PDA

Bekijk de volledige versie : Céline Dion - A New Day... Live in Las Vegas [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
24-02-2008, 17:11
Céline Dion - A New Day... Live in Las Vegas

Zeer verzorgde HD uitgave van een prachtige show en een uitstekende zangeres.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3325)

Werner
24-02-2008, 18:34
Je kan voor of tegen haar muziek zijn, maar professionaliteit heeft ze onbetwist. Ziet er een mooi setje uit.

Ron-G
24-02-2008, 20:21
Vind altijd net of ze met een dot watten in haar mond zingt, plus het feit dat haar muziek mij totaal niet kan boeien, aan mij niet besteed dus, mijn vrouw vind het wel mooi, kan alleen zeggen de cd's klinken over het algemeen geluidstechniesch top, dus zal met deze schijf ook wel goed zitten......maar nee niet voor mij.........

Pieter Kleine
25-02-2008, 18:23
Ik heb de disc in de States besteld. Kwaliteit van beeld en geluid van het concert is op referentieniveau. En de show verveelt op geen moment.

Ron-G
26-02-2008, 13:21
ik ben benieuwd hoelang Cher het gaat volhouden

Even ter informatie :wink: Cher doet al vanaf de jaren 60 mee begonnen met Sonny en Cher, dus ze houd het al een poosje vol, kan zijn dat je haar leeftijd verkeert inschat omdat ze geheel verbouwd is, of doel je meer op de Las Vegas optredens?

Wil Cher niet verdedigen hoor, dat is ook niet mijn kopje thee :twisted: , al heeft ze wel een paar aardige films op haar naam staan.

Enne Celine Dion in dezelfde catagorie plaatsen als Tina Turner......hmmm dat vind ik toch wel heiligschennis, Tina zie ik toch meer als een rauw en echt podiumbeest die overkomt zoals ze is, en Celine meer als een keurige gekunstelde dame die soms onecht overkomt,, kan het weten Celine stond hier vroeger vaak op, zelfs mijn vrouw de fan is/was vind als ze haar "ruwe' kant wil laten zien dat dat niet bij haar past, maar ja over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen :bier:

PG56
02-04-2008, 16:05
Een wat late reactie maar pas gekocht.
Schitterende show, onvoorstelbaar dat iemand dit 700 maal kan opvoeren.
Beeld en geluid niets over te klagen, alleen, ik krijg met geen mogelijkheid een 1080p signaal naar mijn TW2000 (met PS3), BD is volgens mij gewoon 1080i of er moeten meerdere versies in ommloop zijn.