PDA

Bekijk de volledige versie : Guide + Philips DVDR7310H



Annemarie
18-03-2008, 12:53
Ik heb een vraagje over de Guide + van mijn HDD. Ik krijg hem nl niet ingesteld. Hij heeft het wel geteld 1 dag gedaan en daarna waren alle zenders er weer uit. En nu is het steeds aan een uit met de zenders. Heb geprobeerd om alles opnieuw in te stellen, maar dat lukt niet. Misschien weten jullie wat ik fout doe?

We hebben een dig. decoder van casema ertussen zitten (samsung)
Basis instellingen staan goed. Nl etc.
Install. Host Channel staat op automatisch.
Guide Plus Syst. Info is dus niet compleet.
Heb de dig. decoder op eurosport gezet, ook geprobeerd om Install. Host Channel op manueel te zetten en op ext rec. 1 en dan kanaal voor eurosport ( nu 20 (dig decoder)).
en manueel op tuner en op eurosport via analoog.

Ik kom er echt niet uit, dus als jullie kunnen helpen graag.

Ps. in systeem kan hij dus ook geen kanalen zoeken, hij vindt er gewoon geen!
Alvast bedankt, Annemarie

DVDProfilersFilmgek
19-03-2008, 11:54
Ik heb een vraagje over de Guide + van mijn HDD. Ik krijg hem nl niet ingesteld. Hij heeft het wel geteld 1 dag gedaan en daarna waren alle zenders er weer uit. En nu is het steeds aan een uit met de zenders. Heb geprobeerd om alles opnieuw in te stellen, maar dat lukt niet. Misschien weten jullie wat ik fout doe?

We hebben een dig. decoder van casema ertussen zitten (samsung)
Basis instellingen staan goed. Nl etc.
Install. Host Channel staat op automatisch.
Guide Plus Syst. Info is dus niet compleet.
Heb de dig. decoder op eurosport gezet, ook geprobeerd om Install. Host Channel op manueel te zetten en op ext rec. 1 en dan kanaal voor eurosport ( nu 20 (dig decoder)).
en manueel op tuner en op eurosport via analoog.

Ik kom er echt niet uit, dus als jullie kunnen helpen graag.

Ps. in systeem kan hij dus ook geen kanalen zoeken, hij vindt er gewoon geen!
Alvast bedankt, Annemarie

Tip 1

Lees de gebruiksaanwijzing van de HDD recorder

Tip 2

Lees de gebruiksaanwijzing van de Digitale decoder

Tip 3

Sluit alles aan zoals wordt voorgesteld in de gebruiksaanwijzingen

Tip 4

Sluit ook de antennekabel eens aan op de HDD recorder, hoef je alleen de digitale decoder aan te hebben staan als je daar een zender van wilt opnemen. Je HDD zal nu ook zenders kunnen vinden en vasthouden en niet alleen die ene zender per keer waarop je digitaledecoder staat als hij aan staat.

Tip 5

Als je hier een knap antwoord wil, dan vermeld je precies hoe je de boel met elkaar hebt verbonden, daar worden nogal eens wat vergissingen begaan.

Borry52
15-05-2008, 08:36
Ik heb zelf een DVDR725 maar die werkt volgens mij bijna hetzelfde met Guide+ en ik had in het begin dit probleem ook.
Guide+ signalen worden volgens mij niet via de digitale decoder doorgegeven en ik had Eurosport ook wel ingesteld op de analoge ontvanger in de recorder.
Pas toen ik in de kanalentabel van Guide+ Eurosport op Tuner had gezet werden de gegevens geladen.
Mijn recorder staat standaard op EX1 maar als ik hem na een nacht aanzet zie ik in een flits dat hij van Eurosport overspringt naar EX1.

R Klemkerk
21-05-2008, 15:37
Zet hem, zoals Borry52 zegt, op Eurosport. Dat moet het verhelpen :)