PDA

Bekijk de volledige versie : Lenco speler doet niets meer...



martijnaikema
02-09-2001, 13:05
Ik heb gisteren een Lenco DVD-speler 02 gekocht. Gisteren deed hij het nog prima. Vanmorgen wilde ik hem aanzetten en een DVD spelen, maar nu doet hij het niet meer.

Steeds als ik de DVD-speler met de knop op de speler aanzet wordt meteen mijn TV-scherm overgeschakeld op Scart. Dit was voor die tijd ook niet zo.

Verder blijft alleen het rode lampje aan de rechterkant van het scherm branden. Betekend dit dat hij op standby staat? En kan je de DVD-speler niet zonder afstandbediening bedienen? Ik heb geen idee waar het aan ligt. De baterijen heb ik net nieuw en ook al een paar keer proberen te vervangen.

Het probleem begon toen ik er een nieuwe CD in stopte (een gebrande). Hij pakte de CD niet. Als ik nu hem met de Power-knop aanzet blijft er dus alleen dat rode lampje branden. Verder verschijnt er niks op het scherm.

Ik baal hier echt van want ik had ook al twee DVD's gehuurd die ik vandaag wilde kijken, maar zo schiet het niet op. Kan iemand mij er bij helpen?

Groeten Martijn

Remco de Swart
04-09-2001, 10:20
Voor mij een bekend probleem al heeft niet iedereen er last van. Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=366 op dit forum voor meer info over dit onderwerp