PDA

Bekijk de volledige versie : Opnemen DVD van Belgacom TV



LIKERK
14-03-2008, 10:29
Kan niet meer opnemen met mijn DVD Panasonic DMR-EH50 sinds ik Belgacom TV heb
Volgens mij zijn scart kabels goed aangesloten
Kan iemand me verder helpen

Pieter R.
14-03-2008, 10:53
Geen ervaring met Belgacom als Nederlander.
Wel met Digitenne van KPN (is denk ik hetzelfde ongeveer: kijken met een kastje ipv de kabel).
Heb je de dvdrecorder wel op SCART staan als bron? Want je Belgacomkastje is dan de bron en die is ws. met je dvdrecorder verbonden via scart.
Dan is het dus een kwestie van zorgen dat je dvdrecorder op SCART staat en de goede tijden erin zetten. En dan zorgen dat je bron optijd is ingeschakeld en op de goede zender.
Bij Digitenne kun je in de elektronische programmagids zorgen dat het kastje aangaat en ingeschakeld wordt op het programma van jouw keuze. Bij Belgacom zul je die mogelijkheid ook wel hebben.

BASIL
14-03-2008, 11:30
Kan niet meer opnemen met mijn DVD Panasonic DMR-EH50 sinds ik Belgacom TV heb
Volgens mij zijn scart kabels goed aangesloten
Kan iemand me verder helpen

Heb geen problemen met mijn dvd-recorder. Het is wel zo dat de films die je huurt niet opneembaar zijn.

LIKERK
14-03-2008, 12:37
PiAir bedankt
Kan nog niet verder - Misschien dom vraagje
Ik ken wel de scart kabels waarmee alles verbonden is maar niet scart, de naam komt ook niet voor in de handleiding van mijn Panasonic recorder
Als ik opneem start hij zoals vroeger maar bij het afspelen krijg ik alleen "sneeuw"

Basil
Dat gehuurde films niet konden opgenomen worden wist ik - is misschien een beetje logisch

LIKERK
15-03-2008, 11:08
Mijn probleem is denk ik volgende:
ik kan TV-kanalen vanuit DVD niet binnenhalen
zowel handmatig, auto-setup of vanuit tv ophalen
Iemand een oplossing of wat doe ik verkeerd of doe ik niet

Pieter R.
15-03-2008, 11:27
Hoi,
gebruiksaanwijzing gedowload en eens even gekeken. Ik zou zeggen: pak m er nog eens bij en kijk op blz 17 en 25 en 59. Dan moet dit toch gaan lukken denk ik.
Anders zou ik even met de helpdesk van de fabrikant gaan bellen of op de site kijken.