PDA

Bekijk de volledige versie : defecte surroundbox?



Rob M
27-05-2002, 07:42
mijn HT bestaat oa uit een DTS versterker en een set Surroudspeakers (+ center) van Magnat. Nou kraakt (alleen) mijn linker satellietspeaker voornamelijk als er 'zware klassieke muziek' (met veel bas??) in de film zit die alleen over de satellietspeakers klinkt (bv. bij Episode I en laatst bij Harry Potter).

Hoe kan ik dit verhelpen?? Zou 't misschien 't ontbreken van een Sub in m'n HT zijn??

forzavado
27-05-2002, 08:09
Lijkt me zo op het eerste gezicht niet. Ik zou eerst even naar de opstelling kijken. Ik neem maar even aan de de contacten goed zitten (dus voldoende contactoppervlak en -druk op de kabels) dus zou je het misschien moeten zoeken in bv. kabelbreuk (???) og interactie met lichtnet.

Wil je zeker weten of dat het aan de speaker ligt wissel dan even links en recht om. Dan kom je er vanzelf achter

Louis Bouduin
27-05-2002, 08:15
Zou 't misschien 't ontbreken van een Sub in m'n HT zijn??

DTS en het ontbreken van een sub kan inderdaad een van je sateliets de das hebben omgedaan. Je zou ze van plaats kunnen verwisselen en dan horen of zich hetzelfde fenoneem voordoet. Er nu een sub tussen plaatsen (als het aan de luidspreker ligt) zal allicht niet veel meer helpen vrees ik.