PDA

Bekijk de volledige versie : Patrick Swayze



Herjan
05-03-2008, 18:02
Klote reden om een topic over deze acteur te openen, maar ik las zojuist dit bericht:


'Patrick Swayze terminaal ziek'
Uitgegeven: 5 maart 2008 17:36
Laatst gewijzigd: 5 maart 2008 17:42

AMSTERDAM - Patrick Swayze heeft nog maar vijf weken te leven. Bij de acteur is eind januari een terminale vorm van alvleesklierkanker vastgesteld, zo schrijft het Amerikaanse tijdschrift National Enquirer.

De 55-jarige filmster (http://www.nationalenquirer.com/patrick_swayze_cancer_weeks_live/celebrity/64581), die in 1987 wereldberoemd werd door zijn rol in 'Dirty dancing', zou al een maand behandelingen ondergaan in een medisch centrum in Californië.

Chemokuren
De tumor zou inmiddels zijn uitgezaaid naar andere organen, zo schrijft het weekblad. Verschillende chemokuren sloegen aanvankelijk aan, maar de behandelende artsen zouden de hoop inmiddels hebben opgegeven.
"Ze hebben hem verteld dat hij nog twee behandelingen kan krijgen, maar dat de kanker niet reageert", weet een anonieme bron.

Iedereen van mijn generatie weet nog hoe groot de hype rondom Dirty Dancing was. De film, de muziek, de acteurs.

Zal een groot verlies zijn van de filmwereld als hij sterft.

DanielC
05-03-2008, 18:09
nooit leuk als iemand sterft, maar ik heb totaal niks met Swayze...

mercapto
05-03-2008, 18:33
Dirty Dancing, Point Break en Donnie Darko zijn prima films, verder heb ik weinig bewust met hem gezien. Ghost nooit gezien.
Als dit echt is is het zwaar klote, niet omdat ik nou zo'n fan ben maar die vorm van kanker is zwaaaar klote. (welke vorm niet ? Deze vorm is snel en pijnlijk, vandaar.)

Hugo R
05-03-2008, 18:38
Ken niet veel van hem, maar dit is altijd naar om te horen natuurlijk.

Richard B.
05-03-2008, 18:56
De bron van dit bericht is het niet al te betrouwbaar bekend staande The National Enquirer. Laten we hopen dat ze hun reputatie hoog houden en dat dit bericht niet klopt.

axmacher
05-03-2008, 19:10
heel triest

arjan_ufo
05-03-2008, 19:29
verschrikkelijk nieuws om te horen.
heeft veel indruk gemaakt met north en south.
ja en ghost blijf ik een erg leuke film vinden.

Dennis Oosterhuis
05-03-2008, 21:45
Ik heb weinig films gezien, waarin hij meespeelt, maar dit is natuurlijk altijd klote om te horen... :|

Marc T.
06-03-2008, 00:39
Jemig, Patrick :(

Echt niet leuk dit.

Heb altijd erg genoten van de man. Laten we hopen dat het bericht niet klopt en dat hij nog een paar jaar bij ons blijft.

Dennis Vansant
06-03-2008, 01:22
Verschrikkelijk nieuws dat hij ziek is, maar het is eigenlijk nog verschrikkelijker en walgelijker dat zulk privénieuws in de media uitlekt. Hopelijk is het allemaal één grote leugen, want hier word ik dus echt nijdig van.

Arnold van Oostrum
06-03-2008, 10:53
Wednesday 5th March 2008: Hello everyone, We have received the official statement from Patrick's publicist, which follows.
Statement from Patrick Swayze’s Representatives:
" WEDNESDAY, MARCH 5TH: (Los Angeles): “Actor Patrick Swayze has been diagnosed with Pancreatic Cancer and is currently undergoing treatment. Patrick’s physician Dr. George Fisher states, “Patrick has a very limited amount of disease and he appears to be responding well to treatment thus far. All of the reports stating the timeframe of his prognosis and his physical side effects are absolutely untrue. We are considerably more optimistic.” Patrick is continuing his normal schedule during this time, which includes working on upcoming projects. The outpouring of support and concern he has already received from the public is deeply appreciated by Patrick and his family.”
We at the Fan Club send all our best wishes and positive thoughts to Patrick and Lisa at this difficult time. Get well soon Patrick!
Thank you to everyone who has sent fantastic messages of support to Patrick through the fan club and for all the lovely messages on our guestbook.
In friendship, Margaret.

Bron: Official Patrick Swayze International Fanclub (http://www.patrickswayze.net/gennews1.htm)

Hugo R
06-03-2008, 11:13
Dat zijn toch al heel andere geluiden.

Khonnor
06-03-2008, 11:49
Zijn leukste film vind ik toch To Wong Foo, Thanks For EVerything, Julie Newmar

Jammer nieuws.

veron35
15-03-2008, 18:30
Een acteur die niet echt geweldig is, maar zeker wel wat heeft. Ik vond het wel erg jammer toen ik het nieuws hoorde. Dirty Dancing blijf ik geweldig vinden.

Mr. Humphries
15-03-2008, 19:08
niet echt geweldig? hmm raar, toch heeft vond ik hem 1 van de stoerste characters neerzetten in poinbreak, ook Dirty Dancing, Ghost en Donnie Darko bekrachtigen alleen maar dat hij genoeg heeft betekent


daar wil ik wel 2 heath ledgers voor inruilen

DVD Watcher
05-05-2008, 16:16
Het gaat blijkbaar steeds slechter met Patrick Swayze :

Patrick Swayze stelt testament op

door onze redactie

AMSTERDAM - Het lijkt erop dat Patrick Swayze de hoop heeft opgegeven en zijn strijd tegen kanker aan het verliezen is.
De Dirty Dancing acteur heeft inmiddels zijn testament opgesteld.

http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00167/Swayze_jpg_167367d.jpg (http://javascript<b></b>:fotovenster()

Hoewel Patrick volgens de berichten bijzonder goed reageert op zijn behandeling,
laten de onderstaande foto's zien dat de chemokuur zijn tol eist.

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/05_02/swayzeSPL0405_468x595.jpg

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/05_02/swayzeSPL0405_468x684.jpg

De 55-jarige acteur ziet er grauw en afgepeigerd uit. De ontdekte alvleesklierkanker werd een tijd terug verwijderd, evenals een deel van zijn maag.
Helaas bleek de kanker te zijn uitgezaaid.



Patrick heeft inmiddels zijn testament opgesteld en zou zijn miljoenenfortuin aan echtgenote Lisa Niemi hebben overgedragen, meldt de Daily Mail.
Collega's en vrienden leven met hem mee. Dirty Dancing collega Jennifer Grey :
Ik wens hem ontzettend veel liefs toe, ik weet dat Patrick een vechter is.'

Bron : Telegraaf

Echt klote dat zo'n sympathieke goede akteur dit moet overkomen, en zeker zo jong. Maar ja, we hebben het niet voor het zeggen. Ik hoop in ieder geval dat het hem zo aangenaam mogelijk blijft gaan in de mogelijkd tijd die hem nog rest. ik leef met hem mee!

Bettina
05-05-2008, 19:38
Wel heel slecht nieuws dit.

Ik vind hem een leuke acteur, en zo iets wens je niemand toe. En zeker niet op zo jonge leeftijd!

Hugo R
06-05-2008, 13:59
Ziet er wel heel slecht uit zeg, met name die eerste foto.

mercapto
08-06-2008, 14:52
Patrick Swayze weer aan het werk

AMSTERDAM - Patrick Swayze heeft van de artsen het groene licht gekregen om weer aan de slag te gaan.

Binnenkort zal Patrick gaan beginnen met de opnames van zijn nieuwe show The Beast.
"We zijn erg opgewonden om te starten met de productie van The Beast ", vertelt Bob Bibetto, manager van de zender die de show gaat uitzenden. "Wat het nog mooier maakt is dat Patrick zijn rol weer oppakt die hij al eerder in de pilot heeft gespeeld."
Volgens de zender reageert Patrick goed op zijn behandeling en mag hij van de artsen daarom weer aan het werk.
Bij de acteur werd in januari alvleesklierkanker geconstateerd.

Lex v/d Moolen
08-06-2008, 18:00
De National Enquirer zat dus wel goed fout... :?

mercapto
09-06-2008, 19:19
Gelukkig maar.
Volgende op de lijst is Paul Newman met longkanker, maar die is al 83.

Hugo R
10-06-2008, 08:53
Las het ook in de krant vandaag, gelukkig maar dat het allemaal enigszins meevalt.

Robin W.
13-06-2008, 22:48
Mijn God, wat ziet die man er vreselijk slecht uit op die foto's. Ik ken hem weliswaar van de film Dirty Dancing, maar daarvoor speelde hij in North and South, een ge-wel-di-ge serie over de Amerikaanse Burgeroorlog.

kenc
18-06-2008, 09:18
Ik vind Patrick Swayze uiteraard ook een goed acteur. De meeste van zijn films zijn hier al opgenoemd, maar twee films die ik toch nog moet vernoemen zijn Road House en Youngblood. Dat waren ook verrassende actiefilms.

Het enige spijtige aan Patrick Swayze is dat hij zoveel botox heeft laten toepassen. Op de fotos hierboven zie je dat niet meer goed, maar als je onderstaande foto bekijkt begrijp je wat ik bedoel...

http://bauergriffinonline.com/80404_Swayze_1.jpg

Jammer.

mad dog
27-11-2008, 19:55
:( http://www.ad.nl/cultuurenshow/2805301/Patrick_Swayze_heeft_leverkanker.html (http://www.ad.nl/cultuurenshow/2805301/Patrick_Swayze_heeft_leverkanker.html)

intexor
27-11-2008, 20:38
Het ziet er inderdaad niet al te best uit voor deze man, ik hoorde vandaag in het showbizz-programma De Rode Loper ook dat zijn kanker zich heeft uitgezaaid en dat de revolutionaire behandeling die hij gehad heeft dus niet geholpen heeft. Momenteel zou hij al afscheid aan het nemen zijn van familie en vrienden.

Erg triest allemaal. Ik heb niet veel films van de man laat staan dat ik een echte fan ben, maar dit wens je natuurlijk niemand toe.

Patrick van den Hul
27-11-2008, 22:14
Natuurlijk is het allemaal triest, maar laten we reëel blijven, het is nu niet bepaald een acteerlegende. Alle aandacht vind ik dan ook een beetje overdreven, het lijkt me ook niet dat Swayze daar zelf zo blij mee is.

Dennis Vansant
27-11-2008, 23:29
Het is zoals Andy Warhol al zei:

"Dying is the best imaginable career move."

mercapto
28-11-2008, 19:10
Natuurlijk is het allemaal triest, maar laten we reëel blijven, het is nu niet bepaald een acteerlegende. Alle aandacht vind ik dan ook een beetje overdreven, het lijkt me ook niet dat Swayze daar zelf zo blij mee is.

Moet je een acteerlegende zijn voor dit soort aandacht dan ? Die zijn wel dolblij met alle aandacht van mensen die ze het graf in kijken ?
Dan blijft er weinig nieuws over...

intexor
28-11-2008, 19:47
Natuurlijk is het allemaal triest, maar laten we reëel blijven, het is nu niet bepaald een acteerlegende. Alle aandacht vind ik dan ook een beetje overdreven, het lijkt me ook niet dat Swayze daar zelf zo blij mee is.

Dat vind ik toch maar niet meer dan normaal. Swayze is een bekend persoon, misschien geen A-list acteur maar iedereen kent hem wel. Als zo'n man ineens terminaal ziek is, dan is het toch niet meer dan normaal dat daar over geschreven wordt. Dit is tenminste echt nieuws in tegenstelling tot het reguliere showbizz-nieuws over de zoveelste rehab-opname van Amy Winehouse of Paris Hilton die weer een product lanceert.

Patrick van den Hul
28-11-2008, 19:51
Het is wel nieuws, maar mijn punt is dat het persoonlijk is voor hem en zijn familie.

intexor
28-11-2008, 20:28
Het is wel nieuws, maar mijn punt is dat het persoonlijk is voor hem en zijn familie.

Goh ja en nee. Sterren hebben nu eenmaal een beperkter privé-leven, en ik denk dat een simpel nieuwsbericht over in welke gezondheidstoestand hij zich bevindt hem niet in de weg staat om op zijn eigen manier met familie en vrienden om te gaan met deze ziekte. Of hij er zelf met de pers over praat of niet kan hij nog altijd zelf beslissen, maar je kan een terminale ziekte toch moeilijk helemaal verzwijgen.

Dennis Vansant
01-12-2008, 00:18
Inderdaad. Hollywoodsterren scheppen zo al bakken met geld door een beetje te lopen acteren (en kom alsjeblieft niet aandraven met 'lange uitputtende draaidagen', want een gemiddelde arbeider die 8 uur per dag zijn kloten afwerkt in een fabriek komt 's avonds vermoeider thuis dan een acteur) en hebben daardoor geen recht op een privéleven. Dat is gewoon de keerzijde van de medaille. Youp van 't Hek (zelf niet bepaald een Hollywoodster :p) zei het ook al: jullie hebben mijn huis betaald, dus hebben jullie het recht om mijn gehele doen en laten te weten. Of je nu gescheiden bent van je vijfenzestigste vrouw of een terminale ziekte hebt: als celebrity heb je geen recht op een privéleven, zo eenvoudig is dat: daar heb je zelf immers voor gekozen.

Films met Swayze zullen na zijn dood een nog sterkere cultstatus krijgen dan ze nu al hebben. Bereid je vooral voor op eindeloze herhalingen van de pottenbakscène in Ghost.

DVD Watcher
07-01-2009, 11:13
Patrick Swayze: 'Ik ga door een hel'

AMSTERDAM - Patrick Swayze heeft tijdens een interview op televisie gezegd dat hij mogelijk nog maar twee jaar te leven heeft. "Ik ga door een hel", aldus de acteur die vorig jaar te horen kreeg dat hij alvleesklierkanker heeft.

http://206.47.170.43/channels/images/Patrick-Swayze-quips_.jpg

Swayze (56) heeft de hoop echter nog niet opgegeven. "Lig ik op mijn sterfbed? Neem ik al afscheid van mensen? Geen sprake van!"

De Dirty Dancing-acteur begon vorig jaar met chemotherapie en experimentele medicijnen. Ondertussen nam hij een nieuwe televisieserie op, zonder gebruik te maken van pijnstillers. Dit meldt de New York Post.

Swayze is al 33 jaar getrouwd met Lisa Niemi.

intexor
10-01-2009, 15:53
Hij is gisteren ook weer opgenomen in het ziekenhuis met een longontsteking als gevolg van verminderde weerstand door de chemotherapie.

http://www.imdb.com/news/ni0645519/

Pieter V
29-01-2009, 21:37
'Patrick Swayze uitbehandeld'

Patrick Swayze, die lijdt aan pancreaskanker (beter bekend als alvleesklierkanker), heeft te horen gekregen van zijn artsen dat zij niets meer kunnen doen tegen de uitzaaiingen in zijn lichaam. Naar verluidt heeft hij dan ook alle behandelingen stopgezet. Eerder deze maand werd hij opgenomen in een kliniek met een longontsteking. Op 16 januari werd hij ontslagen, maar volgens vrienden van de Dirty Dancing ster is hij ernstig verzwakt.

Een vriend van de familie vertelde in de National Enquirer: "De dokters kunnen niets meer doen voor Patrick. We zijn er het hart van in, en het doel is om het Patrick zo comfortabel mogelijk te maken. Hij kan niet meer geopereerd worden en ze hebben de chemotherapie stopgezet. Hij verliest nog altijd gewicht en is zeer zwak. Hij krijgt morfine. Dat en de sigaretten zorgen ervoor dat hij de pijn kan verbijten."

De 56-jarige Swayze sprak zelf onlangs nog de hoop uit nog twee jaar te kunnen leven. Ook een wonder wordt door hem niet uitgesloten. "Ik wil het volhouden tot er een remedie wordt gevonden." aldus Swayze.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/105870/-Patrick-Swayze-uitbehandeld.html

DVD Watcher
11-04-2009, 13:11
Harde foto's van zieke Patrick Swayze in National Enquirer

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/18/16/3/media_l_894063.jpg

De Amerikaanse tabloid National Enquirer geeft choquerende beelden vrij van een door kanker wegterende Patrick Swayze. De acteur zou nog 47,6 kilogram wegen en is nauwelijks te herkennen.

Dag per dag

Patrick Swayze, onder meer bekend van zijn rol in 'Dirty Dancing', vecht al maanden moedig tegen pancreaskanker. Ondanks het enorme gewichtsverlies zou hij zijn positieve ingesteldheid niet verliezen en bekijkt hij zijn toestand dag per dag.

"Geen vervaldatum"

Vriend en collega-Hollywoodster Whoopi Goldberg - remember 'Ghost' waarin ze samen speelden in 1990 - zei vorige week op de Britse televisie dat Swayze "geen vervaldatum op zijn rug heeft plakken". "Weet je, hij doet wat iedereen doet: leven van dag tot dag."

Bron : hln.be

superman
11-04-2009, 15:26
Hij heeft tenminste meer plezier gehad dan ik ooit zal krijgen met alle respect van dien.

freaky
11-04-2009, 16:09
Hij heeft tenminste meer plezier gehad dan ik ooit zal krijgen met alle respect van dien.

Waar slaat dat nu op

wolverine
11-04-2009, 16:25
Heel erg. Films als Red Dawn en Road House (en zelfs North and South *uche uche*)zijn een stukje jeugdsentiment. De man heeft mijn medeleven en hopelijk doorstaan hij en zijn familie deze moeilijke tijd........respect.

superman
12-04-2009, 19:53
Waar slaat dat nu op'Rijk en beroemd ! Veel vrouw en drank ! Iets waar menig mens maar van kan gaan dromen.

DVD Watcher
20-04-2009, 19:11
'Patrick Swayze stopt met chemo'

AMSTERDAM - Patrick Swayze, die lijdt aan alvleesklierkanker, zou de strijd hebben opgegeven.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00621/patrick_swayze_621654d.jpg

De 56-jarige acteur wil, volgens Britse media, geen chemokuren meer ondergaan. Ook zou de Dirty Dancing-ster hebben aangegeven dat hij niet geranimeerd wil worden, mocht dat nodig zijn.

"Patrick heeft een felle strijd geleverd, maar realiseert zich dat er nog maar weinig is dat de doktoren voor hem kunnen doen", zegt een bron. "Hij wil de tijd die hij nog heeft doorbrengen met familie en vrienden." De acteur heeft in het verleden zulke beweringen altijd weerlegd.

Bron : Telegraaf.nl

Gandalf the funny
20-04-2009, 19:27
Harde foto's. Gelukkig stond erbij wie t was, anders zou je 'm niet meer herkennen....
Ik vind het een goede acteur. (ok niet de allerbeste, maar goed genoeg)
In Keeping Mum (met Rowan Atkinson) vond ik m ook erg leuk!

Jammer, jammer. Qua legende is niets beter dan een 'te vroege dood'.
(denk aan Freddy Mercury, Elvis, Heath Ledger)....

arjan_ufo
22-04-2009, 15:54
Ja erg harde foto, maar helaas wel de harde werkelijkheid.
Toch bizar dat je voor jezelf moet beslissen dat sterven beter is dan doorleven.
moet er niet aan denken

Robin W.
22-04-2009, 22:21
Ik vind dit echt heel erg. Ik vond 'm zo ontzettend goed in North & South. Hij was daarin zo'n verlegen en zachtaardig type. De show maakte veel indruk op mij (was toen 12). Vreselijk dat zo'n man al zo jong op zo'n afschuwelijke wijze aftakelt.

DVD Watcher
27-04-2009, 13:45
Ik vind dit echt heel erg. Ik vond 'm zo ontzettend goed in North & South. Hij was daarin zo'n verlegen en zachtaardig type. De show maakte veel indruk op mij (was toen 12). Vreselijk dat zo'n man al zo jong op zo'n afschuwelijke wijze aftakelt.

Ik vind het ook vreselijk dat deze acteur zo moet aftakelen, maar helaas is dit het leven.

Heb overigens een duidelijkere foto gevonden uit dat magazine :

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/04/15/article-1170249-04640F63000005DC-955_468x677.jpg

Al schijnt de National Enquirer deze foto gefotoshopt te hebben, om Patrick Swayze slechter neer te zetten.

Dit blijkt uit de volgende tekst van Don Swayze (de broer van), afkomstig van zijn website :

April 23,2009
Hello everyone,

The latest National Enquirer pictures were "photo shopped" (altered by computer) to make Patrick look older and more ill than he really is! He does NOT weigh 105 pounds(47 kilos), lol, as that would be impossible on a 5'-10" man that weighed 175 pounds before the illness!! He has lost about 30 pounds......which is bad enough......and that makes him about 145 pounds(65 kilos)!

As for the National Enquirer photographer/coward that has been following us and taking pictures and choosing bad pics and making them look worse?! I have caught that N.E. weasel "hiding and spying and waiting to follow us" and little brother(me) had a little uh.... TALK with the paparazzi punk and.......... well............ there will be fewer pictures in the future!

Love and Light, Donny

Bron : www.donswayze.net (http://www.donswayze.net)

Ik vind dit echt laag,, maar dan ook zeer laag bij de grond om zo te scoren van dat blad. Ik zou dat blad goed aanklagen en flink wat schadevergoeding vragen. Dit flik je niet naar mijn mening. Scoren over de rug van een vreselijke ziekte die een jong mens zo treft!

Bettina
27-04-2009, 15:14
:(

Slecht nieuws, ik hoop dat hij de komende tijd die hij heeft op een zo goed mogelijke manier kan leven. Met de mensen die belangrijk voor hem zijn.

ik vond hem ook steen goed in North and south.

Albert Kostwinder
27-04-2009, 15:57
Natuurlijk is het allemaal triest, maar laten we reëel blijven, het is nu niet bepaald een acteerlegende. Alle aandacht vind ik dan ook een beetje overdreven, het lijkt me ook niet dat Swayze daar zelf zo blij mee is.

Ik vind Swayze juist wel een legende. Welliswaar niet door veel topfilms af te leveren, maar menigeen weet bij het noemen van zijn naam precies wie hij is. Dat krijgt lang niet elke acteur voor elkaar. Wat dat aan gaat heeft hij toch iets goed gedaan waardoor hij nog steeds zoveel aandacht krijgt... :)

DanielC.
27-04-2009, 20:36
[mod edit: Dat soort misselijke uitspraken hoef je hier dus niet te doen]

Wat ben je toch ook een zeldzame kwal.

TJ Weissel
27-04-2009, 20:43
Wat ben je toch ook een zeldzame kwal.

Tamelijk laag ja...

Oudlid_X5
28-04-2009, 09:43
Wat ben je toch ook een zeldzame kwal.

Waarom mag ik dat niet vinden..?

mark t
28-04-2009, 09:46
Waarom mag ik dat niet vinden..?Als het werkelijk nodig is om dat uit te leggen, dan is het meteen ook zinloos om het uit te leggen.

Jordy van Buel
28-04-2009, 09:51
Waarom mag ik dat niet vinden..?

Dat mag je best vinden, maar dan hoef je het hier niet te posten.

Oudlid_X5
28-04-2009, 09:52
Laat maar hangen. Denk dat alles wat ik nu schrijf hier toch weggehaald word.

Oudlid_X5
28-04-2009, 09:53
Dat mag je best vinden, maar dan hoef je het hier niet te posten.

Wat is dat voor onzin..? Ben jij dat steeds die mijn berichten aanpast of verwijderd. :-x

Jordy van Buel
28-04-2009, 09:57
Wat is dat voor onzin..? Ben jij dat steeds die mijn berichten aanpast of verwijderd. :-x

Inderdaad, ik verwijder ze omdat ze respectloos zijn. Van een 23-jarige mogen we toch wel iets meer verstand verwachten?

Ontopic weer!

DVD Watcher
20-07-2009, 11:53
Three months on and cancer stricken Patrick Swayze is fighting back

He has a cowboy hat and dark glasses - but clearly no intention of riding off into the sunset just yet.Patrick Swayze has been pictured looking more healthy than he has in months. The Dirty Dancing star, 56, who was diagnosed with pancreatic cancer early last year, appeared to have gained a little weight and grown some of his hair back. He had even added a goatee.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/07/19/article-1200709-05C398CF000005DC-626_224x423.jpghttp://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/07/19/article-1200709-05C398C9000005DC-658_224x423.jpg
Frail: Many feared the end was near for Patrick Swayze (L), but he now seems to have gained a little weight, filling out healthily around his face

Tubes thought to be catheters for his chemotherapy could be seen hanging in front of his shirt but Swayze was smiling and even indulging in a couple of cigarette breaks.

The pictures were a great contrast to photos taken in April, when he looked frail and thin. Early on in his cancer fight, many fans feared the actor would not last this long.

But it is thought he had an advanced form of radiotherapy which is offering new hope to sufferers.

The CyberKnife technique shoots hundreds of beams of radiation at hard-to-reach tumours.

Last week cancer patient Robert Ferrant, 62, became one of the first in the UK to have the procedure. Mr Ferrant, from Jersey, said the treatment meant he 'actually had hope of a cure'.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/01/07/article-1108762-0503ADF20000044D-529_468x340.jpg
Golden years: Swayze hit the big time in 1987 when he starred as a dance instructor in 'Dirty Dancing'

The machine, which was reportedly also used by Swayze, shoots hundreds of beams of radiation at difficult-to-reach tumours.

It moves with the patient's breathing, meaning it can target tumours deemed inoperable due to their proximity to major blood vessels.

The latest images of Swayze appear to show a distinct improvement in the actor's condition.

In May the former Ghost star appeared frail and painfully thin during another outing and fears grew that he might not have long to live.

On the evidence of these images however it appears Swayze is not going down without a fight.

Cor H.
20-07-2009, 12:10
Ik hoop dat ie zo doorgaat.

DVD Watcher
20-07-2009, 12:26
Ik hoop dat ie zo doorgaat.

Hoop ik ook

Bas Hokke
21-07-2009, 15:34
Ik vind dat zo mooi verwoord. De engelse taal leent zich daar uitstekend voor.




He has a cowboy hat and dark glasses - but clearly no intention of riding off into the sunset just yet..

Patrick van den Hul
21-07-2009, 16:51
Sorry dat ik het zeg, maar het begint hier aardig op Story/Privé e.d. te lijken. Dit soort verschrikkelijke foto's zijn wat mij betreft een grote inbreuk op Swayze's privacy.

*Sarita*
15-09-2009, 03:15
Hij is overleden, echt zonde op deze leeftijd. Ik heb toch veel plezier aan zijn films beleefd!

spookje8
15-09-2009, 05:09
Ik las het net op AOL news. RIP.

Groeten Peter

steven van dijk
15-09-2009, 16:26
Moest wel denken aan het mooie einde van Point Break als Bodhi...

DVD Watcher
15-09-2009, 17:15
RTL zendt Swayze-films uit

Uit eerbetoon aan de overleden Patrick Swayze zendt RTL vanavond drie films met de acteur uit.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00652/patrick_jpg_652637d.jpg (http://javascript<b></b>:fotovenster()

Op RTL5 is om 22.20 uur de film Dirty Dancing te zien. RTL7 zendt om 20.30 uur Point Break uit en om 22.50 The Outsiders.

Bron : Telegraaf

Morlock
15-09-2009, 22:22
Hoewel ik bijna nooit kijk naar de RTL zenders vind ik dit wel een goeie actie van ze!
Patrick heeft dit zeker verdient!!

theThinWhiteDuke
20-09-2009, 17:29
4 dagen geleden was ik op Hollywood Boulevard. Zn ster op de Walk of Fame was een bloemenfestijn met kaarsen enzo.
Jammer van de Hare Krishna die ernaast stonden te verkondigen dat ie niet 'echt' overleden was etc.