PDA

Bekijk de volledige versie : Black Hawk Down [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
04-04-2008, 17:09
Black Hawk Down

Fraaie HD presentatie met een indrukwekkend dynamische soundtrack en een Blu-Wizard extra.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3371)

Marcel den Haan
11-04-2008, 14:48
Ik blijf dit toch een hele goede film vinden en daarom ook gekocht op Blu-ray.
Ik hou sowieso van films met daarin special forces en dan uiteraard wel op realistische wijze en dit is ook gelijk één van de sterkste kanten van deze film, vrijwel alles is nauwgezet verfilmd.
Het geluid van deze uitgave is echt top, vooral de PCM track. Ook het beeld ziet er goed uit, ondanks de mindere MPEG-2.

Richard B.
14-03-2009, 23:23
Mooie HD-uitgave van een film die steeds weer blijft boeien. Ik had verwacht dat de visuele stijl van deze film de kwaliteiten van HD niet echt zou tonen, maar dat bleek erg mee te vallen: deze BD zag er gewoon duidelijk beter uit dan de (ook al kwalitatief goede) DVD. (y)

Neil
15-03-2009, 15:36
Ik blijf dit toch een hele goede film vinden en daarom ook gekocht op Blu-ray.
Ik hou sowieso van films met daarin special forces en dan uiteraard wel op realistische wijze en dit is ook gelijk één van de sterkste kanten van deze film, vrijwel alles is nauwgezet verfilmd.
Het geluid van deze uitgave is echt top, vooral de PCM track. Ook het beeld ziet er goed uit, ondanks de mindere MPEG-2.

Even mierenneuken; Special Operation Forces.

SF en SOF zijn twee verschillende dingen in de States :wink:

Marcel den Haan
16-03-2009, 10:43
In feite hebben we allebei gelijk. Ik schreef special forces met kleine letters en niet met hoofdletters. Met hoofdletters wordt de United States Army Special Forces genoemd, ook wel Green Berets. Als verzamelnaam is special forces dus wel juist,maar je hebt gelijk aangezien ze in Amerika SOF gebruiken om hier meer onderscheidt in aan te brengen.

Gandalf the funny
30-09-2010, 16:48
zjuist nog eens gezien, maar dan nu op blu-ray.
Fantastisch beeld en geluid! De film zelf is ook enorm goed.
Ben blij dat ik wel ook nog de 3-disc dvd heb. Jammer dat ze niet aldeze extra's ook op de blu-ray hebben gezet.