PDA

Bekijk de volledige versie : Toch nog HD DVDs van DFW?



rvvnr1
03-04-2008, 23:44
In de database van dvd-home staan nu van de al aangekondigde BR titels ook de HD DVD versies voor een release eind deze of eind volgende maand. Het gaat om deze titels:

Michael Clayton
The Aviator
The Grudge
Neverending Story
Perfect Creature
Saw
Saw IV

Het lijkt mij geweldig, ben alleen benieuwd of ze dan nog wel ergens te krijgen zullen zijn.... ;)

Richard B.
04-04-2008, 15:12
Het zal wel verouderde informatie zijn. Het lijkt me sterk dat ze die nog gaan uitbrengen.

Jammer is het wel want er staan een aantal titels tussen die ik nog wel interessant had gevonden (mits de prijs vriendelijk was).

Tiger0120
04-04-2008, 20:04
The Aviator heb ik hier al lang op HD-DVD liggen.

http://www.amazon.com/Aviator-HD-DVD-Alec-Baldwin/dp/B000VZGK4O

Richard B.
04-04-2008, 20:15
The Aviator heb ik hier al lang op HD-DVD liggen.

http://www.amazon.com/Aviator-HD-DVD-Alec-Baldwin/dp/B000VZGK4O

Ok, ik wist niet eens dat die ergens op HD DVD uit was. M'n DVD is niet van zo'n goede kwaliteit dus die zet ik maar eens op m'n lijstje denk ik. Bedankt voor de tip.

Wedlock
04-04-2008, 20:38
Er komen geen HD-DVDs meer van DFW.
Deze titels die eind Mei uitkomen zijn alleen op blu-ray, de releaselijst van dvd-home klopt niet.

Earth en Michael Clayton die deze maand uitkomen zijn ook alleen maar op blu-ray verkrijgbaar.

The Aviator is idd in Amerika door Warner uitgebracht maar alleen met Dolby Digital 5.1 en geen lossless waar de DFW release
DTS-HD Master Audio zal hebben.

rvvnr1
04-04-2008, 20:56
Er komen geen HD-DVDs meer van DFW.
Deze titels die eind Mei uitkomen zijn alleen op blu-ray, de releaselijst van dvd-home klopt niet.
En toch is t volgens Ferry de meest recente informatie die ze van DFW hebben gekregen. De reden hiervan zou zijn dat er contracten zijn gesloten, de productie al gestart was etc. etc.

DVDProfilersFilmgek
04-04-2008, 21:11
En toch is t volgens Ferry de meest recente informatie die ze van DFW hebben gekregen. De reden hiervan zou zijn dat er contracten zijn gesloten, de productie al gestart was etc. etc.

Wil er wel een titeltje van kopen als ze ergens in de bak of online zijn.... wacht het wel even af;)

Richard B.
04-04-2008, 21:36
En toch is t volgens Ferry de meest recente informatie die ze van DFW hebben gekregen. De reden hiervan zou zijn dat er contracten zijn gesloten, de productie al gestart was etc. etc.
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen, maar voor de zekerheid wacht ik dan toch maar even. Als de DFW-versie niet uitkomt dan bestel ik de Amerikaanse uitgave wel.

Wedlock
05-04-2008, 15:27
En toch is t volgens Ferry de meest recente informatie die ze van DFW hebben gekregen. De reden hiervan zou zijn dat er contracten zijn gesloten, de productie al gestart was etc. etc.


DVD-home zet wel meer dingen op hun lijst die uiteindelijk nooit aangekondigd zijn of gecancelled zijn zoals bijvoorbeeld maanden aan een stuk Assassination of Jesse James blu-ray en HD-DVD op hun lijst stonden voor Maart.
Warner heeft nooit deze titel voor high def aangekondigd laat staan voor Maart, dus zo nauwkeurig is die lijst niet.

Op mijn advertentie-blad van DFW staan alleen maar Blu-Ray afbeeldingen en titelvermeldingen , niks over HD-DVDs terwijl dit bij de voorgaande releases wel het geval was.
Ook op hun site van House Of Knowledge is geen verkoop van de titel Earth welke wel op blu-ray verschijnt.

In ieder geval verkopen diverse onlineshops alleen de blu-ray versie.