PDA

Bekijk de volledige versie : Reservoir Dogs 10th Anniversary Edition



Anonymous
26-05-2002, 11:15
Artisan Home Entertainment have revealed their plans for the 10th Anniversary R1 DVD Release of Quentin Tarantino's Resevoir Dogs. Due out on August 27th and carrying a retail price of $26.98 you can expect to find the following extra features in this 2-disc set...

Original production features: Real Life Reservoir Dogs featurette, action figure development documentary, Getaway Cars featurette, film noir retrospective, tributes to indie filmmakers, tributes to writers and directors inspired by Reservoir Dogs, tribute to actor Lawrence Tierney, interviews with director Quentin Tarantino and cast and crew members, select scene commentaries, mini commentaries with filmmakers, cast and critics.

Other features: deleted scenes, outtakes, two alternate camera angles of the "ear cutting" scene, production notes, poster gallery, cast and crew info.

Sounds good so far but another interesting element of this release is the packaging dilemma that will face you on purchase.

As you can see from the artwork above there will be multiple versions available to purchase, or more precisely five different covers will go on sale (four are pictured above), each featuring a character from the film pictured with their designated colour. Your choices are Mr. Blonde, Mr. White, Mr. Orange, Mr. Pink and Mr. Brown, the latter of which (with Tarantino on the front) will be available in limited quantities. The 'cover flap' on these releases will apparently flip up to reveal character bio's, photos and quotes. A further edition to the packaging is an 8-page booklet about the film.

R. Schaap
26-05-2002, 11:29
en nu in het Nederlands:

Artisan Home Entertainment heeft informatie verstrekt over hun plannen voor de R1 release van Reservoir Dogs ter ere van de 10e verjaardag van de film. 27 Augustus komt hij uit voor de verwachte prijs van 26,98 dollar, je kunt de volgende extra's verwachten op deze 2 disc versie...

Originele productie features: De Echte Reservoir Dogs featurette, docu over de ontwikkeling van de actie, vluchtauto feature, terugblik op de film noir, een filmpje over Indie filmmakers, stuk over de schrijvers en regisseurs die zijn geinspireerd door Reservoir Dogs, stuk over acteur Lawrence Tierney, interviews met regisseur Quentin Tarantino en met de acteurs en medewerkers van de film, audio commentaar, mini commentaar met filmmakers, cast EN critici.

Andere features: verwijderde scenes, outtakes, twee alternatieve camera hoeken in de 'ear cutting' scene, productie aantekeningen, poster gallery, cast en crew info.

Klinkt goed tot nu toe maar een ander interessant element van deze release is het dilemma over de verpakking die je zult hebben bij het aanschaffen van Reservoir Dogs.


Er zullen 5 verschillende covers komen, elk met een character erop met zijn kleur. Je kunt dus kiezen uit Mr. Blonde, Mr. White, Mr. Orange, Mr. Pink en Mr. Brown. Achter op de voorkant staat info over de acteur. Een extra toevoeging aan deze release is een 8 pagina dik boekje over de film.

Geweldige R1 release dus, en hopen dat hij ook R2 zal verschijnen.

hitch_fan
26-05-2002, 11:39
4 van de covers:

Dave
26-05-2002, 11:42
Er loopt al een Thread over deze uitgave's, misshien een idee om ze samen te voegen.

Verder hoop ik dat deze zo snel mogelijk op R2 NL verschijnen en nu wel zoals ze op R1 worden geleverd!!!!!

Rochan
26-05-2002, 17:51
Cover 5 van Mr Browne wordt een L.E. Zie thread van Pulp Fiction/Jacky Brown S.E.:cool: :rolleyes:

Kasper P.
07-06-2002, 21:58
Ik als regisseur van deze film eis een zelfde R2 release anders zullen er stappen volgen! :D

Mike Philippens
07-06-2002, 22:42
Verder hoop ik dat deze zo snel mogelijk op R2 NL verschijnen en nu wel zoals ze op R1 worden geleverd!!!!!
Welke ga je nemen? :rolleyes:

Lex v/d Moolen
07-06-2002, 23:05
Cover 5 van Mr Browne wordt een L.E. Zie thread van Pulp Fiction/Jacky Brown S.E.:cool: :rolleyes: Cool.:cool:
Ik zag geen foto. Maar als het goed is wordt dit een bruine cover met Quentin op de voorkant. Ik zal deze zeker gaan aanschaffen.:D

Rochan
08-06-2002, 01:21
Cool.:cool:
Ik zag geen foto. Maar als het goed is wordt dit een bruine cover met Quentin op de voorkant. Ik zal deze zeker gaan aanschaffen.:D

Ik twijfel nog tussen deze en die van Mr Pink:D

raampie
08-06-2002, 04:29
Met een gigantische Mr Blonde poster boven m'n bed (I don't give a xxxx what you tell me. I am going to kill you anyway.) is de keuze niet zo moeilijk. Maar dan moet hij wel even op R2 uitkomen!

Dave
08-06-2002, 07:33
Welke ga je nemen? :rolleyes:

Tja ik zit nog te twijfelen tussen de white en de pink editie :D maar ik denk dat ik toch maar ga voor de kleur van mij eigen haar... BLOND!!!

was overduidelijk he ;)

Mike Philippens
24-06-2002, 15:02
Bij DVD.Com (http://www.dvd.com/search_advanced.asp?q2=reservoir&pagename=1&t=title&All=1) kun je ze pre-orderen. Alleen de Mr.Brown release staat er nog niet bij.

Lex v/d Moolen
24-06-2002, 17:40
Bij DVD.Com (http://www.dvd.com/search_advanced.asp?q2=reservoir&pagename=1&t=title&All=1) kun je ze pre-orderen. Alleen de Mr.Brown release staat er nog niet bij. En laat ik nou net die willen hebben.:mad: Nog maar even wachten dan maar:(

Mike Philippens
24-06-2002, 19:23
En laat ik nou net die willen hebben.:mad: Nog maar even wachten dan maar:(
Ik heb 'm gepre-geordered bij Amazon.com. Ik heb al eerder gezegd dat ik een ongeduldig tiepje ben...:D
Aangezien Mr.Brown nog limited-er is dan de andere, dacht ik 'je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn'. Overigens heeft Amazon een box met alle 4 de exemplaren (waar is #5?) voor de echte Reservoir Dogs-o-fiel die niet kan beslissen...:rolleyes:

Lex v/d Moolen
24-06-2002, 19:37
Ik heb 'm gepre-geordered bij Amazon.com. Ik heb al eerder gezegd dat ik een ongeduldig tiepje ben...:D
Aangezien Mr.Brown nog limited-er is dan de andere, dacht ik 'je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn'. Overigens heeft Amazon een box met alle 4 de exemplaren (waar is #5?) voor de echte Reservoir Dogs-o-fiel die niet kan beslissen...:rolleyes: Thanks, ik heb Mr. Brown ook maar besteld, what the fuck...
Deze moet ik gewoon hebben:D En die 4-box zal wel zonder Mr. Brown zijn

Rochan
10-07-2002, 10:47
Bij DVD.Com (http://www.dvd.com/search_advanced.asp?q2=reservoir&pagename=1&t=title&All=1) kun je ze pre-orderen. Alleen de Mr.Brown release staat er nog niet bij.

De cover van MR Brown . Deze is Limited (1 op 5), dus voor de verzamelaars wees er snel bij

Zie quote:
• One of five limited-edition collectible covers: Includes Mr. Brown cover and a booklet with quotes from Mr. Brown

Bron www.amazon.com. Hoop dat het plaatje het doet
:rolleyes:
http://images.amazon.com/images/P/B000069K6M.01.LZZZZZZZ.jpg

Mike Philippens
10-07-2002, 11:16
• One of five limited-edition collectible covers: Includes Mr. Brown cover and a booklet with quotes from Mr. Brown
Ik heb 'm meteen besteld toen ie bij de meeste zaken nog niet op de lijst stond. Ik hoop dus dat ik erbij zit...

Tossie
10-07-2002, 11:23
Ik heb 'm meteen besteld toen ie bij de meeste zaken nog niet op de lijst stond. Ik hoop dus dat ik erbij zit...
Is ie zo limited dan?
Is het niet gewoon een verkoop trucje?

Trouwens iets bekend of er ook een R2 uitvoering hiervan komt?

Mike Philippens
10-07-2002, 11:44
Is ie zo limited dan?
Is het niet gewoon een verkoop trucje?
Tuurlijk is het een verkooptruuk! Maar wel een hebbedingetje, vooral omdat ie een klein beetje zeldzaam is...
Ik heb ook die dure editie van 2001, en die is dan genummer. Nog steeds mogelijk 10.000-den van verkocht, dus zo zeldzaam is ie ook weer niet.

Danielle Gerards
10-07-2002, 12:18
Geen extra's zoals meer scenes? of een leuke making of?

Matt D
10-07-2002, 14:01
gezien ik altijd gepakt wordt aan douane bij bestelling uit de states heb ik forum buddy chris laten bestellen voor mij, hopelijk krijg ik dan geen lullig mailtje dat ze hem nt meer kunnen leveren

Mike Philippens
10-07-2002, 14:10
Geen extra's zoals meer scenes? of een leuke making of?
Niet op de disc, maar natuurlijk wel een andere cover én

a booklet with quotes from Mr. Brown
Toch de moeite waard, niet? ;)
Het is gewoon de heb...

Lex v/d Moolen
10-07-2002, 17:57
De cover van MR Brown . Deze is Limited (1 op 5), dus voor de verzamelaars wees er snel bij

Zie quote:
• One of five limited-edition collectible covers: Includes Mr. Brown cover and a booklet with quotes from Mr. Brown
[/IMG] Yes! Ik heb hem al een tijdje geleden ge-preordered:D

Luther Hartog
21-07-2002, 15:07
Ik hoop toch echt dat ze in Nederland ook komen, anders ga ik erover denken om toch maar Regio 1 DVD's aan te schaffen:(

Rochan
21-07-2002, 16:00
Ik hoop toch echt dat ze in Nederland ook komen, anders ga ik erover denken om toch maar Regio 1 DVD's aan te schaffen:(

Ik denk Luther, dat ze ook R2 uitkomen, maar dan voor dan voor UK:rolleyes:

Rochan
09-08-2002, 10:38
Heb nog wat plaatjes van de 10th Anniversery Edition gevonden.
Raad zelf maar welke versie dit is:D :D :D
Bron www.ign.com

http://dvdmedia.ign.com/dvd/image/tarantino02.jpg

http://dvdmedia.ign.com/dvd/image/tarantino03.jpg

:cool: :cool: :cool:

Lex v/d Moolen
09-08-2002, 10:53
Heb nog wat plaatjes van de 10th Anniversery Edition gevonden.
Raad zelf maar welke versie dit is:D :D :D
:cool: :cool: :cool:


"Why am I Mr. Pink?"
"Because you are faggot, thats why":D

Donovan
09-08-2002, 11:59
De cover van MR Brown . Deze is Limited (1 op 5), dus voor de verzamelaars wees er snel bij

Zie quote:
• One of five limited-edition collectible covers: Includes Mr. Brown cover and a booklet with quotes from Mr. Brown

Roos,

ik ben bang dat je interpretatie van het engels het hier een beetje heeft laten afweten. Wat er staat is letterlijk "één van vijf gelimiteerde-editie verzamel covers". Ik maak hieruit toch echt niet op dat 'ie vijf keer zo zeldzaam is als de andere vier. Het zijn gewoon vijf limited editions, en dit is er een van.

Lex v/d Moolen
09-08-2002, 12:53
Ik maak hieruit toch echt niet op dat 'ie vijf keer zo zeldzaam is als de andere vier. Het zijn gewoon vijf limited editions, en dit is er een van. Het vreemde is dat er ook een complete box is, maar MR. Brown zit daar dan weer niet bij??

Zie ook op een foto van Roos

Britte
09-08-2002, 13:20
Jongens... het ziet er niet goed uit voor deze DVD's...

Kijk hier maar eens naar de slechte kwaliteit van de nieuwe versie!

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?threadid=160085

Rochan
09-08-2002, 13:24
Roos,

ik ben bang dat je interpretatie van het engels het hier een beetje heeft laten afweten. Wat er staat is letterlijk "één van vijf gelimiteerde-editie verzamel covers". Ik maak hieruit toch echt niet op dat 'ie vijf keer zo zeldzaam is als de andere vier. Het zijn gewoon vijf limited editions, en dit is er een van.

Je hebt geliijk Donovan. Maar omdat in het begin werd gesproken over dar De Cover van Mr brown nog gelimiteerder zou zijn als de vier andere edities. En ik ga er nog steeds van uit dat de Mr Brown editie toch gelimiteerderd al zijn als 4 andere edities, maar dat weten we pas als de film word gereleased:rolleyes:

Matt D
09-08-2002, 13:25
britte is me voor :) ging ook net die link plaatsen, ziet er nt zo leuk uit :(

martin
09-08-2002, 13:48
Hier is al de eerste review van de DVD.

http://www.dvd-basen.dk/redirect.php3?id=87018&index=30635

wisten jullie er zelfs een goeie DTS track opstond.

Matt D
09-08-2002, 16:23
krijgt een 10 voor beeld op de site op de dvdbasen link? uhm strange als je de andere commentaren hoort

DaniL
11-08-2002, 16:49
Hmmm,
vervelend van dat beeld zeg. Ik weet nou niet meer wat ik moet denken. Op die fora die de dvd in handen hebben gehad zijn ze erg negatief over het beeld. dvd.ign.com zegt in de preview van res dogs se ook dit:

"As you look at them, you may notice that the transfer appears much more faded than the original bare-bones non-anamorphic disc, and unfortunately it is. The picture is just too washed out on this disc."

En dan hoor je in die 1e review (http://www.gamenikki.com/dvd//ReservoirDogs-10thAnnive.php3) weer dit soort dingen:

"Luckily, someone did a really nice restoration job on the movie, and ‘Reservoir Dogs’ shows up to it’s birthday looking absolutely gorgeous. The colors are vibrant, everything is clear, the clarity is great and there’s no grain. Everything looks like it must’ve in the theatres in 1992, perhaps better."


... nou, fingers crossed en maar w88 op de andere reviews...

Nathan Strik
11-08-2002, 17:27
"As you look at them, you may notice that the transfer appears much more faded than the original bare-bones non-anamorphic disc, and unfortunately it is. The picture is just too washed out on this disc." Tsja, het zou ook gewoon kunnen dat die oude disc veel Edge Enhancement bevatte natuurlijk. Dan lijkt hij scherper.
Iemand die de oude versie heeft en deze theorie kan bevestigen?

Richard B.
11-08-2002, 18:30
Deze opmerking van de pagina die door Britte gelinkt is vond ik wel gevat:



For those playing at home, the following name changes will be in effect to match the new DVD's color palette:

Mr. White = Mr. Offwhite
Mr. Orange = Mr. Coral
Mr. Blonde = Mr. Biege
Mr. Pink = Mr. Salmon
Mr. Blue = Mr. Cyan
Mr. Brown = Mr. Khaki


Ik houdt mijn PAL-editie toch nog maar ff aan denk ik.

Lex v/d Moolen
11-08-2002, 21:18
Tsja, het zou ook gewoon kunnen dat die oude disc veel Edge Enhancement bevatte natuurlijk. Dan lijkt hij scherper.
Iemand die de oude versie heeft en deze theorie kan bevestigen? lichte edge enhancements

zie http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=112

Lex v/d Moolen
11-08-2002, 21:23
Deze opmerking van de pagina die door Britte gelinkt is vond ik wel gevat:

Mr. White = Mr. Offwhite
Mr. Orange = Mr. Coral
Mr. Blonde = Mr. Biege
Mr. Pink = Mr. Salmon
Mr. Blue = Mr. Cyan
Mr. Brown = Mr. Khaki

Ik houdt mijn PAL-editie toch nog maar ff aan denk ik. Dit houdt dus in dat elke aparte versie een licht kleurverschil heeft ?

Gerrit
11-08-2002, 21:34
Dit houdt dus in dat elke aparte versie een licht kleurverschil heeft ?

De DVD's zijn ieder identiek aan elkaar en slechts de hoes is anders. Het stukje tekst wat je hebt gequote is de eerste grap over de Reservoir Dogs 10th Anniversary Edition (mocht je dat zijn ontgaan ;)

Lex v/d Moolen
11-08-2002, 21:36
De DVD's zijn ieder identiek en slechts de hoes is anders. Het stukje tekst wat je hebt gequote is de eerste grap over de Reservoir Dogs 10th Anniversary Edition (mocht je dat zijn ontgaan ;) Aha, ik vond het al vreemd. Ik ben toch wel benieuwd naar wat meer reviews nu.

Gerrit
11-08-2002, 21:48
Aha, ik vond het al vreemd. Ik ben toch wel benieuwd naar wat meer reviews nu.

Idem voor mij. Pulp Fiction en Jackie Brown zijn besteld, maar met Resevoir Dogs wacht ik toch liever de eerste reviews van de R2 editie af (nu dus blijkt dat het beeld zou kunnen tegenvallen).

Nathan Strik
11-08-2002, 23:28
lichte edge enhancements Ik zie het ja... nou hopen dat die nieuwe het zonde EE doet. :)

Lex v/d Moolen
11-08-2002, 23:37
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een SE slechtere beeldkwaliteit heeft dan een kale release van €14

Gerrit
13-08-2002, 12:32
"While the original DVD featured a non-anamorphic transfer, it at least looked better than this.

This 2.35:1 anamorphic transfer features hardly any compression artifacts or edge enhancement, but the colors are almost non-existent.

The entire thing is way too faded. Previously black suits now look almost gray. Overall, all of the colors are very washed out. It's really disappointing since this could have been the definitive release of this flick."

Review en screens te vinden op IGN (http://dvd.ign.com/articles/367/367509p1.html). Dit is dus niet al te best nieuws... :(


The Movie
Tarantino's first is still a lot of fun to watch even after ten years. 9
The Video
It's anamorphic, but the picture is much more faded and washed out than the old non-anamorphic release. 6
The Audio
Dolby Digital 5.1 and DTS. Doesn't sound too bad for a low budget flick. 8
The Extras
A slightly bad commentary is helped by two discs packed full of brand-new interviews and deleted scenes. Nicely done. 10
Overall Score (not an average) 8

Richard B.
13-08-2002, 23:34
Hm. Dit is toch wel heel apart. Zou het niet net zoiets kunnen zijn als met Se7en en dat Tarantino dit expres heeft laten doen om zijn 'oorspronkelijke visie' beter naar voren te laten komen? Klinkt flauw maar wie weet..

Lex v/d Moolen
14-08-2002, 00:04
Hm. Dit is toch wel heel apart. Zou het niet net zoiets kunnen zijn als met Se7en en dat Tarantino dit expres heeft laten doen om zijn 'oorspronkelijke visie' beter naar voren te laten komen? Klinkt flauw maar wie weet.. Ik vond Se7en helemaal niet slecht qua beeld, bedoel je de SE ?

Richard B.
14-08-2002, 23:20
Ik vond Se7en helemaal niet slecht qua beeld, bedoel je de SE ?

Ik het over de SE ja, maar ik bedoel dat het beeld bij die versie was 'bijgekleurt' op verzoek van de regisseur omdat dit zogenaamd ook oorspronkelijk de bedoeling was. Uit de screenshots van Reservoir Dogs zou je kunnen opmaken dat ze hier ook zoiets gedaan hebben. Ik moet eerlijk gezegd wel zeggen dat dit me niet waarschijnlijk lijkt omdat er nergens iets over gemeld is.

Lex v/d Moolen
14-08-2002, 23:50
Ik het over de SE ja, maar ik bedoel dat het beeld bij die versie was 'bijgekleurt' op verzoek van de regisseur omdat dit zogenaamd ook oorspronkelijk de bedoeling was.Dat zou kunnen, maar ik vond de beeldkwaliteit perfect, zoals bij de meeste Fincher films, ook de recensie van de crew is positief over de beeldkwaliteit.

Maar ik denk dat we de officiele recensie van Reservoir dogs maar eens moeten afwachten

Robbo
15-08-2002, 09:32
Jongens... het ziet er niet goed uit voor deze DVD's...

Kijk hier maar eens naar de slechte kwaliteit van de nieuwe versie!

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?threadid=160085

Die kwam ik gisteren ook tegen. Zeer jammer als het verschil echt zo is als hier getoond is. Maar wat ik in dit artikel :

http://www.hometheaterforum.com/htforum/showthread.php?s=&threadid=87763

lees is dat de kwaliteit opzich zo slecht niet is, maar dat het voornamelijk in de kleuren zit. Of Tarantino er een bedoeling mee heeft ? Ik weet het niet. Dadelijk als ik hem binnen heb eerst maar even de docu's kijken, misschien wordt daar wat uitgelegd. DVDfile.com en het bovenstaande forum geven veel achtergrond info dus die ga ik ook goed in de gaten houden.

Rob

BTW Toch maar de 'oude' versie bestellen ? Ik denk er niet aan :p

Mike Philippens
21-08-2002, 20:59
Net bericht van Amazon gekregen: mijn ge-pre-ge-orderde Reservoir Dogs 10th Anniversary Edition - Mr.Brown is in een little green bag shipped to Holland...
Kijk, dát zijn nou de mailtjes die ik graag zie!

sorry, ik moest het even kwijt

Lex v/d Moolen
21-08-2002, 23:23
Net bericht van Amazon gekregen: mijn ge-pre-ge-orderde Reservoir Dogs 10th Anniversary Edition - Mr.Brown is in een little green bag shipped to Holland...
Kijk, dát zijn nou de mailtjes die ik graag zie!

sorry, ik moest het even kwijt Yes! Ik heb het lang verwachte mailtje ook gekregen::cool:

Mike Philippens
30-08-2002, 14:50
Vanmorgen opgehaal bij het TPG Partijburo...
Freak als ik ben natuurlijk de Mr.Brown Editie. Ziet er inderdaad erg leuk uit. Ik ben helaas pas zaterdagavond in de gelegenheid te gaan kijken. Wat ik me afvraag: het zijn 2 discs en de ene is de 16:9 versie en de ander de 4:3. Betekent dat nu dat het twee dezelfde discs zijn of zijn de extra's verdeeld over beide schijfjens?
Verder zit er een leuk boekie bij met merchandise. Mooie poppetjes en posters and stuff. Kijk zelf maar op Reservoirdogsdvd.com (http://www.reservoirdogsdvd.com/).

Zodra ik gekeken heb, rapporteer ik over de vermeende slechte beeldkwalitee. Zo mogelijk zal ik ook een schermprintje vanaf de PC maken. Kunnen we het zelf allemaal zien.

Mike Philippens
30-08-2002, 14:55
Slecht (nou ja...duur nieuws) voor de portemonnee van Mr.Blonde (die hier op het forum). Kijk hier maar eens naar:

Exclusieve Mr.Blonde tekening (http://www.lgallery.com/Lgallery_MrBlonde.html). Dat wordt dokken (6)

Lex v/d Moolen
30-08-2002, 19:34
Wat ik me afvraag: het zijn 2 discs en de ene is de 16:9 versie en de ander de 4:3. Betekent dat nu dat het twee dezelfde discs zijn of zijn de extra's verdeeld over beide schijfjens?
De extra's zijn verdeeld over de 2 schijven, dus niet hetzelfde, leuk om die interviews te zien. Ik heb de extra's van disc 2 nog niet gezien.
Zodra ik gekeken heb, rapporteer ik over de vermeende slechte beeldkwalitee. Zo mogelijk zal ik ook een schermprintje vanaf de PC maken. Kunnen we het zelf allemaal zien.

Ik vond de beeldkwaliteit perfect. De screenshots van die ene site zijn van de titelsong met Little Green Bag, daar hebben ze wat alternatieve shots gebruikt, ze zien er wat kaki uit idd.

Rogier Burghout
04-09-2002, 11:18
Ik heb em toch gewoon besteld, sowiezo voor de extra´s. Als het beeld echt sucks koop ik voor de film alleen de R1 of de R2 versie wel.....

Swanski
21-05-2004, 13:58
iemand die weet of mr Pink S.E. meteen leverbaar is?

bij boxoffice!

zo ja...>bestel ik meteen

bvd

gr johan

Aerodynamisch
27-02-2006, 19:12
Lang geleden dat iemand hier gepost heeft.

Ik kan amper wat terugvinden over de versie met de gouden handtekening van QT op de Mr.Brown versie. Wat maakt dit specialer of hoort dit zo?

En wat ik niet begrijp, en dit kan misschien geldklopperij zijn maar waar is de Mr. Blue versie.

Hij was nou eenmaal ook part of the gang. Ja [spoiler:f4b925d4fe] en dat ie dan als eerst om zeep geholpen word en amper in beeld komt[/spoiler:f4b925d4fe] daar ik ook niks aan doen. Maar het is wel volledig. Als het goed is speelt Eddie Bunker (uit het blote hoofd) Mr. Blue. Toch jammer dat er zo weinig over hem was.

IIG, oud topic, hoop dat nog iemang kan reageren.....

Frieso
10-03-2006, 09:18
Zou het uberhaupt nog mogelijk zijn om deze versie's nieuw te kopen??

Als Tarantino fan (sinds een tijdje) kunnen deze versies niet ontbreken natuurlijk ...

LordLeto
10-03-2006, 10:58
Zou het uberhaupt nog mogelijk zijn om deze versie's nieuw te kopen??

Als Tarantino fan (sinds een tijdje) kunnen deze versies niet ontbreken natuurlijk ...

Je ziet ze nog passeren op fora en Ebay ed. Ik heb er ook nog een paar in sealing leggen die ik wel wil wegdoen denk ik. Heb er ook wel even achter moeten zoeken en je betaalt ze meestal iets meer dan de oorspronkelijke prijs. Van Mr Pink heb ik de indruk dat die ondertussen moeilijk nog factory sealed te vinden is...

Frieso
10-03-2006, 11:15
Zou het uberhaupt nog mogelijk zijn om deze versie's nieuw te kopen??

Als Tarantino fan (sinds een tijdje) kunnen deze versies niet ontbreken natuurlijk ...

Je ziet ze nog passeren op fora en Ebay ed. Ik heb er ook nog een paar in sealing leggen die ik wel wil wegdoen denk ik. Heb er ook wel even achter moeten zoeken en je betaalt ze meestal iets meer dan de oorspronkelijke prijs. Van Mr Pink heb ik de indruk dat die ondertussen moeilijk nog factory sealed te vinden is...

mocht je ze OOIT weg doen, let me know... ik neem ze meer dan graag van je over :D

Ronald_VR
04-11-2006, 16:20
Zou het uberhaupt nog mogelijk zijn om deze versie's nieuw te kopen??

Als Tarantino fan (sinds een tijdje) kunnen deze versies niet ontbreken natuurlijk ...
Hier is er ene die ze alle vier (no Mr.Brown) verkoopt:
Op Amazon.com voor $29.84 (http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B000068U03/ref=dp_olp_0/104-0529245-5525527?ie=UTF8&condition=all) 8) :lol: 8) en heb ze vandaag op de post kunnen gaan halen.
Zijn zelfs nog in seal :P Nu nog Mr Brown en t'is compleet :D

Zou ik die van mij in hun seal laten? :?

mercapto
04-11-2006, 17:23
bij mij is alleen mr pink uit seal

Lex v/d Moolen
04-11-2006, 17:46
Hm, die Mr Brown editie heb ik ook nog steeds van het moment dat ie uitkwam, destijds veel te veel voor betaald. :)

Gaberiel-2
10-11-2006, 17:15
Ik heb ze een tijdje geleden allemaal via Amazon besteld... ben er wel erg blij mee... gewoon erg gaaf om ze allemaal op een rijtje te zien staan... ben nu aan het twijfelen of ik de gasolinecan versie nog ga bestellen...