PDA

Bekijk de volledige versie : [REG] Uwe Boll



Patrick van den Hul
12-04-2008, 09:09
Eindelijk hier is onze kans.

Teken hier (http://www.petitiononline.com/RRH53888/petition.html) als je wilt dat Uwe Boll stopt met films maken (bij 1 mln heeft hij gezegd te stoppen).

Als je wilt dat hij wél doorgaat, teken dan hier (http://www.petitiononline.com/pr0boll7/petition.html).

Kijk dit filmpje even als je nog twijfelt:

http://nl.youtube.com/watch?v=SPuN7o-MIxE

intexor
12-04-2008, 12:06
Ik heb deze petitie getekend, en ik heb het thans niet op die online petities. Ik wil gewoon zien wat hij doet als er effectief een miljoen handtekeningen gevonden worden. Als hij dan nog niet stopt gaat hij definitief alle geloofwaardigheid verloren hebben, en dat is waar ik op reken.

Het was een tijdje grappig, maar nu begint het toch iets te belachelijk te worden hoe die man geld verkwist, de reputatie van games verpest en zichzelf dan blijkbaar ook nog geweldig vindt.

Patrick van den Hul
12-04-2008, 12:07
Ik vind vooral zijn videoreactie nogal sneu :roll:

intexor
12-04-2008, 12:12
Ik vind vooral zijn videoreactie nogal sneu :roll:

Hij wordt gewoon wanhopig. Ze bieden hem niet meer de budgetten aan die hij bij zijn eerste films kreeg en steeds meer mensen maken de juiste keuze om hem en zijn gezaag gewoon te negeren, zodat hij steeds harder gaat roepen om toch nog wat aandacht te krijgen. Het is best zielig..

Dennis Vansant
12-04-2008, 12:16
Het was een tijdje grappig, maar nu begint het toch iets te belachelijk te worden hoe die man geld verkwist, de reputatie van games verpest en zichzelf dan blijkbaar ook nog geweldig vindt.

Uhu, iedereen reageert de laatste tijd met bulderlachen omdat hij heeft gezegd dat hij "the only talented director in the fucking business" is, maar men is blijkbaar vergeten dat hij deze of een gelijkaardige stunt uithaalt voor de release van elk van zijn films... nu, op zich, als ik moest kiezen wie er moest verdwijnen, Boll of de makers van Scary/Epic/Date Movie, dan wist ik het wel... Boll's films zijn immers an sich nog licht vermakelijk, juist omdat ze zo kitscherig zijn. Jason Statham is nu in mijn ogen definitief een geldhoer nu hij heeft meegedaan in Dungeon Siege, om van John Rhys-Davies nog maar te zwijgen (I trusted you Gimli :(:(:(), maar de vechtscènes in die film waren nog best vermakelijk. Power Rangers in medieval times ftw! xD

InfamousGeorge
12-04-2008, 12:17
Wat hij zegt over George Clooney en Michael Bay vind ik dan wel weer vet... Maar wel een zielige vent eigenlijk...

Werner
12-04-2008, 12:29
Ik vind vooral zijn videoreactie nogal sneu :roll:

't Is echt een zielig gefrustreerd ventje, en mán wat heeft hij een egoprobleem. "Aai em ze oonlie fukking gienius in the mooviiie bizness". Michael Bay maakt inderdaad wel popcornfilms, maar daar komt tenminste nog volk naar kijken. En Bay staat niet met 4 films in de IMDB Bottom 100, zoals een welbepaalde regisseur...

Pro Boll: 103 handtekeningen
Contra Boll: 185263 handtekeningen (and counting)

intexor
12-04-2008, 13:02
Wat hij zegt over George Clooney en Michael Bay vind ik dan wel weer vet...

Waarom? Hij kakt op Bay omdat hij weet dat meer mensen dat doen en hij hoopt zo op wat sympathie te kunnen rekenen. Maar Bay is gewoon een succesvol regisseur in zijn genre, de pretentieloze mainstream actiefilm. Zijn films brengen gigantisch veel op en hij heeft een fanbasis, en dat steekt iemand als Boll (die nog niet eens de camera op de juiste plaats kan laten zetten om een scene te filmen en nog nooit een vermakelijke actiescene in een film heeft weten te steken) de ogen uit natuurlijk.

De commentaar op Clooney is al helemaal belachelijk. Alsof Michael Clayton een mainstream film was bijvoorbeeld.. En Clooney wordt niet zelden door mensen in de business de laatste echte Hollywoodster genoemd omdat hij veel charisma heeft en tenminste een imago voor zichzelf hoog weet te houden in tegenstelling tot al die jonge mensen die in de val van de papparazzi lopen en die aandacht precies nog leuk vinden ook. Boll behoort zelf trouwens ook tot die categorie. Dat motto "iedere publiciteit is goede publiciteit" gaat naar mijn mening in veel sectoren misschien op, maar niet in de showbusiness. Daar is imago net alles.

En Eli Roth vernoemt hij ook nog.. niet dat dit een brilliant regisseur is maar hij levert wel vermakelijke horrorfilms af. Terwijl iets als House Of The Dead gewoon onkijkbaar is.

De enige reden waarom hij dit doet is dat hij hoopt dat de mensen die hij vernoemt een rechtszaak aanspannen of iets dergelijks zodat hij nog wat langer in het nieuws blijft. Gelukkig zijn ze daar alle drie niet ingetrapt. Bay noemt hem een zielige vent, Roth noemt dit het grootste compliment dat hij ooit gehad heeft.

Lex v/d Moolen
12-04-2008, 13:05
Ik vind de videoboodschap eerder hilarisch dan sneu :lol:

Neil
12-04-2008, 16:57
Wat een arrogante kneuzenkoning is het toch ook.
Ook nog Michael Bay gaan afkraken :roll: Ik weet dat veel mensen zich negatief uitlaten over Bay, maar persoonlijk houd ik van zijn films en Boll is nog te min om zijn voeten te kussen.

Heb met plezier de petitie getekend.

Axel de Mol
12-04-2008, 17:02
186559 Signatures Total

Heb hem dus ook maar getekend. Ben niet echt gediend van zijn filmkunsten.

Oudlid_X5
12-04-2008, 17:44
Ik heb voor de goede orde de onderliggende link getekend... 8) http://www.petitiononline.com/uwelive/petition.html (http://www.petitiononline.com/uwelive/petition.html)

Want deze man is een levende legende! Alleen jammer hoe hij zo over andere regisseurs spreekt met dat Duitse accent. Voor de rest moet hij gewoon doorgaan waarmee hij bezig is wel zonder Duitse belastingcenten. :bier:

Ik kan me trouwens nog goed de ervaring van House of the Dead herinneren.(6)

Kasper P.
12-04-2008, 17:47
Uwe is God.

Boll wil met zijn film Postal op 23 mei de strijd aangaan met Indiana Jones 4 http://www.moviemeter.nl/images/smilies/icon_biggrin.gif.

“On the Indiana Jones weekend - May 23 - we will go out and destroy Indiana Jones in the Box Office! We all know that Harrison Ford is older as my grandpa and his time is up - would Michael Moore say!”

“Spielberg gets sloppy. We saw that with War of the Worlds (why the fuck the older brother survived?) and also in parts of Jaws, E.T., Munich etc.! My performance in Postal as ‘Nazi Theme Park Owner’ outperforms easily Ben Kingsley in Schindler’s List!”

:bier:

Dennis Vansant
12-04-2008, 17:50
older as my grandpa

xD

Oudlid_X5
12-04-2008, 17:51
Dit is echt genieten...:mrgreen:

Patrick van den Hul
12-04-2008, 20:12
Die man heeft echt serieus last van grootheidswaanzin.

Kendorjia
13-04-2008, 00:05
vorige week ergens die petitite ook getekend.... De man is echt afschuwelijk, die arrogantie, pretentie.... slaagt gewoon nergens op want hij heeft nog geen enkel werk afgeleverd dat zelfs maar een beetje geslaagd te noemen is...

zoals we hier in Antwerpen zegge, hij heeft het hoog in zijn bol(l) :mrgreen:

Werner
13-04-2008, 12:38
Duimen maar...
http://www.ipaulo.com/images/thumbsup.jpg http://cache.kotaku.com/gaming/thumbshigh.jpg

intexor
13-04-2008, 12:55
Bijna 191.000 handtekeningen. Ik vind dat het te traag gaat.

Dennis Vansant
13-04-2008, 13:33
Denken jullie nu echt dat dit iets helpt? Ik had jullie toch hoger ingeschat hoor jongens :p
Zelfs al haalt hij (in een parallelle dimensie ofzo, het is immers al vrij duidelijk dat men er waarschijnlijk niet zal komen) die miljoen handtekeningen, dan nog gaat hij lustig door hoor... en enkel wij (de "hardcore community") zullen hem uitlachen omwille van zijn verloren geloofwaardigheid... hij zal gewoon verdergaan met flutfilms maken en om de één of andere reden subsidies blijven krijgen van de studio's. Hem onttrekken van big budget is alvast één stap, maar hopelijk wordt hij snel ontslagen uit zichzelf, daar kun je enkel maar op hopen...

intexor
13-04-2008, 13:46
Je hebt wellicht gelijk hoor Dennoman. Dat het zo traag gaat om een miljoen handtekeningen te bereiken toont meteen ook goed aan hoeveel mensen er hier nu echt een bal om geven. Misschien streelt het Boll z'n ego teveel om effectief een miljoen mensen te vinden die het zich aantrekken ;)

Martin Z.
13-04-2008, 14:26
http://nl.youtube.com/watch?v=45F_JxrNoq0&feature=related (6)

Fikret
13-04-2008, 16:19
Die Uwe heeft het te hoog in zijn Boll zitten.

Oudlid_X5
13-04-2008, 16:55
Die man heeft echt serieus last van grootheidswaanzin.

Dat maakt hem juist een mens zoals jij en ik.:roll: Ik heb veel respect voor deze man. 8-)

Patrick van den Hul
13-04-2008, 16:59
Dat maakt hem juist een mens zoals jij en ik.:roll: Ik heb veel respect voor deze man. 8-)

Malloot :roll:

Oudlid_X5
13-04-2008, 17:01
Sorry, dat niet ik meeloop met de rest van de mensen hier! :roll: De vraag is alleen wie zijn hier de malloten?!

Martin Z.
13-04-2008, 17:54
Ik snap de ophef niet helemaal... Ik ken de man niet en heb voor zover ik weet geen films van hem gezien. Vanmiddag een beetje info doorgenomen, maar vanwaar alle commotie (niet alleen hier maar ook op bv. imdb)? En in dit topic trekken mensen het zich ook al zo aan. Snap het niet echt :p Laat die gast en z'n films lekker links liggen.

De filmpjes zijn wel weer grappig 8-)

mark t
13-04-2008, 19:03
Ik snap de ophef niet helemaal... Ik ken de man niet en heb voor zover ik weet geen films van hem gezien. Vanmiddag een beetje info doorgenomen, maar vanwaar alle commotie (niet alleen hier maar ook op bv. imdb)? En in dit topic trekken mensen het zich ook al zo aan. Snap het niet echt :p 2 Redenen. 1: De man maakt erbarmelijk slechte films en 2: hij weigert dat categorisch onder ogen te zien. Met als resultaat z'n vage acties tegen critici, waaronder de filmpjes in deze thread en een uitdaging aan het adres van filmcritici tot een boksmatch. Dat ontlokt de reacties die je hier en op zo'n beetje elke filmsite kunt zien. De man is gewoon een moderne Ed Wood.

Daar staat tegenover dat hij er wel telkens weer in slaagt acteurs en een budget bij elkaar te sprokkelen die het niveau van z'n talent verre overstijgen.

Patrick van den Hul
13-04-2008, 19:16
Sorry, dat niet ik meeloop met de rest van de mensen hier! :roll: De vraag is alleen wie zijn hier de malloten?!

Het gaat me niet op je mening (dat hij wél wat kan), maar dat je zijn grootheidswaanzin loopt goed te praten, dat is echt geen gezonde eigenschap om te hebben hoor ;)

mark t
13-04-2008, 19:41
Het gaat me niet op je mening (dat hij wél wat kan)Die mening suggereerde anders wel dat 'de grote boze massa' elkaar alleen maar napraat (waarin volgens mij weer de suggestie zit dat men Boll eigenlijk helemaal niet zo slecht vindt). Dat nodigt natuurlijk ook een terechte tegenreactie uit. 'De massa' (overigens erg generaliserend) heeft niet per definitie ongelijk. Ik ken werkelijk niemand die vindt dat Boll goede films maakt -laat staan iemand die het stuitende gebrek aan niveau in z'n films zou willen relativeren.
De gretigheid waarmee men kritiek op z'n films kenbaar maakt, wordt door hemzelf uitgelokt. Waarschijnlijk gedeeltelijk als poging om publiciteit voor z'n films te genereren.

Dennis Vansant
13-04-2008, 23:23
Sorry, dat niet ik meeloop met de rest van de mensen hier! :roll: De vraag is alleen wie zijn hier de malloten?!
Wij dan alleszins zeker niet... ik heb ook een filmsmaak die erg verschilt van "de massa", maar dat wil dan niet zeggen dat de maatschappij vreemd is, maar dat ik dat ben voor de maatschappij. Dat moet je leren erkennen, dat jij de zonderlinge mening hebt. Verder heb je een heel goeie filmsmaak naar mijn mening, leid ik af uit je filmkeuzes, maar ik vind het echt bizar dat je in deze man zijn façade trapt. Dit is geen echte man die tot zijn kijkers spreekt, dit is een goed ingestudeerd typetje met een soort bovenmenselijke arrogantie...

Oudlid_X5
14-04-2008, 12:33
Dit is geen echte man die tot zijn kijkers spreekt, dit is een goed ingestudeerd typetje met een soort bovenmenselijke arrogantie...



Het gaat me niet op je mening (dat hij wél wat kan), maar dat je zijn grootheidswaanzin loopt goed te praten, dat is echt geen gezonde eigenschap om te hebben hoor ;)

Zoals Mark ook al zegt dit is gewoon de moderne Ed Wood. Wie weet wat Ed Wood wel niet allemaal geroepen heeft tegen grote regisseurs toendertijd. Alleen jammer dat het over de ruggen gaat van de Duitse belasting betaler...:p

Één vraag nog Patrick en Dennoman, welke films hebben jullie van hem gezien? Ben wel benieuwd naar jullie reactie's over de films. :D

Dennis Vansant
14-04-2008, 13:24
In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale

Ik heb er ongeveer driekwart van gezien, met voortspoelen enzo aangezien de cheesy dialogen en vreselijke overacting me echt de keel uitkwamen. De vechtscènes leken zo uit Power Rangers geplukt (inclusief Putties!), maar Jason Statham staat, net zoals in andere prenten, genietbaar te vechten. Hij is ook zowat de enige "saving grace" van deze ongelooflijke ***film. Je kunt zeggen wat je wilt, maar dit is echt gewoon niet goed. Ed Wood is tientallen keren getalenteerder dan deze prutser, aangezien hij tenminste deed wat hij deed met (zelfs voor die tijd) weinig middelen en nog best goeie acteurs, zoals Béla Lugosi. Natuurlijk is zijn oeuvre eigenlijk veredelde pure nonsens, maar toch is het nog lekker camp en genietbaar, maar Boll... nee. Echt niet leuk meer.

Oudlid_X5
14-04-2008, 13:27
Duidelijk die moet ik echt eens gaan kijken.:mrgreen: 8)

Dennis Vansant
14-04-2008, 13:31
Je doet maar :)

FrankvdM
14-04-2008, 14:10
Heb anti-getekend. Slechte films maken mag, maar Boll misbruikt plots en settings van games om er crappy films van te maken en dat kan ik als gamer gewoon niet verdragen. Verdere uitleg overbodig. :mrgreen: Stop deze idioot, voordat hij echt goeie games gaat verkrachten

Patrick van den Hul
14-04-2008, 15:19
Heb anti-getekend. Slechte films maken mag, maar Boll misbruikt plots en settings van games om er crappy films van te maken en dat kan ik als gamer gewoon niet verdragen. Verdere uitleg overbodig. :mrgreen: Stop deze idioot, voordat hij echt goeie games gaat verkrachten

Helemaal mee eens. Een slechte filmmaker mag van mij best zijn ding blijven doen, ik hoef er niet naar te kijken. Uwe Boll veroorzaakt echter eigenhandig misschien wel onherstelbare schade aan het imago van gamesverfilmingen.

Als een getalenteerde regisseur nu geld probeert te werven voor een leuke gameverfilming, zal hij eerst moeten bewijzen waarom dit beter wordt dan wat tot dusver gemaakt is op dat gebied.

Oudlid_X5
14-04-2008, 16:48
Welke heb jij allemaal gezien dan, Patrick? (tweede keer dat ik het vraag!)

Daan de G.
14-04-2008, 17:21
Ik heb Alone in the Dark, House of the dead en die Dungeon Siege film gezien en ik kan hieruit alleen maar concluderen dat al die films verschrikkelijk slecht zijn. Der lopen zoveel goede acteurs rond ( vooral in Dungeon Siege ) en je zou je er toch voor moeten schamen om in zo'n prul rond te lopen. Daarnaast heeft het ook weer zo weinig met de spellen te maken ( Vooral Alone in the Dark sloeg werkelijk waar NERGENS op!)

Lynch die man!

mark t
14-04-2008, 17:48
Zoals Mark ook al zegt dit is gewoon de moderne Ed Wood.Dat bedoelde ik in dit geval niet als compliment. De opdringerigheid van Uwe Boll maakt z'n gebrek aan talent een stuk irritanter dan bij Ed Wood.
Je kunt er een quasi-intellectuele discussie van proberen te maken, maar Uwe Boll maakt gewoon erg slechte films. De verhalen, dialogen en personages zijn vergeven van clichés en halen het niveau van het gemiddelde opstel van een scholier nog niet. Als je werkelijk het gevoel hebt dat je de man moet verdedigen, dan ben ik wel eens benieuwd naar wat je dan zo goed aan hem/zijn 'films' vindt.

Patrick van den Hul
14-04-2008, 17:54
Welke heb jij allemaal gezien dan, Patrick? (tweede keer dat ik het vraag!)

3 films in de bottom top 100, dat zegt toch al genoeg? Ik heb nooit een hele film uitgekeken van de beste man, maar gezien de enorme consensus over zijn kwaliteiten gecombineerd met de dingen die ik wel heb gezien, kan ik heus wel de nodige conclusies trekken :bier:

Martin Z.
14-04-2008, 18:23
2 Redenen. 1: De man maakt erbarmelijk slechte films en 2: hij weigert dat categorisch onder ogen te zien. Met als resultaat z'n vage acties tegen critici, waaronder de filmpjes in deze thread en een uitdaging aan het adres van filmcritici tot een boksmatch. Dat ontlokt de reacties die je hier en op zo'n beetje elke filmsite kunt zien. De man is gewoon een moderne Ed Wood.

Daar staat tegenover dat hij er wel telkens weer in slaagt acteurs en een budget bij elkaar te sprokkelen die het niveau van z'n talent verre overstijgen.

Owk..! Maar het boeit me nog niet echt :p

Dennis Vansant
15-04-2008, 06:39
3 films in de bottom top 100 :bier:
4 :cool:

rami16
15-04-2008, 14:19
zijn reactie was wel een tikkie te overdreven,wat heeft hij veel eigendunk zeg en hij is ook een tikkie te arrogant en te brutaal

Werner
15-04-2008, 19:19
en hij is ook een tikkie te arrogant en te brutaal
Het understatement van het jaar... :roll:

Lorre
15-04-2008, 20:07
Zelf heb ik nog nooit iets gezien van zijn werk. Ik zie niet in waarom ik mijn tijd zou verdoen aan zo'n werken. De trailers alleen al. :roll:

Oudlid_X5
16-04-2008, 10:29
http://nl.youtube.com/watch?v=BiB7n8XWfyY (http://nl.youtube.com/watch?v=BiB7n8XWfyY)

Ik kan nu al niet meer wachten...

Dennis Vansant
16-04-2008, 10:46
http://nl.youtube.com/watch?v=BiB7n8XWfyY (http://nl.youtube.com/watch?v=BiB7n8XWfyY)

Ik kan nu al niet meer wachten...
Ik snap echt niet wat je probeert te bereiken hoor... zeg gerust wat je wilt, daar niet van (het is tenslotte een vrij land, nu euhm, toch daar, hier niet :grin:), maar de algemene consensus is en blijft dat Uwe Boll een talentloze, bovenmaats arrogante, onwetende kwal van een regisseur is. Als je cool of alternatief wilt lijken door deze man op te hemelen, je doet maar...

En als je sarcastisch probeert te zijn, lukt het niet vrees ik :p

Coen P.
16-04-2008, 10:49
http://nl.youtube.com/watch?v=BiB7n8XWfyY (http://nl.youtube.com/watch?v=BiB7n8XWfyY)

Ik kan nu al niet meer wachten...

beetje vreemd filmpje dit dan tegen nogal wat schenen schopt...

Coen P.
16-04-2008, 10:49
Ik sluit ff rijmend af,
Uwe Boll is een grote drol,
en Verhoeven die knul, is een grote...

Iemand die een klinker wil kopen :)

Patrick van den Hul
16-04-2008, 10:52
beetje vreemd filmpje dit dan tegen nogal wat schenen schopt...

Met andere woorden: Een (letterlijk en figuurlijk) hele goedkope manier van aandacht vragen. Een slecht uitziend filmpje op youtube dat zogenaamd controversieel wil zijn.

Oudlid_X5
16-04-2008, 10:54
Ik sluit ff rijmend af,
Uwe Boll is een grote drol,
en Verhoeven die knul, is een grote...

Iemand die een klinker wil kopen :)


Stel je toch niet aan er zijn zoveel slechtere regisseurs...(6)

Patrick van den Hul
16-04-2008, 10:55
Stel je toch niet aan er zijn zoveel slechtere regisseurs...(6)

Ik daag je uit om er 1 te noemen ;)

Oudlid_X5
16-04-2008, 10:57
Ezio Greggio

Coen P.
16-04-2008, 10:58
Ik daag je uit om er 1 te noemen ;)

Mel Gibson? (6)

Dennis Vansant
16-04-2008, 11:03
High five! :mrgreen:


Mag ik jou trouwens wat vragen Verhoeven: welke films heb jij van de man gezien? :p
Toch meerdere mag ik hopen? Aangezien je zo'n duidelijk beeld van de kwaliteiten van deze prutser hebt?

Lex v/d Moolen
16-04-2008, 11:07
beetje vreemd filmpje dit dan tegen nogal wat schenen schopt...

Sommige reacties eronder zijn dan wel weer grappig.(6)

Oudlid_X5
16-04-2008, 11:09
http://www.whatiwatch.net/recensies.php?rec=9144

Kees Hoekerd
16-04-2008, 11:28
http://www.whatiwatch.net/recensies.php?rec=9144
Inderdaad, zo slecht is hij niet. Je geeft tenslotte wel een 1.0

En oja, we zijn al over de 200.000 stemmen!

Oudlid_X5
16-04-2008, 11:51
Oké, jongens ik geef me gewonnen...

Patrick van den Hul
16-04-2008, 12:00
Inderdaad, zo slecht is hij niet. Je geeft tenslotte wel een 1.0

(6)

Dennis Vansant
16-04-2008, 17:07
Oké, jongens ik geef me gewonnen...
Hoeft helemaal niet, maar je wil ook duidelijk helemaal niks zeggen, aangezien je zijn films dus kennelijk ook Kwalitatief Uiterst Teleurstellend vindt. Als je het nog vermakelijke prenten vond, had je nog iets te verdedigen, maarjah, door die 1 heb je dus zelf onderbouwd dat alles wat je hier zegt geen steek houdt. :bier:

Mooi, dat is dan 10.000 stemmen op een hele week tijd, terwijl de petitie misschien twee weken online staat. Nee, aan dat miljoen komen we nog in geen honderd jaar. En zelfs al raakten we eraan... achjah, zie tirade op pagina 1 of 2 :p

InfamousGeorge
19-04-2008, 23:10
208131

Hoeveel jaar de tijd hebben we om die miljoen te bereiken?

Patrick van den Hul
20-04-2008, 09:44
Hoeveel jaar de tijd hebben we om die miljoen te bereiken?

Ja, maar dan gaat Boll roepen dat het een paar maanden duurde om de miljoen te bereiken en trekt hij zich er niets meer van aan (als die dat überhaupt al wel van plan was).

intexor
20-04-2008, 12:06
Ik daag je uit om er 1 te noemen ;)

Ulli Lommel, heb ik nog al wel eens ergens genoemd hier op het forum als een voorbeeld van iemand die nog slechtere films maakt dan Uwe Boll :) Alleen, die man hoor ik dan weer nergens roepen dat zijn films meesterwerken zijn, dus daarom valt hij minder op als Boll ;) Hij maakt ook alleen straight-to-dvd films die op IMDB gemiddeld iets van een 1,5/10 hebben als score.

En die miljoen stemmen gaan we nooit bereiken. Jammer, ik had echt willen zien of hij het lef had om er mee op te houden, maar waarschijnlijk kennen we het antwoord daarop wel ;)

Dennis Vansant
20-04-2008, 12:34
Ja, maar dan gaat Boll roepen dat het een paar maanden duurde om de miljoen te bereiken en trekt hij zich er niets meer van aan (als die dat überhaupt al wel van plan was).
Dankzij de mechaniek van de Amerikaanse filmwereld maakt het geen reet uit wat Boll over zichzelf denkt. Als geen enkele studio in hem geïnteresseerd is, heeft hij gewoon geen werk, zo eenvoudig is dat. Helaas is eender welke vorm van publiciteit ook publiciteit, en dit truukje heeft vast weer voor enkele extra kijkers voor Postal gezorgd...

Wizz-Art
20-04-2008, 12:55
Ulli Lommel, heb ik nog al wel eens ergens genoemd hier op het forum als een voorbeeld van iemand die nog slechtere films maakt dan Uwe Boll :) Alleen, die man hoor ik dan weer nergens roepen dat zijn films meesterwerken zijn, dus daarom valt hij minder op als Boll ;) Hij maakt ook alleen straight-to-dvd films die op IMDB gemiddeld iets van een 1,5/10 hebben als score.

En die miljoen stemmen gaan we nooit bereiken. Jammer, ik had echt willen zien of hij het lef had om er mee op te houden, maar waarschijnlijk kennen we het antwoord daarop wel ;)

Ik onderteken helemaal niets, iedereen heeft de vrijheid om films te maken, ook Uwe Boll.
Ik ben ervan overtuigt dat er altijd mensen zijn die ergens wel iets in zien.

Ulli Lommel indeed, al heeft zelfs hij nog liefhebbers. Tijdje terug las ik toch lovende dingen over de man van een gerespecteerd member op dit forum.

David DeCouteau is nog zo'n voorbeeld van een belabberd regisseur, vergeleken met die mensen maakt Boll ware meesterwerken:bier:

intexor
20-04-2008, 13:24
Ulli Lommel indeed, al heeft zelfs hij nog liefhebbers. Tijdje terug las ik toch lovende dingen over de man van een gerespecteerd member op dit forum.


Gerespecteerd is veel gezegd :mrgreen: Zeker sinds ik één van zijn reviews over Lommel las ;) Seriously, die films zijn onkijkbaar. Een Boll film zou je met enig gevoel voor humor nog kunnen uitkijken.

Patrick van den Hul
20-04-2008, 14:38
Ik onderteken helemaal niets, iedereen heeft de vrijheid om films te maken, ook Uwe Boll.
Ik ben ervan overtuigt dat er altijd mensen zijn die ergens wel iets in zien.

Het probleem is ook niet dat hij films maakt, maar dat hij vrijwel alleen maar gameverfilmingen maakt. Enorm veel potentieel daarin gaat nu verloren doordat hij het hele 'genre' een slechte naam bezorgd.

Laten we hopen dat Max Payne heel goed wordt en dat het deuren gaat openen voor meer goede gameverfilmingen.

Dennis Vansant
20-04-2008, 15:07
Ik onderteken helemaal niets, iedereen heeft de vrijheid om films te maken, ook Uwe Boll.
Idd, daarom teken ik ook niet: de beste remedie om films van een bepaalde regisseur te vermijden is nog altijd: niet kijken :D

Nyarlathotep
21-04-2008, 15:51
Uwe Boll mag geen World of Warcraft-film maken

Uitgegeven: 21 april 2008 15:01

http://www.nu.nl/img.db/1535669+s(120!x120!)
Regisseur Uwe Boll heeft geen toestemming van Blizzard gekregen om een World of Warcraft-film te maken. Dat laat Boll zelf weten aan de pers.
Uwe Boll, bekend van zijn films over games, zoals BloodRayne, Alone in the Dark en House of the Dead, mag geen World of Warcraft-film maken. Bij Blizzard waren ze niet overtuigd (http://moviesblog.mtv.com/2008/04/18/uwe-boll-wont-ever-be-entering-the-world-of-warcraft/) dat Uwe Boll wat kan toevoegen aan de WoW-franchise.

“Ik had contact met Paul Sams van Blizzard en hij zei: ‘Wij gaan niet de rechten van WoW verkopen. Vooral niet aan jou’”, vertelt Boll in een interview. “Misschien zijn ze bang, omdat de game online een groot succes is, dat de film het imago en de inkomsten kan beschadigen.”

Boll heeft een gewoon publiek nodig

“Je gaat ervoor, om de fans blij te maken, maar aan de andere kant heb je de hardcore gamers en die leven in een eigen wereldje. Het is onmogelijk om voor deze groep een film te maken waar ze tevreden over zijn”, aldus een getergde Boll. “Bovendien downloadt deze groep toch alleen maar films, ze betalen er nooit voor. Deze mensen hoef ik helemaal niet tevreden te stellen, ik heb een gewoon publiek nodig.”

Bron: nu.nl

Patrick van den Hul
21-04-2008, 15:52
Thank god!!! 8)

Dennis Oosterhuis
21-04-2008, 15:54
‘Wij gaan niet de rechten van WoW verkopen. Vooral niet aan jou’

(6)

Werner
21-04-2008, 16:45
. Deze mensen hoef ik helemaal niet tevreden te stellen, ik heb een gewoon publiek nodig.”

Deze zin is fout, hij bedoelt waarschijnlijk "ik heb gewoon publiek nodig". Die "een" is er te veel, Boll mag blij zijn als hij überhaupt publiek heeft. Niet te kieskeurig worden, Herr Doctor Uwe!!!

Lex v/d Moolen
21-04-2008, 16:56
(6)

:mrgreen: 8-)

intexor
21-04-2008, 17:32
Deze zin is fout, hij bedoelt waarschijnlijk "ik heb gewoon publiek nodig". Die "een" is er te veel, Boll mag blij zijn als hij überhaupt publiek heeft. Niet te kieskeurig worden, Herr Doctor Uwe!!!

Die man kan echt geen 2 zinnen zeggen in de pers zonder zichzelf tegen te spreken. Als hij dan toch een "gewoon" publiek wil, waarom maakt hij dan constant game-verfilmingen die sowieso een niche-publiek van gamende jongeren gaan aantrekken? :roll:

Nuja, ben blij dat de game-studios dan toch ook het verstand krijgen om hun rechten niet aan eender wie af te staan ;)

Nyarlathotep
21-04-2008, 19:03
Deze man is echt kansloos. Hij maakt (schijnbaar) flutfilms (ik heb er nog geen van gezien, maar oh de reacties!), maakt andere (wel succesvolle) regisseurs uit voor rotte vis, maakt constant dezelfde soort films die een bepaald publiek aanspreken. En vervolgens bekritiseert hij juist dat (kleine beetje) publiek.
Wat wil deze vent nou? Hij is vast mishandeld als kind ofzo... op zoel naar negatieve aandacht?

Is er een psycholoog aanwezig die een karakterschets kan maken van dit schertsfiguur :D

Dennis Vansant
21-04-2008, 23:57
:mrgreen: 8-)
:bier::bier::bier::lol:
Eindelijk, cosmic justice :)
En ja, natuurlijk wil Blizzard de filmrechten niet verkopen: ze verdienen nog steeds bakken met geld van hun franchise, dus wat zouden ze erbij winnen om een ***regisseur als Boll een film ervan te laten maken? Dit siert de mensen van Blizzard écht wel :)

Patrick van den Hul
22-04-2008, 07:50
Blizzard verdient alleen al aan de WoW-abbo's tientallen miljoenen euro's per maand! Als ze een film zouden willen maken, kunnen ze het bij wijze van spreken zelf financieren.

Hugo R
22-04-2008, 09:38
Is er een psycholoog aanwezig die een karakterschets kan maken van dit schertsfiguur :D
Hier eentje, maar ik ga mijn tijd daar niet aan verspillen :wink:

Dennis Vansant
22-04-2008, 09:46
-doorbladert "Psychology for Dummies"-

Nee, kom ik nergens mee :(

Patrick van den Hul
22-04-2008, 09:57
Je hoeft geen psycholoog te zijn om een diagnose (http://nl.wikipedia.org/wiki/Grootheidswaanzin)te stellen.

Vooral dit stukje vind ik treffend:


Soms is megalomanie een uiting van een sterk gevoel van eigenwaarde (http://nl.wikipedia.org/wiki/Eigenwaarde_%28psychologie%29), maar de oorzaak kan ook zijn dat iemand zichzelf eigenlijk minderwaardig, onbetekenend of onbelangrijk vindt. In dit geval is de megalomanie een verdedigingsmechanisme (http://nl.wikipedia.org/wiki/Afweermechanisme) van de psyche. De megalomaan sublimeert (http://nl.wikipedia.org/wiki/Sublimatie) dan zijn minderwaardigheidscomplex (http://nl.wikipedia.org/wiki/Minderwaardigheidscomplex) in het tegendeel daarvan.

Dennis Vansant
22-04-2008, 10:00
Yep, dat is een klassieke psychologische diagnose :) als je erg arrogant bent, ben je eigenlijk ongelooflijk onzeker, als je een grote auto hebt, heb je een kleine... euh... mannelijkheid :p

Dat soort dingen is zo oud als de straat, maar vaak wel waar :)


(Ohjee, nu denk ik nooit nog hetzelfde over het feit dat de mobiele telefoons steeds kleiner worden :))

KILLER
22-04-2008, 21:04
Ik kleed me heel onzeker en kom ook zo over, dus ben ik eigenlijk heel zelfverzekerd????
Trouwens, definitie megalomaan > jonge stoere meisjes???

Werner
27-04-2008, 15:42
De zot is weer terug...
http://www.youtube.com/watch?v=JlJ3VLGDOVE

Je zou toch bijna gaan hopen dat Bay de uitdaging aanneemt en Boll tot een bloederig hoopje pulp slaat...

intexor
27-04-2008, 15:53
De zot is weer terug...
http://www.youtube.com/watch?v=JlJ3VLGDOVE

Je zou toch bijna gaan hopen dat Bay de uitdaging aanneemt en Boll tot een bloederig hoopje pulp slaat...

Ik denk eigenlijk wel dat Bay in zo'n geval een pak slaag zou krijgen, lijkt me niet echt een hele sterke kerel te zijn. Maarja, Boll is dan ook zo'n typische bully. Jij maakt betere films dan ik? Dan sla ik je in mekaar om mijn punt te halen :roll:

Achja, laat hem maar blijven vissen naar een reactie, ik denk (hoop?) dat hij die niet van Bay gaat krijgen.

Oudlid_X5
27-04-2008, 16:10
Ik denk dat het tijd wordt dat ik ook een filmpje ga opnemen om Mel gibson uit te dagen of Oliver Stone. Zou ik die aankunnen? 8-)

Uwe Boll, tja dit begint te lijken op grote zieligheid... :nono:

Nyarlathotep
27-04-2008, 18:57
Hahaha, dit wordt steeds leuker :D

mortaza
27-04-2008, 23:10
Ik denk eigenlijk wel dat Bay in zo'n geval een pak slaag zou krijgen, lijkt me niet echt een hele sterke kerel te zijn. Maarja, Boll is dan ook zo'n typische bully. Jij maakt betere films dan ik? Dan sla ik je in mekaar om mijn punt te halen :roll:

Achja, laat hem maar blijven vissen naar een reactie, ik denk (hoop?) dat hij die niet van Bay gaat krijgen.

Die gast heeft al tegen 5 journalisten gevochten die allemaal kritiek op zijn film hadden, hij heeft alle 5 wedstrijden gewonnen.

Rickje
28-04-2008, 02:07
Wat is deze kerel zielig zeg.. hij maakt ongelofelijke ***films en beweert een betere regisseur te zijn dan Bay haha.. yeah what ever :lol:

Timothy
28-04-2008, 07:18
Die gast heeft al tegen 5 journalisten gevochten die allemaal kritiek op zijn film hadden, hij heeft alle 5 wedstrijden gewonnen.

Hij heeft dan ook ervaring als bokser en op meerdere sites is te lezen dat hij een journalist die ook ervaring had, heeft geweigerd voor het evenement.

Hoewel het duidelijk is dat Boll zichzelf totaal niet serieus neemt (oh God, ik mag het hopen!) kan ik er de humor ook weer niet van in zien.

intexor
03-05-2008, 11:00
En Uwe blijft zichzelf in de kijker werken. Deze keer begint ie een rechtszaak tegen Billy Zane. Het komt er eigenlijk een beetje op neer dat Boll hem ervan beschuldigt geld verduisterd te hebben en dat daardoor Bloodrayne geflopt is :roll: Zit die Boll even in een ontkenningsfase zeg :)

http://www.hollywoodreporter.com/hr/content_display/film/news/e3i8ccff8ef2246288d22fa036b96bc03ca

Werner
03-05-2008, 11:03
Ik hoop van ganser harte dat er eens iemand die boksmatch-uitdaging van Boll aanneemt en hem bij die gelegenheid al zijn tanden uitslaat.

Patrick van den Hul
03-05-2008, 11:05
Ehmm Romar Entertainment is dan toch verantwoordelijk en niet Billy Zane? Of begrijp ik iets verkeerd?

Dennis Vansant
03-05-2008, 11:09
Mjah, ik ben nu een kleine campagne gestart om sowieso alvast zoveel mogelijk Nederlandstalige sites te doen stoppen met het posten van nieuws over Boll. Een paar grote game- en filmsites geven me alvast gelijk en hebben hun crewmembers verzocht ermee op te houden. Enkel een grootschalige persboycot kan deze aandachtshoer geven wat hij verdient: helemaal niks...

@ Timothy: de reden waarom het allemaal niet meer grappig is, is omdat het echt al te lang duurt. Je kunt één keer een slechte film maken en dan alle regisseurs in de business lopen afzeiken: dat is wel een keertje geinig, als je daarna tenminste bewijst dat je deze mensen loopt af te rippen, respect moet hebben voor mensen met véél meer talent en ervaring, en kunt hopen ooit nog maar in hun schaduw te mogen staan... Boll maakt echter al jaren ***films (het is me nog steeds een mysterie hoe hij ervoor aan budget komt, want zijn films doen het allemaal ook nog eens depressief *** aan de kassa) en hangt vervolgens de mediahoer uit, om zich daarbij ook nog eens keer op keer te onthullen als een ruggengraatloze lafaard. Alle critici oproepen tot een boksmatch, dat wel, maar eentje kon wél boksen, veel beter dan hij overigens en had zijn zelfvoldane grijns waarschijnlijk van zijn ingeteelde muil geslagen, en die mocht niet meedoen...

Deze hond verdient alle aandacht niet. Live and let live!

Dennis Vansant
03-05-2008, 11:11
Ik hoop van ganser harte dat er eens iemand die boksmatch-uitdaging van Boll aanneemt en hem bij die gelegenheid al zijn tanden uitslaat.
Hij hééft dacht ik al drie of vier critici K.O. gemept, maar dat waren broodmagere mannetjes zonder enige bokservaring. Eentje die de uitdaging aannam, kon Boll twee keer in qua hoogte en breedte en had jarenlang bokservaring als prof (niet semi-prof zoals Boll), en die mocht natuurlijk niet meedoen :p

Stephan Nobelen
06-05-2008, 21:55
Haha, Uwe Boll is echt een enorme ezel. Zal die man niet over een aantal jaren zijn eigen filmpjes terug zien en dan denken: 'Goh, wat was ik eigenlijk wel achterlijk bezig!' ..

intexor
07-05-2008, 16:34
Rottentomatoes gaat Boll volgende week interviewen. Als je een goede vraag voor onze favoriete regisseur denkt te hebben kan je die neerpennen onder het nieuwsartikel op de rottentomatoes site :) (je moet wel geregistreerd zijn denk ik).

Ikzelf kan het niet opbrengen om een serieuze beleefde vraag te stellen aan zo'n wandelende hoop schijt ;)

Patrick van den Hul
07-05-2008, 16:37
Ik heb maar één vraag aan Herr Boll:

Waarom!?

intexor
07-05-2008, 16:39
Ik heb maar één vraag aan Herr Boll:

Waarom!?

Haha, helaas al enkele mensen op RT waren je voor met die vraag ;) Het is natuurlijk wel de meest essentiële, daar niet van :)

Werner
07-05-2008, 17:19
Enkele suggesties:
- Op welke manier kan u het meest efficiënt zelfmoord plegen?
- Heeft u al iemand gevonden die uw smoelwerk tot bloederige pulp gaat verbouwen?
- Hoe bent u ooit zo'n zielige meelijwekker kunnen worden?
- Hebt u ooit verfverdunner gedronken of bent u zo geboren?

Patrick van den Hul
07-05-2008, 20:17
Haha, helaas al enkele mensen op RT waren je voor met die vraag ;) Het is natuurlijk wel de meest essentiële, daar niet van :)

Het zegt al genoeg dat veel mensen, onafhankelijk van elkaar, als eerste met deze vraag komen (6)

Tom L.
07-05-2008, 21:04
Uwe Boll for president! 8)

Patrick van den Hul
07-05-2008, 21:44
Uwe Boll for president! 8)

... Van de Razzie awards!! (6)

mortaza
08-05-2008, 16:55
Michael Bay neemt trouwens de uitdaging aan om tegen Uwe Boll te vechten, de toegangprijs is dat je 10 kaartjes voor zijn film Postal moet hebben om binnen te komen.

http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=8547&count=0

Wizz-Art
08-05-2008, 17:14
Als je verder leest onkent Michael Bay alles.

Dennis Oosterhuis
08-05-2008, 17:23
Ik wilde het net posten.

Het is allemaal gewoon een zeer lage trucage van Boll om meer omzet te draaien voor zijn nieuwe film, zieke gast... :rolleyes:

mortaza
08-05-2008, 17:32
Ik had nog niet verder gelezen :)

Stephan Nobelen
08-05-2008, 21:40
Uwe Boll is gewoon triest, maar zou het nog triester vinden als nog iemand serieus op zo'n uitdaging zou ingaan..

Werner
08-05-2008, 22:29
Ik kan me alleen maar vinden met de slotopmerking op bovenstaande artikel: "This is a new low."...

Tom L.
09-05-2008, 10:14
Ik begin Uwe Boll steeds meer te waarderen :).

intexor
09-05-2008, 11:05
Enkele suggesties:
- Op welke manier kan u het meest efficiënt zelfmoord plegen?


Goede suggestie, misschien ook meteen vragen of hij er een termijn op wil plakken ;)

Kendorjia
09-05-2008, 17:28
gewoon vragen waarom ie wel grote muil heeft en wil boksen tegen amateurs maar als er iemand met wat ervaring de ringt instapt mag die plots niet meedoen.... Daar wil ik zijne grote bek wel eens zien op antwoorden

intexor
13-05-2008, 18:10
Voor diegenen van ons die absoluut geen genoeg kunnen krijgen van onze favoriete regisseur: hier is een link naar een podcast van een half uurtje van IFC.com (independent film community) waarin 2 filmjournalisten het fenomeen Boll en zijn oeuvre bespreken.

http://www.ifc.com/film/film-news/2008/05/ifc-news-podcast-76-get-uwe-bo.php

Ik vond het best amusant, ze halen nog een hele hoop grappige quotes van Boll aan die ik zelf nog niet kende, bijv. dat hij meestal met dezelfde crew aan zijn films werkt en dat ze daarom ook allemaal hetzelfde hoge niveau van "kwaliteit" hebben :p

Symphony X
15-05-2008, 14:45
Xboxonly.nl, 15 mei 2008 - 's Werelds "favoriete" regisseur Uwe Boll zou graag een film willen maken over Grand Theft Auto. Hij vindt zich namelijk de perfecte persoon voor een film à la Grand Theft Auto. Dit wist hij te vertellen in een recent interview met het New York Entertainment Magazine.

Hij zou de perfecte regisseur zijn omdat al zijn vorige films gewelddadig en bloederig zijn, de ultieme ingrediënten voor een Grand Theft Auto film. Zelf denkt hij dat men de rechten voor een mogelijk Grand Theft Auto film niet aan hem zullen verlenen, maar eerder aan een andere regisseur waaronder Transformers-regisseur Michael Bay.

Momenteel doet ook een petitie de ronde om Uwe Boll te laten stoppen met het regisseren van films gebaseerd op games. De petitie bereikte bij moment van schrijven reeds 270951 handtekeningen.

Dennis Oosterhuis
15-05-2008, 15:03
Die gast moet eens kappen met zijn domme uitspraken... :?

Stephan Nobelen
15-05-2008, 15:10
bijna 275.000

intexor
15-05-2008, 15:36
Gelukkig maar dat Take Two de filmrechten van GTA niet wil afstaan 8-)

intexor
16-05-2008, 19:44
En weer wat Boll-nieuws, heel goed nieuws zelfs eigenlijk. Z'n nieuwe film Postal zal volgende week slechts in 4 zalen verschijnen in de Verenigde Staten in plaats van in 1500, omdat de bioscoopeigenaars geen zin hebben om films te spelen voor een lege zaal. Met een beetje geluk geraakt Boll zo definitief in het straight-to-dvd genre verzeild ;) Het enige jammere is dat we hem nu volgende week niet meer zo fel kunnen uitlachen met z'n uitspraak dat zijn film de concurrentie zou aangaan met de nieuwe Indiana Jones en die ook zou winnen :p Je zou bijna denken dat hij uit schaamte zelf z'n film uit roulatie heeft gehaald, maarja dat de man geen schaamtegevoel kent is onderhand wel pijnlijk duidelijk :mrgreen:

http://www.cinemablend.com/new.php?id=8853

Dennis Vansant
17-05-2008, 02:33
Kijk, dát is nieuws dat ik over Boll wil horen (6)

MiiCk0s
17-05-2008, 13:58
House Of The Dead was wel aardig, maar daar blijft het bij helaas...

Chris W
13-11-2008, 20:31
Uwe Boll mag 2,1 miljoen betalen :D goed nieuws ghehe

http://www.guardian.co.uk/film/2008/nov/12/uwe-boll-breach-of-contract

intexor
16-11-2008, 14:31
Uwe Boll mag 2,1 miljoen betalen :D goed nieuws ghehe

http://www.guardian.co.uk/film/2008/nov/12/uwe-boll-breach-of-contract

Hij mag dus blijkbaar betalen omdat hij zijn eigen distributeur had zwartgemaakt in e-mails. Hoe dom is die man toch? En eigenlijk vreemd dat het de eerste keer is dat ie zo'n boete krijgt, aangezien hij geen interview kan geven zonder de halve filmwereld uit te schelden.

Timothy
13-01-2009, 12:55
Rottentomatoes gaat Boll volgende week interviewen.

Ik mag eind januari ook aanschuiven voor een interview met deze man (6) Hopelijk kunnen we hem weer wat legendarische uitspraken ontlokken.

Nu nog even een spoedcursus Boll, want ik heb alleen (het barslechte) In The Name Of The King gezien.

mortaza
13-01-2009, 12:58
Veel sterkte met zijn films, want Name of The King is nog een van zijn "betere" films.

Daan de G.
13-01-2009, 13:40
Postal was bij vlagen wel grappig, maar de rest van al zijn films zijn verschrikkelijk...

intexor
13-01-2009, 14:51
Veel sterkte met zijn films, want Name of The King is nog een van zijn "betere" films.

Ook al heb ik de film een 3/10 gegeven, hij had inderdaad enkele amusante momenten, in de zin van zo slecht dat het weer grappig wordt. Zijn eerdere films konden IMO zelfs dat niet bereiken. Binnenkort ga ik me ook maar eens aan Postal wagen en misschien ook eens BloodRayne, onder het motto "je moet het toch gezien hebben als je er kritiek op wil geven" :mrgreen:

Veel succes met je interview Timothy, benieuwd met wat voor uitspraken hij nu weer gaat afkomen ;-)

marcelb7
13-01-2009, 15:17
Ik mag eind januari ook aanschuiven voor een interview met deze man (6) Hopelijk kunnen we hem weer wat legendarische uitspraken ontlokken.
Hij schijnt ook een signeersessie bij Fame te gaan doen op de 29e....

Fikret
14-01-2009, 09:05
Uwe Boll is een mediageile showmannetje die geen bal van regisseren snapt.

Fabel
19-01-2009, 15:32
:-P jaja, onze befaamde anti-held komt signeren bij FAME in Amsterdam

check alle info op www.fame.nl (http://www.fame.nl)
eindelijk een kans om hem eens goed aan te spreken :)

The Gr8oNe
19-01-2009, 15:37
Haha denk dat film liefhebbers hem eerder bij de strot willen pakken dan een handtekening ontvangen.

intexor
19-01-2009, 15:40
Is fysiek geweld toegestaan?

Ik vraag me af hoeveel security daar aanwezig gaat zijn :mrgreen:

Patrick van den Hul
19-01-2009, 15:44
Heb de reacties even samengevoegd met het reeds bestaande Uwe Boll topic.

Dennis Vansant
24-01-2009, 16:33
:-P jaja, onze befaamde anti-held komt signeren bij FAME in Amsterdam

check alle info op www.fame.nl (http://www.fame.nl)
eindelijk een kans om hem eens goed aan te spreken :)
Niet zo slim in een land waar mensen over het algemeen goed Duits praten :p

Werner
24-01-2009, 22:14
Vanaf 19:30 is Uwe Boll in FAME voor een handtekening op Postal en zijn andere werk! Uwe signeert op de Movies-afdeling.
Telt hem een djoef op de muile willen geven ook als een handtekening???

Symphony X
25-01-2009, 18:23
Gewoon naar hem toe lopen met een film van Michael Bay in je handen en dan vragen of ie daar zijn handtekening op wil zetten.

intexor
29-01-2009, 16:21
Ik mag wel hopen dat er nu ook iemand van dit forum naar die sessie gaat voor wat foto's en een algemeen sfeerverslag van het bezoek van zo'n filmlegende ;-)

Timothy
30-01-2009, 09:40
Ik zal - als het interview uitgewerkt is - zeker een linkje plaatsen hier. Het was in ieder geval erg leuk en Boll zelf was erg sympathiek.

Kasper P.
30-01-2009, 12:13
Boll was briljant, wat een geweldige kerel. DVD's gesigneerd en een cap toe gekregen :p. Zal binnenkort wel wat foto's posten.

Kasper P.
31-01-2009, 12:56
Mijn duimmoment samen met het genie:

http://www.neerlandsfilmdoek.nl/uwe/uwe1.jpg

En de gesigneerde meesterwerken:

http://www.neerlandsfilmdoek.nl/uwe/uwesig1.jpg
http://www.neerlandsfilmdoek.nl/uwe/uwesig2.jpg
http://www.neerlandsfilmdoek.nl/uwe/uwesig3.jpg

Bas Hokke
31-01-2009, 13:25
Ik heb maar één vraag aan Herr Boll:

Waarom!?



Enkele suggesties:
- Op welke manier kan u het meest efficiënt zelfmoord plegen?
- Heeft u al iemand gevonden die uw smoelwerk tot bloederige pulp gaat verbouwen?
- Hoe bent u ooit zo'n zielige meelijwekker kunnen worden?
- Hebt u ooit verfverdunner gedronken of bent u zo geboren?

Niemand verplicht je toch om zijn films te kijken. Steeds dat gezeik over Boll.
Ik ben ook niet kapot van zijn films, dus ik kijk ze niet.

intexor
31-01-2009, 14:48
Bedankt voor de foto's Kasper ;-) Wel een beetje jammer dat zijn handtekening er al even crappy uitziet als zijn films over het algemeen :mrgreen:

Was er eigenlijk veel volk daar? Want ook al is hij zeer gehaten door een groot deel van de filmliefhebbers, volgens mij is hij helemaal niet zo bekend bij het grote publiek.

Patrick van den Hul
31-01-2009, 15:34
Niemand verplicht je toch om zijn films te kijken. Steeds dat gezeik over Boll.
Ik ben ook niet kapot van zijn films, dus ik kijk ze niet.

Het probleem is ook niet zozeer dat hij films maakt, maar dat hij ze allemaal baseerd op gameverfilmingen.
Niet alleen worden hierdoor de desbetreffende games om zeep geholpen, maar het doe ook de hoop grotendeels vervliegen dat we in de toekomst nog gameverfilmingen te zien gaan krijgen die wel goed zijn.
Boll krijgt het eigenhandig voor elkaar om gameverfilmingen een slechte naam te geven, dat is wat er kwalijk is aan zijn werk.

Kasper P.
31-01-2009, 20:51
Bedankt voor de foto's Kasper ;-) Wel een beetje jammer dat zijn handtekening er al even crappy uitziet als zijn films over het algemeen :mrgreen:

Was er eigenlijk veel volk daar? Want ook al is hij zeer gehaten door een groot deel van de filmliefhebbers, volgens mij is hij helemaal niet zo bekend bij het grote publiek.

Was niet bijster druk maar er was genoeg animo. In ieder geval een bijzonder sympathieke man. Vond overigens nog wat bewegende beelden op YouTube:

http://nl.youtube.com/watch?v=lBMyHZzOCNs

Daan de G.
01-02-2009, 09:33
Haha wat een held met dat I (L) Uwe Boll shirt aan haha :D

Timothy
05-02-2009, 22:04
Het interview staat inmiddels online en is hier (http://www.movie-stuff.nl/extras/specials/view/uwe_boll.html) terug te vinden.

Patrick van den Hul
05-02-2009, 22:23
Daarom wordt ik ook afgemaakt door de gamefans, want ik voeg een verhaal toe.

:lol:
Een beetje een verongelijkt toontje hoor. Boehoe ik ben zielig want iedereen heeft kritiek op mijn films, boehoe!

Wel weer leuk dat hij schijnbaar ook veel films kijkt en ze weet te waarderen, zou hij misschien in de toekomst daar nog eens wat dingen van meepakken? :o Beter goed gejat dan...

edwinvb
14-02-2009, 19:21
OH MY GOD!!

uwe boll nieuwe film:

FAR CRY....

en op komst: bloodrayne 3!!!

op www.gamekings.tv (http://www.gamekings.tv)
klein interviewtje met uwe boll....

ag ja, sommige films gaan nog wel....

intexor
14-02-2009, 20:36
Het interview staat inmiddels online en is hier (http://www.movie-stuff.nl/extras/specials/view/uwe_boll.html) terug te vinden.

Heb even de tijd genomen om het te lezen, goed interview en het is een beetje moeilijk om het te erkennen met z'n overdreven youtube scheldtirades over collega-regisseurs in gedachten, maar als je hem ergens in een rustige omgeving wat vragen kan stellen dan spreekt de man klaarblijkelijk toch veel ware taal. Ik kan me best wel vinden in zijn visie op de wereld, en wat hij zegt over Indy 4 is ook helemaal waar en dat zal bijna iedereen hier beamen: een schijtfilm die zowaar de drie voorgaande films tot schaamte dwingt, maar desalniettemin een stevig cijfer heeft op o.a. IMDB en Rottentomatoes. Dat heeft die film natuurlijk alleen maar te danken aan de naambekendheid van de franchise en de mensen die erachter zitten. En bij Boll speelt dat dan inderdaad net omgekeerd. Niet dat ik m'n cijfers voor de films die ik van hem gezien heb nu zou gaan veranderen, het blijven slechte films. Maar iets als Postal moet ik dan toch maar eens een kans geven en zo objectief mogelijk proberen te kijken.

Het enige wat ik me dan blijf afvragen, uit interviews als deze komt hij over als iemand die echt wel serieus genomen wil worden in zijn business en die probeert zijn eigen ding te doen, maar op andere momenten, zeker wanneer de perscamera's ergens draaien, voedt hij dan weer dat anti-Boll gevoel door belachelijke uitspraken te doen. Precies een beetje een gespleten persoonlijkheid die Boll ;-) Het blijft zo wel moeilijk om uit te maken wat nu echt zijn bedoeling is.

Eric B.
15-02-2009, 21:19
Postal schijnt wel tof te zijn, vooral erg grof:)

BrianB
16-02-2009, 19:21
Heb even de tijd genomen om het te lezen, goed interview en het is een beetje moeilijk om het te erkennen met z'n overdreven youtube scheldtirades over collega-regisseurs in gedachten, maar als je hem ergens in een rustige omgeving wat vragen kan stellen dan spreekt de man klaarblijkelijk toch veel ware taal. Ik kan me best wel vinden in zijn visie op de wereld, en wat hij zegt over Indy 4 is ook helemaal waar en dat zal bijna iedereen hier beamen: een schijtfilm die zowaar de drie voorgaande films tot schaamte dwingt, maar desalniettemin een stevig cijfer heeft op o.a. IMDB en Rottentomatoes. Dat heeft die film natuurlijk alleen maar te danken aan de naambekendheid van de franchise en de mensen die erachter zitten. En bij Boll speelt dat dan inderdaad net omgekeerd. Niet dat ik m'n cijfers voor de films die ik van hem gezien heb nu zou gaan veranderen, het blijven slechte films. Maar iets als Postal moet ik dan toch maar eens een kans geven en zo objectief mogelijk proberen te kijken.

Het enige wat ik me dan blijf afvragen, uit interviews als deze komt hij over als iemand die echt wel serieus genomen wil worden in zijn business en die probeert zijn eigen ding te doen, maar op andere momenten, zeker wanneer de perscamera's ergens draaien, voedt hij dan weer dat anti-Boll gevoel door belachelijke uitspraken te doen. Precies een beetje een gespleten persoonlijkheid die Boll ;-) Het blijft zo wel moeilijk om uit te maken wat nu echt zijn bedoeling is.

Indy 4 was dan misschien niet zo goed als de andere drie, maar hij was wel goed. Bovendien heeft Spielberg allang aangetoond dat hij ontzettend goede films kan maken, en dat moet ik Boll nog zien doen.

intexor
16-02-2009, 19:51
Indy 4 was dan misschien niet zo goed als de andere drie, maar hij was wel goed. Bovendien heeft Spielberg allang aangetoond dat hij ontzettend goede films kan maken, en dat moet ik Boll nog zien doen.

Maar daar ga je Indy 4 toch niet een hoger cijfer voor geven dan hij waard is, gewoon omdat je weet dat Spielberg beter kan? Het is net dat waarover Boll het heeft en ik denk dat hij daar een punt heeft. Als hij een film maakt die middelmatig is maar niet slecht dan zal die nog afgekraakt worden, doet Spielberg dat dan krijgt hij nog steeds 77% positieve reviews op Rottentomatoes (dat is zowaar meer als Gran Torino en enkele andere hoog aangeschreven films van 2008 ).

(niet mijn bedoeling trouwens om hier een nieuwe Indy 4 discussie te starten maar het is wel een treffend voorbeeld van hoe imago van de maker kan helpen bij waardering van een film)

Nu moet Boll wel eerst eens een middelmatige film maken om de theorie te kunnen testen ;-)

rrrick
17-02-2009, 20:59
(Als we er dan toch geen discussie over starten: Indy 4 was gewoon een prima film.
Spielberg's imago is geen garantie voor succes op RottenTomatoes, zie The Terminal.
Eastwood's imago op RottenTomatoes is daarnaast vrijwel gelijk aan dat van Spielberg.)

The Gr8oNe
18-02-2009, 18:43
Postal schijnt wel tof te zijn, vooral erg grof:)


Trailer is beter.

Eric B.
25-02-2009, 23:29
Postal afgelopen weekend gezien en het was de 1e Uwe Boll film die ik heb gekeken zonder dat ik de dvd eruit wou rammen en ritueel verbranden, hij was vermakelijk.........geen topper maar zeker wel het kijken waard.

Uwe Boll(in de film) "people have said zat i finance my movies wiz ze nazi gold, it's true! somebody has to spend zat money" :-P

Oudlid_X5
27-02-2009, 15:21
Interview in de filmvalley vond ik verhelderend...

Hellboy
01-09-2009, 12:13
Verschrikkelijke vent met een verschrikkelijjke visie.

Hij moet onmiddelijk stoppen met films maken.

Bas Hokke
14-10-2009, 15:48
http://www.filmjunk.com/images/weblog/2009/06/stoictrailer.jpg
Ik vonde deze film van hem best goed.

Stoic. (http://www.imdb.com/title/tt1236484/)

Over het waargebeurde verhaal niet zo heel lang geleden.
http://www.filmjunk.com/2009/06/09/uwe-bolls-stoic-trailer-starring-edward-furlong/




Torture Death in Juvenile Jail Sparks Round of Soul Searching



http://www.dw-world.de/image/0,,1440320_1,00.jpg (http://www.dw-world.de/popups/popup_lupe/0,,2246874,00.html) Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: And throw away the key? Juvenile detention is up for revision, critics say (http://www.dw-world.de/popups/popup_lupe/0,,2246874,00.html)

Is the German juvenile justice system doing its job? A torture scandal that ended in death has unleashed a flurry of soul-searching and recriminations among justice officials.

The brutal killing of an inmate earlier this month in a German juvenile detention hall has prison reform advocates demanding sweeping change, and a top politician trying to sidestep growing public ire.

Much of the uproar turns on the case of a juvenile detainee named Hermann H. On Nov. 11, the 20-year-old was found dead in his four-man cell at a correctional facility in the western German town of Siegburg. He had been tortured, beaten and sexually abused before being forced to hang himself by his cellmates.

A lawsuit has been brought against the cellmates, three youths between the ages of 17 and 20 who have confessed to the acts. Another may be started against prison personnel; guards at the scene failed to notice anything awry despite the fact that the brutal ordeal went on for hours.

Werner
11-06-2015, 16:11
En daar is dr. Boll weer!!!

https://www.youtube.com/watch?v=VT1J65KHX8E

De Duitse regisseur Uwe Boll is razend, zo kunnen we veilig stellen. In een vlammende tirade op YouTube maakt hij Hollywood en in één beweging ook crowdfundingsite Kickstarter met de grond gelijk. "De kern van mijn boodschap is: fuck jezelf", klinkt het onheilspellend. Het was al zijn derde poging om via crowdfunding geld in te zamelen voor een nieuw project. Drie keer is geen scheepsrecht voor Uwe Boll, want hij faalde ook ditmaal en kreeg geen 50.000 euro bijeen voor zijn 'Rampage 3: No Mercy'. En dat is ónze schuld, én die van Hollywood en zijn acteurs én die van Kickstarter. Die laatste had succes verzekerd voor Boll, maar het pakte dus anders uit.

Iedereen achterlijk
En dat zullen we dus allemaal geweten hebben. De 'fucks' en de '(bull) shits' vliegen in het rond in Bolls twee expliciete YouTube-boodschappen. Er worden achterwerken en andere plaatsen seksueel bezocht, en zowat de hele wereld is "achterlijk" volgens de misnoegde regisseur. 'Rampage 3' zou hij enkel maken om de kunst en de mensheid te dienen. "Ik heb geld genoeg om de rest van mijn leven te gaan golfen", beweert hij. Crowdfunding is voor hem zo dood als een pier en hij zal zich er nooit meer op verlaten. "Wat voor achterlijke amateuristische idioten zijn het die geld inzamelen op die absurde website", zegt hij over Kickstarter. "Het is allemaal fucking bullshit."

Youtubehit
Angelina Jolie, Brad Pitt, George Clooney et tutti quanti krijgen eveneens de wind van voren. Zij lachen zich te barsten met cinemagangers die betalen om hun "Marvel Avengers bullshit vuiligheid" te bekijken, weet hij. Zijn scheldtirades werden alvast meer bekeken dan zijn films. De bovenste kreeg zelfs bijna 1 miljoen views.

Bron: hln.be

Pastichio Rocker
11-06-2015, 23:27
Jammer genoeg heeft hij een erg slechte reputatie gekregen door zijn vaak abominabele gameverfilmingen en de toorn van vaak kortzichtige internetschapen over zich heen gekregen, maar wanneer hij zich niet met dit soort verfilmingen bezig houdt laat hij zien dat hij wel degelijk over enig talent beschikt. Zo zijn Darfur, Tunnel Rats, Rampage en Assault on Wall Street prima, maatschappij-kritische films.

Deze filmpjes zijn alleen maar meer voer voor de Boll haters, maar wellicht realiseert hij zich dit ook.

Oudlid_X5
12-06-2015, 17:37
Uit jouw lijstje alleen Tunnel Rats gezien maar die was niet om aan te zien.

Werner
12-06-2015, 22:15
You are so right Mr. Boll. Nobody GIVES a shit about Rampage 3!

Oudlid_X5
12-06-2015, 23:34
Wie had dit verwacht ..? http://globalnews.ca/video/2044570/interview-with-film-director-uwe-boll/

crocs
27-10-2016, 09:21
Wie had dat ooit gedacht.:twisted:

http://www.insidegamer.nl/nieuws/125361/uwe-boll-stopt-met-films-maken-runt-nu-restaurant

theThinWhiteDuke
28-10-2016, 14:12
Wie had dat ooit gedacht.:twisted:
Antwoord op je vraag: de persoon boven je, die 1 jaar en 4 maanden geleden al zo'n link postte :-P

Oudlid_X5
28-10-2016, 14:13
:lol: