk dat Paramount nog snel even wil cashen nu het nog kan. Als ze al niet te laat zijn.

*TIMMIE*
20-02-2008, 15:02
Het is juist een heel goed bericht voor mensen met een HD-DVD speler.

Leg uit? Wat is er goed aan? Overal ter wereld komt hij op Blu Ray uit, behalve in de USA. Dus het is eerder misleidend in die zin. Bovendien zal hij uiteindelijk toch wel op Blu Ray uit komen in de USA.

mike mannot
20-02-2008, 15:17
Leg uit? Wat is er goed aan? Overal ter wereld komt hij op Blu Ray uit, behalve in de USA. Dus het is eerder misleidend in die zin. Bovendien zal hij uiteindelijk toch wel op Blu Ray uit komen in de USA.

Niet iedereen heeft een Blu-Ray speler. En niet iedereen kan (of wil) die meteen aanschaffen. Dus is het voor mensen met een HD-DVD speler leuk dat ze hun collectie nog kunnen aanvullen met deze titels. Dat staat toch helemaal los van het feit dat ze inderdaad over niet al te lange tijd ook wel op Blu-Ray zullen verschijnen.

*TIMMIE*
20-02-2008, 15:24
Voorlopig worden er ook nog schijven op HD DVD uitgebracht. Dus als het daarom draait zie ik het nut/de relevantie niet in van dit bericht. Kijk op de releaselijsten, dan zie je nog verschillende titels in de pijplijn staan. Dan is er niets speciaals aan dat deze HD DVD uitgebracht wordt en wat extra aandacht krijgt door een opgeblazen persbericht.

Als het erom ging dat het een exclusive titel is, dan verwijs ik je naar mijn bovenstaande reacties.

mike mannot
20-02-2008, 15:29
Voorlopig worden er ook nog schijven op HD DVD uitgebracht. Dus als het daarom draait zie ik het nut/de relevantie niet in van dit bericht. Kijk op de releaselijsten, dan zie je nog verschillende titels in de pijplijn staan. Dan is er niets speciaals aan dat deze HD DVD uitgebracht wordt en wat extra aandacht krijgt door een opgeblazen persbericht.

Als het erom ging dat het een exclusive titel is, dan verwijs ik je naar mijn bovenstaande reacties.

In dit geval was het nog wel interessant. Veel mensen waren bang dat Paramount na de aankondigingen van Toshiba en Universal misschien niks nieuws meer zouden uitbrengen.

Reinbo
20-02-2008, 16:45
Het is juist een heel goed bericht voor mensen met een HD-DVD speler.


Dat vind ik dus een domme reactie. Al zou ik een hd dvd speler hebben dan zou ik dus totaal geen hd-dvd's meer kopen. Het medium is over. Ik heb al genoeg laserdiscs in mijn kast staan (en die hebben dan tenminste nog coole hoezen) :bier:

*TIMMIE*
20-02-2008, 16:53
Geen nieuws is goed nieuws. Vooralsnog heeft Paramount niet laten weten of ze stoppen met HD DVD of het voorlopig blijven ondersteunen. Net zoals Universal niet heeft laten weten of ze voorlopig nog HD DVD's uit zullen brengen naast Blu Rays. Maar goed... daar zijn al genoeg topics over. IMHO SLOTJE!

Dat jij dat niet zou doen Reinbo, betekent niet dat HD DVD eigenaren dat niet zou den kopen. Ik kan me goed voorstellen dat als je nog geen Blu Ray hebt, maar wel HD DVD deze variant zou gaan kopen.

mike mannot
20-02-2008, 23:29
Dat vind ik dus een domme reactie. Al zou ik een hd dvd speler hebben dan zou ik dus totaal geen hd-dvd's meer kopen. Het medium is over. Ik heb al genoeg laserdiscs in mijn kast staan (en die hebben dan tenminste nog coole hoezen) :bier:

Wat een onzin. Je kan die films die je hebt toch altijd blijven kijken. Laserdisc waren van mindere kwaliteit en dan koop je die liever op dvd. Dat is nu helemaal niet ter sprake. Geen enkele reden om een film die je op hd hebt te vervangen door de Blu-Ray. Maar goed, dat is een hele andere discussie.

Mr. Humphries
20-02-2008, 23:36
Dat jij dat niet zou doen Reinbo, betekent niet dat HD DVD eigenaren dat niet zou den kopen. Ik kan me goed voorstellen dat als je nog geen Blu Ray hebt, maar wel HD DVD deze variant zou gaan kopen.

True, maar het komt zo als de spartanen over, een minderheid krijgers die tot hun dood blijven vechten voor een kip met een gedroogde pruim in z'n aars, ik ben voorstander van de dvd, dus ik vind mijzelf aardig neutraal, maar ik merk heel duidelijk dat vele hd-aanbidders erg naief overkomen of een stukje kritiek als een aanval opvatten.

rogue
21-02-2008, 07:58
True, maar het komt zo als de spartanen over, een minderheid krijgers die tot hun dood blijven vechten voor een kip met een gedroogde pruim in z'n aars, ik ben voorstander van de dvd, dus ik vind mijzelf aardig neutraal, maar ik merk heel duidelijk dat vele hd-aanbidders erg naief overkomen of een stukje kritiek als een aanval opvatten.
Voorlopig zullen de spelers het blijven doen, en wie weet wat over 5, 6 jaar gebeurd? En voorlopig kun je gewoon je films in HD-kwaliteit bekijken.

mike mannot
21-02-2008, 09:45
Misschien dan toch niet exclusief op HD-DVD ;-)

http://news.yahoo.com/s/nm/20080221/media_nm/bluray_dc_1

Aloys
21-02-2008, 12:11
Als je de klemtoon anders legt kan je de topictitel ook opvatten als dat TWBB de enige film wordt die nog op HD DVD uitkomt (6)

Geintje hé, no fanboyism:bier:

Claudio Santulli
26-02-2008, 20:57
De status van Paramount kan van de ene op de andere dag zomaar veranderen.
Ik neem aan dat ze ook gewoon hun geld willen verdienen, en niet aan liefdadigheid doen.
Warner zei voorheen ook dat zij beidde formaten zouden ondersteunen.
Enkele weken later was dat heel anders.
Ze hebben wel een contract, maar zo snel kan het gaan.

Ene, van mij mogen ze alle titels, vooral heel snel uitbrengen.
En liefst nog veel meer en sneller.
of BD of HD, als ze maar komen.

Richard B.
26-02-2008, 21:03
Misschien dan toch niet exclusief op HD-DVD ;-)

http://news.yahoo.com/s/nm/20080221/media_nm/bluray_dc_1

Dit is toch hetzelfde bericht van vorige week? Ik lees hier niks bijzonders in m.b.t. TWBB hoor. :confused:

Het zou mooi zijn als ie nog op HD DVD uitkomt, maar anders haal ik hem wel gewoon op DVD.

mike mannot
26-02-2008, 23:52
Dit is toch hetzelfde bericht van vorige week? Ik lees hier niks bijzonders in m.b.t. TWBB hoor. :confused:

Het zou mooi zijn als ie nog op HD DVD uitkomt, maar anders haal ik hem wel gewoon op DVD.

Het is ook een oud bericht. Toen ik het plaatste was het echter nog nieuws. Daarna kwam er een apart topic over.

Richard B.
26-02-2008, 23:56
Het is ook een oud bericht. Toen ik het plaatste was het echter nog nieuws. Daarna kwam er een apart topic over.

Ugh.. ik vergis me in de topics. Ik dacht dat dit een vervolg was op deze discussie (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=58420&page=2). Foutje. :oops: :lol:

mike mannot
27-02-2008, 15:37
Ugh.. ik vergis me in de topics. Ik dacht dat dit een vervolg was op deze discussie (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=58420&page=2). Foutje. :oops: :lol:

Ja dat is het topic dat geopend werd nadat ik die link had geplaatst.

SuperDre
29-02-2008, 10:07
Dit is toch hetzelfde bericht van vorige week? Ik lees hier niks bijzonders in m.b.t. TWBB hoor. :confused:

Het zou mooi zijn als ie nog op HD DVD uitkomt, maar anders haal ik hem wel gewoon op DVD.

Sorry, maar de HD-DVD release is CANCELLED.... Alle nieuwe releases van Paramount en Dreamworks zijn cancelled vanaf 4 maart: http://www.engadget.com/2008/02/28/paramount-and-dreamworks-hd-dvd-support-ends-march-4/

Richard B.
29-02-2008, 10:10
Sorry, maar de HD-DVD release is CANCELLED.... Alle nieuwe releases van Paramount en Dreamworks zijn cancelled vanaf 4 maart: http://www.engadget.com/2008/02/28/paramount-and-dreamworks-hd-dvd-support-ends-march-4/
Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=58420&page=2