PDA

Bekijk de volledige versie : guide plus



peter2p
02-03-2008, 10:38
hoy, ik heb een vraagje... of 2
ik heb een sony dvd met hdd gekocht met guide plus, alles aangesloten en de instellingen zo gezet dat ik de programmas kan ontvangen om op te nemen.
ik zou nu graag de zenders van plaats verwisselen in dat guide plus menu, zodat ze op de zelfde manier worden weergegeven als ik de tv geprogrameerd heb.
guide plus heeft echter zijn eigen volgorde, hoe kan ik die veranderen ??

heb reeds in editor andere posten aangeduid maar dan is dat wel verandert maar het logo vooraan op de 'home'pagina blijft onverandert

daarnaast heb ik nu ook mtv actief gemaakt maar krijg het beeld niet in de editor, als ik hetzelfde kanaal kies als op de tv krijg ik ngc, alhoewel dit zijn eigen kanaal heeft en het is ook niet omdat er geen uitzendingen waren want die waren er wel en hij heeft s'nachts gedownload omdat ik nieuwe data zag

wie kan mij helpen aub...

P@trick_DVD
04-03-2008, 18:30
De volgorder van de Guide Plus+ zenders staat vast en kun je dus niet veranderen. Het enige dat je kunt aangeven is of je de zender wel of niet actief wil hebben en welk kanaalnummer (interne tuner of kanaal externe decoder) bij de zender hoort. Dit laatste zal waarschijnlijk ook je probleem veroorzaken met MTV. Het zendernummer in Guide Plus+ dient hetzelfde te zijn als het nummer dat deze zender heeft op de tuner van de recorder of de externe decoder.

Webbers
21-07-2008, 09:33
Ik heb de Guide+ gegevens gedownload op mijn HDD/DVD Recorder van Panasonic,
maar ik zie voor Film1 & Sport 1 maar 1 zender met Guide+ gegevens.
Film1 --> Gegevens van Film1.1+
Sport1 --> Gegevens van Sport 1.1

Nu zag ik op de weblink van Guide+ ook dat Guide+ de gegevens van Film1/Sport1 heeft, maar is dit echt alleen maar voor 1 kanaal van ieder ?