PDA

Bekijk de volledige versie : Flikken Maastricht - Seizoen 1 [DVD]



Arnold van Oostrum
21-03-2008, 08:15
Flikken Maastricht - Seizoen 1

Eerste seizoen van de Nederlandse variant op de populaire Belgische politieserie Flikken.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3358)

Hugo R
21-03-2008, 12:18
Paar keer gezien op tv en toen vond ik het best aardig. Voor een mooi prijsje geef ik deze wel een kans op dvd.

Quido
21-03-2008, 19:09
Werd naar mate de serie vorderde iets beter. Jammer dat er geen extra's op staan.

Raymond Gelmers
03-04-2008, 23:54
Gisteren gekocht bij MM voor 25 euro. De recensie geeft precies weer wat ik er zelf van verwacht. Eerst maar even Dankert & Dankert afkijken en dan is deze aan de beurt :mrgreen:

PS, dit is 1 van de eerste titels die ik zie met een dvdwinkel.nl prijs die lager is dan wat je in de normale winkels tegenkomt :-)

dewallef
01-06-2008, 15:33
Beeldkwaliteit is een probleem op DVD3 afl. 10 "Gijzeling" . Beeld springt op grijs en blijft eventjes zo op volgende tijdstippen 24'47" -> 24'54" en 24'10" . Ziet er uit als een encodingprobleem.

Arnold van Oostrum
01-06-2008, 18:18
Beeldkwaliteit is een probleem op DVD3 afl. 10 "Gijzeling" . Beeld springt op grijs en blijft eventjes zo op volgende tijdstippen 24'47" -> 24'54" en 24'10" . Ziet er uit als een encodingprobleem.
Dit probleem heb ik niet gezien. Mogelijk een exemplarisch probleem, even mee teruggaan.

Quido
01-06-2008, 21:08
Geloof dat elke dvd het heeft. Die van mij ook - eveneens recensie-exemplaar - en een vriend van me meldde het ook.

Leijo
16-07-2008, 23:41
Ik heb een mail gestuurd, en als reactie gekregen dat ik op en lijst word gezet van mensen die een nieuwe Disc 3 toegestuurd krijgen als de serie opnieuw geperst wordt. Dat zal waarschijnlijk ergens eind dit jaar zijn, werd mij verteld.

Is het trouwens iemand anders ook opgevallen dat achter aflevering 11 ('Auto-maat') de aftiteling van aflevering 12 ('Britt') is geplakt. Bij aflevering 12 zit diezelfde aftiteling. Het viel mij op toen ik 'Hongaren' in de aftiteling van aflevering 11 zag staan. Toen heb ik me toch wel een minuutje zitten afvragen waar ik in die aflevering in hemelsnaam Hongaren had gezien... Ik weet niet of dit op tv ook zo was, en ik kan het niet meer checken want op die videobanden (ja, VIDEOBANDEN) is inmiddels iets anders opgenomen.

dewallef
18-11-2008, 07:04
Heb 2 weken geleden een mailtje gestuurd en heb gisteren de correcte DVD3 ontvangen. Ditmaal geen probleem meer met de beeldkwaliteit.

Zeer goede service van CVP publishing. :-)

Stephan Nobelen
18-11-2008, 15:46
Heb 2 weken geleden een mailtje gestuurd en heb gisteren de correcte DVD3 ontvangen. Ditmaal geen probleem meer met de beeldkwaliteit.

Zeer goede service van CVP publishing. :-)

Wat is het mail adres van CVP publishing??

-edit- Laat maar heb het al gevonden:

info@cvpublishing.nl

Benieuwd naar het antwoord.