PDA

Bekijk de volledige versie : Te koop gevraagd (of winkeltip) - Goede SCART



Hayko de Boer
02-04-2008, 19:29
Ik ben op zoek naar een aanbieding of goede tip:

zoek een fatsoenlijke scart-kabel van 1,5 meter...

QED heeft zo te zien de beste naam, maar ik vind een prijs van 50 euro stevig en dan heb je maar 1 meter (is net te kort, heb dvd-speler onderin een kastje staan waarop de Philips 32PW9509 staat)... (edit - nog eens gemeten, 1 meter zou net kunnen... maar dan wellicht iets schuiven met speler...)

Wat zijn de beste opties? Of heeft iemand nog een scart liggen die niet gebruikt is?

gr Hayko

Alexander D
02-04-2008, 19:34
Ik heb bij Hifisupply.nl vorig jaar een VLS scart gekocht voor 13 euro. Die was echt goed. Veel beter dan een prutkabel en niet echt opvallend minder dan een QED.

Anders effe googlen op VLS scart. ;)

Hayko de Boer
02-04-2008, 19:52
Ik heb bij Hifisupply.nl vorig jaar een VLS scart gekocht voor 13 euro. Die was echt goed. Veel beter dan een prutkabel en niet echt opvallend minder dan een QED.

Anders effe googlen op VLS scart. ;)

Bedankt voor de tip... alleen kost nu de goedkoopste VLS Scart bij Hifisupply een slordige 39,50 euro (dan zit je meteen tegen andere merken aan) ... Ik zal nog even doorgooglen, maar voor die 13 euro heb je een leuke aanbieding gehad, zo lijkt het...

Alexander D
03-04-2008, 08:51
Bedankt voor de tip... alleen kost nu de goedkoopste VLS Scart bij Hifisupply een slordige 39,50 euro (dan zit je meteen tegen andere merken aan) ... Ik zal nog even doorgooglen, maar voor die 13 euro heb je een leuke aanbieding gehad, zo lijkt het...

Nee, dat is een andere. Ik zal Peter effe mailen voor je. :bier:

Hayko de Boer
03-04-2008, 16:07
Nee, dat is een andere. Ik zal Peter effe mailen voor je. :bier:

Dat zou aardig zijn... voor die prijs kan ik er wel een paar gebruiken trouwens...

Gr Hayko

Alexander D
03-04-2008, 16:11
Dat zou aardig zijn... voor die prijs kan ik er wel een paar gebruiken trouwens...

Gr Hayko


Ik krijg nu de reactie binnen, ik pm je even. ;)

Hayko de Boer
05-04-2008, 17:10
Kabel is besteld .... topic mag dicht.

Sicco
07-04-2008, 16:27
ik ben ook wel benieuwd waar ik deze voor zo weinig geld kan krijgen :)
ben namelijk ook op zoek naar een degelijke scart.