PDA

Bekijk de volledige versie : De DVD speler test



Ron Peters
27-05-2002, 14:03
Heb ik laatst het boekje DVD.NL in de winkel gekocht, waar 3 A en drie B merk DVD-splelers worden getest, mis ik daar toch heel wat.

Ik ben nu opzoek naar een goede DVD speler (B merk), maar vind in het boekje niet alles terug.
Op jullie site hebben jullie testen staan, waar veel meer info voorkomt over de DVD-speler.
Het gebruik van SVCD (ontertiteling) bijvoorbeeld.

Jammer, ik had een veel meer uitgebreide test willen zien, zoals op deze site.
Tevens wordt er gesproken over meerde merken die gebruikt worden voor 1 type apparaat. Helaas, wordt er niet een lijstje bij gezet welke dat zouden kunnen wezen.
Tevens kloppen de prijzen niet die staan aangegeven in het boekje (GVG kost in boek 187 Eur en op de site 209 Eur)

Voor de rest een geweldig boekje, maar jammer van deze compate test.

Eric van Ballegoie
27-05-2002, 14:21
Ron, zoals je zelf al aangaf is de ruimte in het blad bepert waardoor we niet zo uitgebreid op alle technische ondersteuningspunten zijn ingegaan. De belangrijkste informatie staat echter gewoon in de test. Alle prijzen zijn gecontroleerd op het moment dat het blad naar de drukker ging, dat sommige prijzen inmiddels (omhoog) zijn aangepast door leveranciers is uiteraard iets wat wij niet kunnen verhelpen.

Ron Peters
27-05-2002, 15:02
Komt deze "complete" test binnen kort wel online dan?