PDA

Bekijk de volledige versie : Meet the robinsons Blu-ray release ?



Claudio Santulli
20-02-2008, 15:15
Waar is nu opeens de blu-ray uitgave gebleven, veel promo's melde een simultane release.
Andere melden april.
weer andere melden dat hij voor onbepaalde tijd is uitgesteld, waarom nu!

Wedlock
20-02-2008, 18:05
Ik zou hem ook graag willen hebben maar helaas nergens op een NL online retailer gevonden.

Hopelijk komt ie toch uiterlijk 16 April.

AntS
20-02-2008, 19:27
Bij Amazone UK kun je hem gewoon bestellen.

http://www.amazon.co.uk/Meet-Robinsons-Blu-ray-Stephen-Anderson/dp/B000R3430S/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1203535425&sr=1-1

Claudio Santulli
20-02-2008, 21:58
Bij Amazone UK kun je hem gewoon bestellen.

http://www.amazon.co.uk/Meet-Robinsons-Blu-ray-Stephen-Anderson/dp/B000R3430S/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1203535425&sr=1-1

Sterker nog, gewoon in de winkel te halen.

Alleen vinden mijn kinderen dat minder fijn.
Die kennen nog geen engels.

Claudio Santulli
26-02-2008, 12:40
Ok, alle tv reclames en promo's zeggen vanaf 26 febr. op DVD en Blu-Ray.
Maar niemand weet uberhaubt iets.
Staat niet meer op de release lijsten.

Hij is verdwenen, Spoorloos!

Tiger0120
26-02-2008, 16:01
Ok, alle tv reclames en promo's zeggen vanaf 26 febr. op DVD en Blu-Ray.
Maar niemand weet uberhaubt iets.
Staat niet meer op de release lijsten.

Hij is verdwenen, Spoorloos!
Gister nog op tv reklame dat hij vanaf woendag te krijgenis op blu-ray en DVD. Bij de media markt in Duitsland stond hij gister gewoon in het rek. alleen de NL taal spoor stond er niet op dat vond ik wel jammer anders had ik hem voor die 27,99 wel mee genomen. Wel zit op de duitse versie Engels met NL sub

Claudio Santulli
26-02-2008, 16:21
Wie belt "Opsporing verzocht"

Wedlock
26-02-2008, 18:31
Ga morgen gewoon even kijken bij de MM, misschien hebben ze hem toch gewoon gekregen :D

Claudio Santulli
26-02-2008, 19:42
Wie weet.
Echter de meeste hebben de dvd versie al liggen en weten niks van de blu-ray.
Maar het zou kunnen dat die later uitgeleverd wordt.
Ik verwachte wel dat het enkele maanden langer zou duren, net als ratatouille.
Maar als die reclame zo duidelijk steld, vanaf 26-02 op blu-ray en dvd.

Het gaat me niet specifiek om deze film, ondanks dat ik hem wel op blu-ray wil hebben, en de kids ook.
Ik hoop alleen niet dat we vaker geconfronteerd worden met het TNMT effect.
Eerst vermelden als release, en vervolgens niks meer van horen in Nederland.
Maar wel in de rest van Europa.

Wedlock
27-02-2008, 09:04
Vandaag een berichtje gehad van Disney en hun bevestigen de release van de Blu-Ray van Meet The Robinsons op 27-02-2008.

reusla
27-02-2008, 09:09
Vandaag een berichtje gehad van Disney en hun bevestigen de release van de Blu-Ray van Meet The Robinsons op 27-02-3008.

Nog even wachten dus..... :lol:

marcelb7
27-02-2008, 10:51
Vandaag een berichtje gehad van Disney en hun bevestigen de release van de Blu-Ray van Meet The Robinsons op 27-02-3008.
Volgens mij komt dan ook de 42e re-issue uit van Jungle Boek. Geen idee op welk formaat... :mrgreen:

Wedlock
27-02-2008, 12:04
Foutje gemaakt hahaha........aangepast naar 2008.

Claudio Santulli
27-02-2008, 14:46
Vandaag in MM Arena, was daar niets van bekend.
Wel de dvd
En ook bij geen andere retailer ook maar iets bekend.
We wachten af!


Foutje gemaakt hahaha........aangepast naar 2008

Foutje van jouw of van de disney medewerker!

AntS
27-02-2008, 14:56
Ga morgen gewoon even kijken bij de MM, misschien hebben ze hem toch gewoon gekregen :D
Van ochtend (27-2-2008 ) nog bij de MM in Deventer geweest en er naar gevraagd.
Zij hebben de film wel in hun systeem staan maar er staat release datum onbekend.

Wedlock
27-02-2008, 15:37
Heb zelf bij de MM in Breda gekeken maar daar hadden ze hem wel in het systeem staan maar niet binnen.

Het was mijn fout maar voor degene die een quote willen hebben van Disney :

Beste Quint,

Bedankt voor je e-mail.

Ik kan je mededelen dat zowel de DVD, als de Blue Ray van Disney's Meet the Robinsons vandaag uitkomt.

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het me weten, ik help jou graag verder.


Met vriendelijke groeten

Disney service

Claudio Santulli
27-02-2008, 15:46
Het was mijn fout maar voor degene die een quote willen hebben van Disney :



Wel tof dat je dat even nagevraagd heb.
Bedankt he

AntS
27-02-2008, 18:12
Vraag, als iemand deze Blu-ray uitgave heeft weten te bemachtigen wat is dan de prijs?

Een aantal winkels hanteert een prijs van boven de € 40,- en een aantal internetwinkels rond de prijs van € 39,-. Ik vind dat een behoorlijke prijs, maar ik wil wel een uitgave hebben met Nederlandse ondertiteling en eventueel ook Nederlands gesproken. Want 2 van mijn kleinzonen kunnen nog geen ondertitels lezen en spreken ook nog geen engels, ondanks dat ze regelmatig naar Dora en Diego van Nickelodeon kijken.:-)

Tiger0120
27-02-2008, 18:13
Vraag, als iemand deze Blu-ray uitgave heeft weten te bemachtigen wat is dan de prijs?

Een aantal winkels hanteert een prijs van boven de € 40,- en een aantal internetwinkels rond de prijs van € 39,-. Ik vind dat een behoorlijke prijs, maar ik wil wel een uitgave hebben met Nederlandse ondertiteling en eventueel ook Nederlands gesproken. Want 2 van mijn kleinzonen kunnen nog geen ondertitels lezen en spreken ook nog geen engels, ondanks dat ze regelmatig naar Dora en Diego van Nickelodeon kijken.:-)
Ik heb hem gewoon in MM Herzogenrath gekocht voor slechts 27,99.
Engels NL sub kein problem (y)

AntS
27-02-2008, 19:08
Ik heb hem gewoon in MM Herzogenrath gekocht voor slechts 27,99.
Engels NL sub kein problem (y)
Kijk now where talking, dat zijn tenminste prijzen.:-)

spiedy
27-02-2008, 20:47
Volgens de eigen retailer-nieuwsbrief van Disney zal de Blu-ray op 16 april uitkomen, nog even wachten dus...:???:

-Jaap-
27-02-2008, 21:09
Vreemd, want als de Duitste versie NL subs heeft, dan zal de nasynchronisatie er ook wel op staan, lijkt me.

Misschien kan Tiger0120 dat bevestigen?
Want als je een Duiste cover niet erg vindt, zou je hem in dat geval uit Duitsland kunnen halen.

Tiger0120
27-02-2008, 21:50
Op de disx staan 3 talen Eng Duits Frans Subs eng, ger, fr, NL.
Geen NL taal

Claudio Santulli
27-02-2008, 21:50
Volgens de eigen retailer-nieuwsbrief van Disney zal de Blu-ray op 16 april uitkomen, nog even wachten dus...:???:

Dat stond in eerste instantie ook als release datum vermeld.
Schijnbaar is dat ingetrokken, omdat de dvd nu werd gereleased.
En hopelijk heeft men het sublieme idee gehad om voor een simultane release te gaan.
Getuigen de overduidelijke tv spot
"Vanaf nu op DVD en Blu-ray"

We zien het ook allemaal wel!

Claudio Santulli
28-02-2008, 16:14
03-09-2008 Finding Nemo http://www.dvd-home.nl/images/bluray.gifAnimatieBuena Vista
Kijk ze kunnen wel een release datum bekend maken, als ze willen.

Wedlock
28-02-2008, 17:25
Vandaag bij Van Leest nagevraagd of ze de blu-ray hadden van Meet The Robinsons maar die hebben hem gewoon op 16 April a.s. staan :roll:

Volgens mij weet Disney zelf niet wat ze doen hoor.......

Claudio Santulli
28-02-2008, 23:30
Lekker vaag allemaal weer.
Weer een fanatstisch stukje blu-ray pr!

AntS
28-02-2008, 23:56
Lekker vaag allemaal weer.
Weer een fanatstisch stukje blu-ray pr!
Gisteren donderdag 28 maart 2008 nog gebeld met Disney Servicelijn in Amsterdam i.v.m. het terug zenden van de Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl Blu-ray DVD omdat mijn disk ook de verkeerde framing heeft bij enkele scènes.

Gelijk maar gevraagd wanneer de Blu-ray uitgave van Meet the Robinsons is. De vriendelijke dame gaf aan dat dit wederom uitgesteld is tot 16 april 2008. De reden waarom deze uitgave voor de zoveelste maal uitgesteld is kon zij mij niet vertellen omdat dit niet doorgegeven wordt aan de servicelijn van Disney. Dus zit er niks anders op dan maar weer te wachten.:roll:

Tiger0120
29-02-2008, 18:26
LoL De kinderen zitten hem vrolijk te kijken op de bank Wellis waar duitstalig of engels met NL sub maar dat boeit niet :-)

AntS
01-03-2008, 10:34
LoL De kinderen zitten hem vrolijk te kijken op de bank Wellis waar duitstalig of engels met NL sub maar dat boeit niet :-)

Als de kinderen wat ouder zijn en goed tot redelijk kunnen lezen is dat inderdaad geen probleem en boeit dat inderdaad niet.

Maar als er kinderen in het gezin zijn of zoals in mijn geval kleinkinderen in de leeftijd van 4 en 5 jaar dan hebben zij niet zoveel aan een Duits/Engels talige audio met NL ondertiteling. De lol is er dan snel af. Klein- kinderen in die leeftijd beleven een film in het NL vele malen beter.:-)

Maver21
01-03-2008, 11:34
Humor, ik heb die Meet de Robinsons op Blu-ray afgelopen dinsdag al zien liggen bij Saturn Rotterdam Zuidplein dus dan zou ik daar maar even naartoe bellen

Tiger0120
01-03-2008, 13:29
Humor, ik heb die Meet de Robinsons op Blu-ray afgelopen dinsdag al zien liggen bij Saturn Rotterdam Zuidplein dus dan zou ik daar maar even naartoe bellen
Klopt in Heerlen ook maar dat is de US versie en kost 27,99

De release datum van NL versie 16-04-08

Hombre
02-03-2008, 09:26
Gisteren donderdag 28 maart 2008 nog gebeld met Disney Servicelijn in Amsterdam i.v.m. het terug zenden van de Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl Blu-ray DVD omdat mijn disk ook de verkeerde framing heeft bij enkele scènes.

Gelijk maar gevraagd wanneer de Blu-ray uitgave van Meet the Robinsons is. De vriendelijke dame gaf aan dat dit wederom uitgesteld is tot 16 april 2008. De reden waarom deze uitgave voor de zoveelste maal uitgesteld is kon zij mij niet vertellen omdat dit niet doorgegeven wordt aan de servicelijn van Disney. Dus zit er niks anders op dan maar weer te wachten.:roll:

Volgens het reclame boekje in de Ratatoule BD, is het 16 april...

Claudio Santulli
02-03-2008, 16:36
16 april was ook gewoon een hele tijd de geplande releasedatum.
Echter verdween deze titel opeens van alle sites en lijsten.
En omdat de tv promo opeens en simultane datum vermelde, zal dit of:
Op het laatste moment weer afgeblazen zijn.
Of gewoon een media misser!

Was al die tijd, gewoon duidelijk "16 april" aangehouden, dan was deze draad overbodig geweest!

Claudio Santulli
03-03-2008, 10:18
Omdat vrouw en de kids gisteren met de auto op vakantie gingen.
Heb ik de dvd maar gewoon gekocht, deze speelt namelijk ook in de auto.

En ik moet zeggen dat deze er echt goed uitziet op dvd, boven verwachting zelfs.
Voor overige films doe ik dit niet meer.
Maar voor kids films in combinatie met het auto verhaal, heb ik maar een uitzondering gemaakt.

En daarmee is de noodzaak voor mij afgenomen, en moet ik in april nog maar zien of ik daar nog de behoefte aan heb, bij deze film.

Toch een gemiste kans!

kruspe
25-05-2008, 21:31
Wie weet waar hij nu nog op voorraad te krijgen is? In Eindhoven en Veldhoven kan ik hem nergens vinden, in de online shops staat overal een leveringsdatum bij...

Claudio Santulli
28-05-2008, 15:32
Ik heb hem zien liggen, de nederlandse BD versie, toch maar gekocht.
Ik denk dat gewoon niemand deze titel op voorraad durft te nemen.
Maar hij is dus wel gewoon uit