PDA

Bekijk de volledige versie : Samsung Bd-p1000 leesproblemen



danitaro
05-04-2008, 11:07
Hoi allemaal,
heb een probleem, en geen kleintje..
Ik heb onlangs een samsung bd-p1000 blu-ray speler gekocht.. nu heb ik al een stuk of 8 discs geprobeerd en hij heeft moeite met bijna allemaal, alleen de bd-25 discs leest hij onmiddelijk, al de rest weigert hij constant, firmware is up to date en dvd leest hij vlekkeloos.. als ik blu-ray discs insteek duurt het heel lang voor er iets gebeurd en hij werpt ze dan uit. Heel soms leest hij ze wel.. dus ik moet als ik iets wil kijken de hele tijd pogingen ondernemen om iets af te spelen. Heb de speler teruggebracht naar de winkel en een nieuwe gekregen en die doet juist hetzelfde.. :'(
zou dit dan 'normaal' zijn, nog iemand met hetzelfde probleem of iemand met een oplossing of verklaring?
Alvast bedankt!
Groeten
Dani

danitaro
07-04-2008, 12:06
niemand die kan helpen??

marcelb7
07-04-2008, 13:11
Je speelt toch geen regio A discs af hè? 't is maar een vraag...

Anders zou ik met de speler en een paar van jouw eigen discs naar de winkel teruggaan, en hetzelfde daar testen. Misschien dat het probleem dan iets duidelijker wordt.

danitaro
07-04-2008, 16:20
nee geen regio a discs..

en ik ben al eens teruggeweest naar de winkel.. en een nieuwe gekregen.. vind zo ambetant om nog eens terug te gaan..

Axel de Mol
09-04-2008, 10:01
je hebt een product aangeschaft bij die winkel en dan moet het product ook wel in orde zijn. Ik zou dus zeggen, neem hem mee terug naar de winkel inderdaad en neem enkele van je discs mee. Zij moeten het voor je oplossen, niet jij, zo'n apparaat heeft tenslotte al genoeg gekost.

Albert Kostwinder
09-04-2008, 14:14
Terug gaan en een goed exemplaar eisen, heb je recht op. Misschien nog beter; ruil hem meteen om voor een 1400... :)