PDA

Bekijk de volledige versie : Hugh Laurie



Hugo R
11-03-2008, 15:43
Britten keren dokter House rug toe
Hij mag dan wel de razend populaire dokter House spelen in de Amerikaanse televisieserie, in zijn geboorteland Groot-Brittannië willen ze niets meer weten van acteur Hugh Laurie.

"Groot-Brittannië heeft me de rug toegekeerd", zegt Laurie in een gesprek met de BBC. Sinds hij succesvol is als dokter House krijgt hij geen enkele aanbieding voor acteerwerk meer vanuit zijn thuisland.

Laurie zegt zichzelf niet graag te zien op het scherm. Vooral zijn aangeleerde Amerikaanse accent vindt hij vreselijk. "Ik had geen idee dat ik zo achterlijk klonk", aldus de acteur.

Earendil
11-03-2008, 16:24
Jammer! Maar dan moet hij zich maar gaan richten op amerikaanse films!
Zolang we hem nog maar vaak zien op TV of in Films.

catfish
21-03-2008, 22:09
ik snap ook niet wat de mensen zo goed vinden aan House... in Black Adder is hij fantastisch, maar z'n rol in House vind ik eentonig en saai (heb het wel opgegeven na het 1e seizoen)

Hugo R
21-03-2008, 22:33
Ik vind Laurie juist fantastisch in House (net als de hele serie overigens). Je hebt niet eens door dat hij Brits is.

Daan de G.
27-04-2008, 11:05
Hij speelt juist de sterren van de hemel! De opmerkingen, het sarcasme en het onbeschofte maken het geweldig! Daarnaast kloppen 9 van de 10 zaken ook nog eens! Het is leerzaam en leuk :D

Hugh ftw!

Mr. Humphries
27-04-2008, 11:42
Uiteraard maak ik de vergelijking weer met z'n rol in Black Adder en dan is het net alsof je Jim Carrey in een serieuze film ziet spelen.

Los daarvan zet hij een zeer goeie rol neer. (Jim Carrey trouwens ook:roll:)

Bettina
05-05-2008, 08:00
Ik vind hem ook geweldig als House. Het lijkt me nog niet zo heel erg gemakkelijk om zo'n karakter neer te zetten, maar hij doet het met overtuiging!




Hij speelt juist de sterren van de hemel! De opmerkingen, het sarcasme en het onbeschofte maken het geweldig! Daarnaast kloppen 9 van de 10 zaken ook nog eens! Het is leerzaam en leuk :D

Hugh ftw!

Stephan Nobelen
08-05-2008, 21:42
Hugh Lauri vind ik persoonlijk ook geweldig als Doctor House. :D

Hugo R
16-09-2008, 21:49
House krijgt flinke loonsverhoging

De Britse acteur Hugh Laurie, die de norse en aan pijnstillers verslaafde dokter Gregory House speelt, krijgt een flinke loonsverhoging.

Toen hij vier jaar geleden met de serie begon, kreeg hij per aflevering 39.000 euro, nu wordt dat 307.000 euro. Daarmee is hij de op drie na best betaalde tv- acteur. Alleen Charlie Sheen (Two And A Half Men), William Peterson (CSI) en Kiefer Sutherland (24) verdienen meer.

Laurie (49) zal in ieder geval nog tot 2011-2012 de rol van dokter Gregory House spelen. De serie is in de VS aan zijn vijfde seizoen bezig en is erg populair.

Patrick van den Hul
16-09-2008, 22:20
Laurie (49) zal in ieder geval nog tot 2011-2012 de rol van dokter Gregory House spelen. De serie is in de VS aan zijn vijfde seizoen bezig en is erg populair.

Ik mag toch hopen dat ze geen 10 seizoen gaan maken? Ik vind het een leuke serie en volgt het ook, maar 10 seizoen, dan kan deze serie niet hebben...

Hugo R
17-09-2008, 11:46
Van mij mogen ze, vind er tot nu toe nog geen verval op zitten dus heb er geen problemen mee als ze nog doorgaan.

Lorre
17-09-2008, 17:18
Ik mag toch hopen dat ze geen 10 seizoen gaan maken? Ik vind het een leuke serie en volgt het ook, maar 10 seizoen, dan kan deze serie niet hebben...

En waarom niet? Als het leuk blijft mogen ze gerust doorgaan met deze reeks.

Patrick van den Hul
17-09-2008, 17:29
En waarom niet? Als het leuk blijft mogen ze gerust doorgaan met deze reeks.

Als het leuk blijft ja, maar het lijkt me lastig om ruim 200 afleveringen te maken zonder dat je daarbij in herhaling valt. Dat kan bijna geen enkele serie hebben.

Pieter D
17-09-2008, 18:06
Als het leuk blijft ja, maar het lijkt me lastig om ruim 200 afleveringen te maken zonder dat je daarbij in herhaling valt. Dat kan bijna geen enkele serie hebben.


Inderdaad, ik heb liever dat ze eindigen op het hoogtepunt. Waarschijnlijk nog Serie 6 - 7 en dan stoppen ze er misschien mee.