PDA

Bekijk de volledige versie : Good Shepherd, The [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
04-03-2008, 13:08
Good Shepherd, The

Tegenvallende HD presentatie van spionagethriller over ontstaan CIA.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3329)

jeanreno
04-03-2008, 15:05
Het blijft dus aankwakkelen met die DFW releases... :-(

Herman ter Lingen
04-03-2008, 16:35
Belofte maakt schuld, maar die wordt niet ingelost.

Richard68
04-03-2008, 16:47
D(ezelfde) F(outen) W(eer) strike again. Eerst maakten ze een zooitje van de meeste van hun DVD uitgaves, nu gaan ze met Blue Ray gewoon door.

Bah Pal versnelling op Blue Ray terwijl het daar absoluut niet zou moeten voorkomen.

Arnold van Oostrum
04-03-2008, 16:55
Het is inderdaad jammer dat de kwaliteit nog niet consistent goed is. Navraag leerde dat deze uitgave onder dezelfde regie tot stand is gekomen als de eerste serie van de DFW HD uitgaven, dus vandaar nog de oude fout van een 50i uitgave.
We zien wel verbetering, want bv. 1408, Rescue Dawn en Tristan & Isolde zijn wel hele nette HD uitgaven. Maar zoals gezegd, je kunt er nog niet blindelings van op aan. Maar goed, daar heb je ons DVD.nl team dan natuurlijk weer voor om jullie daarover te informeren. ;)

Pieter V
04-03-2008, 17:57
Daar komt ook nog eens bij, dat de film niet veel soeps is. Lang en saai.

SuperDre
04-03-2008, 18:16
Daar komt ook nog eens bij, dat de film niet veel soeps is. Lang en saai.

Doet me dan denken dat Robert deniro geen interessante films zelf kan maken, want de vorige (A bronx tale) van hem was ook al enorm saai..

mark9534
04-03-2008, 19:06
Maar zoals gezegd, je kunt er nog niet blindelings van op aan. Maar goed, daar heb je ons DVD.nl team dan natuurlijk weer voor om jullie daarover te informeren. ;)

Hulde daarvoor!

Ludo Keeris
04-03-2008, 19:25
Doet me dan denken dat Robert deniro geen interessante films zelf kan maken, want de vorige (A bronx tale) van hem was ook al enorm saai..

Daar zijn de meningen dan over verdeeld, want ik vind A Bronx Tale wél een heel interessante film, net als The Good Shepherd overigens. Wel lang, maar zeker niet saai.
Plottechnisch zit er een enorme misser in, maar dat doet weinig af aan de manier waarop het verfilmd is.

jeanreno
05-03-2008, 08:47
Daarom ben ik ook nog altijd aan t twijfelen over de aanschaf van de Blu-Ray van Hero. Durf het na al die miskleunen van DFW niet aan (ook al zijn de meeste DFW titels vrij laag geprijsd).

Marcel den Haan
05-03-2008, 11:42
Daarom ben ik ook nog altijd aan t twijfelen over de aanschaf van de Blu-Ray van Hero. Durf het na al die miskleunen van DFW niet aan (ook al zijn de meeste DFW titels vrij laag geprijsd).

Even geduld zou ik zeggen, een recensie van Hero zit er ook aan te komen.

Tarkus
23-03-2013, 20:49
Heb de film nog eens opnieuw bekeken en het blijft wel een sterke film al duurt hij toch wel iets te lang.
Eens de 2 uur voorbij tracht je wel echt naar het einde, het had volstaan met de 2 uur alleen, iets minder langdradig en het was prima geweest.
Maar over de vertolkingen niets dan lof, zoals ik al eerder zei.

Commentaar 2007:
Voor wie van filmen houd met veel dialogen is dit een uitstekende film.
Liefhebbers van actiefilms zullen echter op hun honger blijven zitten.
Sterke acteerprestatie van Matt Damon en ook van de vele andere sterren (blij weerzien van Joe Pesci in een cameo, zou hem niet herkend hebben, maar dankzij z'n stem wist ik dadelijk wie het was), al was Angelina Jolie niet zo goed in haar rol.
Om deze lange film kort te beschrijven, zeer goed voor mensen die houden van mysteries, spionage en goede dialogen, minder geschikt voor de actieliefhebbers, die dit een vervelende film zullen vinden.
Ik vond dit een prachtige regie van Robert De Niro ook.