PDA

Bekijk de volledige versie : hd dvd titels amazon.de



dvdoever
17-03-2008, 14:44
Wie weet welke hd dvd's die te koop zijn op www.amazon.de (http://www.amazon.de) nl ondertiteling hebben?
Bij voorbaat dank.

Groetjes dvdoever

Frank
17-03-2008, 14:47
Ga naar www.dvdcompare.net (http://www.dvdcompare.net) en kijk of er Duitse uitgaves bij staan die je graag wilt hebben.

eugene
17-03-2008, 15:28
Alle Universal titels hebben NL ondertiteling

Bij Warner alleen Ocean's 11, 12, 13

Richard B.
17-03-2008, 16:51
Alle Universal titels hebben NL ondertiteling

Bij Warner alleen Ocean's 11, 12, 13
Er zijn er meer want Unforgiven heeft ook NL-subs en die is ook van Warner.

Via DVD profiler is wel op te zoeken hoe het zit met de subs.

BOERenSKIN
17-03-2008, 21:33
Warner van wat ik binnen kreeg:

NL SUbs:

Clockwork Orange
The Shining
Blade Runner


geen nl subs

V for Vendetta
Full Metal Jacket
Eyes Wide Shut
Syriana

Richard B.
18-03-2008, 16:32
Trouwens een waarschuwing: sommige Kinoweld-titels op Amazon.de (waaronder Serpico) hebben geforceerde ondertitels OF een Duitse soundtrack. Je kunt daarbij dus niet een film in het Engels bekijken zonder Duitse ondertiteling. Heel irritant. :?

HUYG
02-04-2008, 23:10
Leuke prijzen, snel binnen (moest het even kwijt :lol: )

Serenity
The Island (Die Insel)
Shooter

Allen met Duitse hoesjes maar met ned. ondertitels....

rvvnr1
02-04-2008, 23:27
Kreeg van de week Tideland binnen maar die was gebruikt!!
Er zat geen seal omheen, zowel t doosje als de disc bevatte gebruikssporen en er zaten zelfs een soort etensresten op de hoes! Echt niet te geloven. Heb ze gemaild en ze hebben 4 euro als tegemoetkoming overgemaakt op m'n cc. Ik ga er maar mee akkoord want terugsturen is wat mij betreft voor een titel van een tientje geen optie. Maar ben er allerminst blij mee!! :evil:

Jeroen van K.
03-04-2008, 07:32
Kreeg van de week Tideland binnen maar die was gebruikt!!
Er zat geen seal omheen, zowel t doosje als de disc bevatte gebruikssporen en er zaten zelfs een soort etensresten op de hoes! Echt niet te geloven. Heb ze gemaild en ze hebben 4 euro als tegemoetkoming overgemaakt op m'n cc. Ik ga er maar mee akkoord want terugsturen is wat mij betreft voor een titel van een tientje geen optie. Maar ben er allerminst blij mee!! :evil:
Hehe, misschien heeft de Duitse postbode hem wel even gekeken terwijl hij een braadworst met mosterd aan het eten was! (6)

Erminio
03-04-2008, 09:36
Kreeg van de week Tideland binnen maar die was gebruikt!!
Er zat geen seal omheen, zowel t doosje als de disc bevatte gebruikssporen en er zaten zelfs een soort etensresten op de hoes! Echt niet te geloven. Heb ze gemaild en ze hebben 4 euro als tegemoetkoming overgemaakt op m'n cc. Ik ga er maar mee akkoord want terugsturen is wat mij betreft voor een titel van een tientje geen optie. Maar ben er allerminst blij mee!! :evil:

Die van mij was wel goed: wel gesealed en geen etensresten:bier:
Wat ik wel jammer vind aan de duitse versie is dat de film zonder menu gelijk in het Duits begint. Zie ook http://hddvd.highdefdigest.com/1406/tideland_de.html

Erminio

HUYG
09-04-2008, 16:26
Zag dat 'Erbarmungslos' weer aardig in prijs was gestegen, jammer voor de liefhebber. Heb afgelopen weekend enorm genoten van de beeldkwaliteit. Wat een shots !

HUYG
15-07-2009, 00:05
Ik zat net nog eventjes te kijken op hun site, titels bijna zonder uitzondering rond de 30 euro. Benieuwd wie dat er nog voor neerlegd.