PDA

Bekijk de volledige versie : Almost Famous: The Extended Cut [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
25-02-2008, 17:23
Almost Famous: The Extended Cut

Mooi HD uitgave van de verlengde versie van deze ‘loveletter to music’.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3330)

Joris Springer
25-02-2008, 19:13
Je zou verwachten dat alle extra's van de dubbel dvd er wel bij geleverd zouden worden. Mijn dubbel dvd versie wordt dus niet vergezeld door deze uitgave van Almost Famous op Blu-Ray, de beeldkwaliteit van de dubbel dvd is voorlopig nog wel goed genoeg voor mij.

Rogier Burghout
25-02-2008, 19:16
Jammer van het ontbreken va de xtra's, toch weer een 'net-niet' uitgave van Sony :(

Richard B.
26-02-2008, 10:23
Jammer van het ontbreken va de xtra's, toch weer een 'net-niet' uitgave van Sony :(
Yep. Want een "completist" is met deze uitgave gedwongen om z'n dvd nog even niet weg te doen. En je kunt haast wachten op de reissue. :?

Bettina
26-02-2008, 16:47
Ik houd het voorlopig bij mijn 2 disc dvd uitgaven.

Te weing extra's op deze versie om hem aan te schaffen. Wel erg jammer want ik vind het een geweldige film!



Yep. Want een "completist" is met deze uitgave gedwongen om z'n dvd nog even niet weg te doen. En je kunt haast wachten op de reissue. :?

Richard B.
13-02-2009, 01:13
Ik heb hem toch maar aangeschaft: het blijft een geweldige film die ik graag in HD wilde zien. En op dat gebied steld ie zeker niet teleur, alhoewel het ook geen uitschieter is. Het gebrek aan extra's neem ik maar voor lief: m'n dvd gaat toch nog niet weg.

Wat ik wel jammer vind is dat enkel de extended cut op deze release staat en niet de normale versie. Deze lange versie is me 9 van de 10 keer net teveel van het goede.

Raymond Gelmers
17-02-2009, 18:20
Ach, hij kost ~7,50 bij amazon en blah dus een buil kun je je er niet aan vallen maar het is niet echt mijn smaak denk ik.:confused: