PDA

Bekijk de volledige versie : DVD EARTH - Het indrukwekkende bioscoopsucces vanaf 8 april op DVD!



Arnold van Oostrum
22-02-2008, 13:03
DVD EARTH - Het indrukwekkende bioscoopsucces vanaf 8 april op DVD!



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2915)

Mr. Humphries
22-02-2008, 13:11
Ik heb hem nog niet gezien, maar de Docu komt té commercieel over. Is dit wel zo goed?

TJ Weissel
22-02-2008, 13:43
Dit is toch gewoon 'n verknipte versie van Planet Earth zonder David Attonborough en enkel gemaakt om volgens mij hier en daar nog even flink bij te cashen. :twisted:

Richard B.
22-02-2008, 14:28
Is deze film nog interessant als je Planet Earth al hebt? Komt het beeldmateriaal overeen met wat er in de serie te zien is?

Herman ter Lingen
22-02-2008, 15:50
Aangezien ik Planet Earth en Blue Planet al heb, ga ik deze voor alle zekerheid maar niet aanschaffen:nono: .

MiKe__LL
23-02-2008, 08:12
ken mensen die deze in de bios gezien hebben en die waren erg onder de indruk. Na afloop van de film was de hele zaal doodstil en bleef nog even zitten om bij te komen van de indrukken.

Nu komt deze dan eindelijk uit op dvd en br, waar ik dan waarschijnlijk voor de br-versie ga, prachtige beelden lijkt me, maar nog even wachten op de review hier op dvd.nl.

mark9534
24-02-2008, 02:56
Is de serie al te verkrijgen op nl retail blu-ray ??

Richard B.
24-02-2008, 12:28
Is de serie al te verkrijgen op nl retail blu-ray ??
Nee

Wat ik ervan begrijp is dat het te maken heeft met het feit dat de serie nog niet uitgezonden is in Nederland. Pas daarna kunnen (of willen?) ze hem op DVD en Blu-ray uitbrengen.

TJ Weissel
24-02-2008, 13:18
Is de serie al te verkrijgen op nl retail blu-ray ??

Beetje useless ook.. gaat om de beelden toch? :roll:

Claudio Santulli
25-02-2008, 15:48
Ik baalde wel toen ik hoorde dat dit feitelijk gewoon Planet Earth was, maar dan korter en met Patrick Steward.
Weer een titel minder op te toch al matige releaselijst.
Deze titel hoef ik persoonlijk dus niet.

http://www.dvd.nl/news/2008-02-22-earth.jpg
^
Als het hoesje nu zo ziet, kan je het eigenlijk ook al zien.
Het titel filmpje van Planet Earth is gewoon afgebeeld

Peter Neefs
25-02-2008, 15:48
Ik haal hem denk ik wel een keertje in huis, moet echt een prachtige docu zijn...

Olaf van der Kroon
25-02-2008, 19:27
Ik heb hem nog niet gezien, maar de Docu komt té commercieel over. Is dit wel zo goed?

Nope, ik heb deze docu in de bios gezien en was niet onder de indruk.
Ik vond de info die je als kijker werd verteld niet er toe doen.
Soms ontbrak elke logica van info.
Bijvoorbeeld, op een bepaald moment zijn er pinguins in beeld die over hun buik glijden.
Daarbij wordt verteld dat ze haast hebben, en verder niets!
Wel zijn de beelden zelf adembenemend mooi, filmisch gezien.
Ik heb planet earth net besteld en kan dus niet vergelijken (nog) met die serie.
Ik heb me laten vertelellen dat dit een samenvatting is van de planet earth docu maar kan dit dus niet beamen.

Evil Hobbit
28-02-2008, 19:19
Als je de serie al hebt voegt deze film niks toe op dvd. Het was wel leuk om de beelden op het grote doek te zien maar qua inhoud is het eigenlijk de eerste aflevering met wat momentjes uit de overige episodes. Er was vrij weinig, tot geen, nieuw materiaal te bekennen. Ook vond ik persoonlijk Patrick Steward heel wat minder aangenaam om naar te luisteren dan Attenborough.

Hugo R
03-03-2008, 15:00
Als ik moet kiezen kan ik dus het beste Planet Earth aanschaffen i.p.v. deze?

Evil Hobbit
04-03-2008, 19:16
Als ik moet kiezen kan ik dus het beste Planet Earth aanschaffen i.p.v. deze?

Absoluut! :bier:

Hugo R
05-03-2008, 09:03
Absoluut! :bier:
Ok bedankt, dan moet ik dat maar eens gaan doen :D

Olaf van der Kroon
07-03-2008, 19:49
Als ik moet kiezen kan ik dus het beste Planet Earth aanschaffen i.p.v. deze?

Klopt idd. de planet earth heb ik net in mijn bezit en de 1e schijf gekeken en alles wat in earth zat staat daar op (bijna alles de rest moet ik nog kijken).:bier: