PDA

Bekijk de volledige versie : Kong: King of Skull Island (2009)



Steve Muller
07-03-2008, 05:45
Kwam deze titel op IMDB tegen?? Weet iemand hier meer over?

http://www.imdb.com/title/tt1015463/

Edit: Heb inmiddels de officiele website gevonden, http://www.kongskullisland.com/

Zal PJ het weer gaan doen??

creamdog
07-03-2008, 06:42
Dat hadden we dan inmiddels wel geweten denk ik.

Dennis Vansant
07-03-2008, 07:43
Dat lijkt me niet. De film wordt verdeeld door Fantasy Film International, niet bepaald een grote studio (de hoogst gefinancierde film die ze ooit uitbrachten koste 16 miljoen dollar ofzo, dus naar zo'n echt superproject als een Kong sequel gaan... ik denk het niet :) Volgens mij heeft Universal trouwens nog het alleenrecht op een echte sequel op Kong, zijnde dus Son of Kong.
Het verhaal is ook bullshit :) ik ga het hier niet posten, schaf daarvoor zelf maar een abbonnement op IMDb Pro aan :p

Peter Neefs
07-03-2008, 13:31
Dat lijkt me niet. De film wordt verdeeld door Fantasy Film International, niet bepaald een grote studio (de hoogst gefinancierde film die ze ooit uitbrachten koste 16 miljoen dollar ofzo, dus naar zo'n echt superproject als een Kong sequel gaan... ik denk het niet :) Volgens mij heeft Universal trouwens nog het alleenrecht op een echte sequel op Kong, zijnde dus Son of Kong.
Het verhaal is ook bullshit :) ik ga het hier niet posten, schaf daarvoor zelf maar een abbonnement op IMDb Pro aan :pInderdaad, lijkt me sterk als een kleine studio als dit de officiële sequel op King Kong mag maken...is Son of Kong dat wel? Of is dat ook maar een voorlopige naam?

Dennis Vansant
07-03-2008, 13:40
Son of Kong was de officiële sequel op King Kong ja, uitgebracht in 1933 (zelfde jaar als originele Kong) en geproduceerd door RKO Radio Pictures, dezelfde studio die het origineel maakte. Jackson had het trouwens in de Production Diary van 1 april 2005 (je voelt het al aankomen) over het script van het vervolg van Kong, Son of Kong dus, dat al op tafel lag. De zoon van Kong zou ondermeer machinegeweren op zijn rug krijgen om daarmee nazi's neer te maaien :). Nu weet ik eigenlijk niet zo goed hoe het zit met de rechtensituatie rond het personage enzo, want ik weet dat Universal RKO heeft opgekocht en de rechten heeft op het uitbrengen van het leeuwendeel van de RKO-films op dvd, maar in Japan zijn er bijvoorbeeld tonnen onofficiële non-canon films gemaakt met het personage Kong in de hoofdrol.
Waarschijnlijk zit King Kong dus in het public domain, maar ik denk dat de sympathieke mensen bij Fantasy Film International niet het geld hebben voor een officiële sequel :)

Peter Neefs
07-03-2008, 13:44
Ik pas toch wel voor een film met een Kong met machinegeweren op zijn rug!

Dennis Vansant
07-03-2008, 13:47
Check de datum van de Production Diary waarin dat werd gezegd :)
En kijk naar die site, er is echt no way in hell dat dit een grote Hollywoodproductie wordt :)

Peter Neefs
07-03-2008, 13:49
Check de datum van de Production Diary waarin dat werd gezegd :)
En kijk naar die site, er is echt no way in hell dat dit een grote Hollywoodproductie wordt :)hahaha :grin:
Had het niet gezien...

deweb
07-03-2008, 21:11
Dat lijkt me niet. De film wordt verdeeld door Fantasy Film International, niet bepaald een grote studio (de hoogst gefinancierde film die ze ooit uitbrachten koste 16 miljoen dollar ofzo, dus naar zo'n echt superproject als een Kong sequel gaan... ik denk het niet :) Volgens mij heeft Universal trouwens nog het alleenrecht op een echte sequel op Kong, zijnde dus Son of Kong.
Het verhaal is ook bullshit :) ik ga het hier niet posten, schaf daarvoor zelf maar een abbonnement op IMDb Pro aan :p

Het staat op de officieele website. Inderdaad vrij lachwekkend, maar anderzijds kan het ook wel weer een interessante film worden. Misschien iets om voor de zekerheid toch maar in de gaten te houden.