PDA

Bekijk de volledige versie : Enemy of the State (SE) [DVD]



Arnold van Oostrum
30-05-2002, 09:42
Enemy of the State (SE) [DVD]

Will Smith speelt in deze non-stop actiethriller een advocaat die per ongeluk een zeer belastende video in handen krijgt. Vanaf dat moment wordt zijn leven totaal overhoop gehaald door een topfunctionaris van het machtige NSA.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=571)

Luther Hartog
30-05-2002, 11:10
Geweldige film, ik heb de oude al verkocht of geruild of weggegeven en deze moet ik nog ff halen

Jaded
30-05-2002, 11:33
Ik vind het maar een middelmatige en typische Will Smith film.

R. Schaap
30-05-2002, 11:35
Ik vind hem erg goed en heb net als Luther de oude weggedaan en ik ga deze vandaag halen.

Mooizo!!!

Axioma
30-05-2002, 11:56
Hopelijk is ie niet te duur , kon namelijk de"bare bones" versie aanschaffen voor 11 EURO.
Ga nu aan m'n Gene Hackman collectie uitbreiden , volgende is Crimson Tide S.E.
Heeft iemand trouwens "Narrow Margin" en is ie de moeite kwa beeld en uitvoering ?

Gene Hackman rules !

Daniël van Zanten
30-05-2002, 12:58
Ik heb me prima vermaakt bij deze film. Hierin is Will Smith tenminste niet de aktieheld die iedereen aankan.
Vooral het einde vind ik erg goed.
Ik heb de "oude" versie in mijn bezit en ik ben niet van plan deze S.E. aan te schaffen alleen voor die extra's.
Beeld en geluid zijn namelijk (vrijwel)hetzelfde gebleven.

Jeroen Titulaer
30-05-2002, 13:26
Lekkere "wegkijk" film.....

Heb hem gisteren gekocht, deze uitgave is goed !

JT!

Easy Eye
30-05-2002, 16:01
Lijkt me wel een 'redelijke'film, ook al hou ik helemaal niet zo van aktie....:eek:

Mark van L.
30-05-2002, 19:07
een vraag:
volgens het gerenomeerde engelse blad DVDReview, zou de beeld en geluidskwaliteit van de UK release zeer goed zijn. Zij belonen dit met 5 sterren. Waarom geeft deze review maar 3 1/2 ster voor de beeldkwaliteit? Is er een verschil met de UK release?

:confused: :confused: :confused: :confused:

Lex v/d Moolen
30-05-2002, 20:20
Ik heb deze film nog niet gezien, zal hem eerst een keertje gaan huren, dan misschien kopen. Jammer dat er geen audiocommentator track bijzit.

Remco Out
30-05-2002, 21:37
Heb de oude versie nooit gekocht, omdat de DVD me niet echt aansprak. Deze versie is niet veel beter, maar zal ik zeker aanschaffen. Heb de film al op video, maar wil hem ook graag op DVD, dus deze zal ik zaterdag bij de MM aanschaffen.

Luther Hartog
30-05-2002, 23:02
maar wil hem ook graag op DVD, dus deze zal ik zaterdag bij de MM aanschaffen. Ben je jarig geweest ofzo?

PaulRaad
31-05-2002, 08:54
Ik vond en vind dit een hele goede film en dus zeer zekers iets voor mijn verzameling.

Remco Out
01-06-2002, 14:10
Ben je jarig geweest ofzo? Ja en het is nu ook uitgekomen, ik heb hem net aangeschaft op DVD. Menuutje is wel aardig, maar zeker niet bijzonder. Film nog niet op DVD bekeken, maar dat zal nog wel gebeuren.

John
01-06-2002, 22:07
Ik vind het maar een middelmatige en typische Will Smith film.

ik was ook van plan om hem aan te schaffe, komt jadedeke met zo'n opmerking..... ik ken de film niet, dus nu twijfel ik weer.
als ik zeg: ik vond Men in Black een bagger film, raden jullie me dan EotS ook af????

John
01-06-2002, 22:09
Bij de weg: Leuk zo'n link naar DVDstore - daar hebben ze hem (nog) niet... :)

Jaded
01-06-2002, 22:57
als ik zeg: ik vond Men in Black een bagger film, raden jullie me dan EotS ook af????
Ze zitten niet direct in elkaar vaarwater.
EotS is niet als komedie bedoeld als ik me goed herinner.
Ach EotS is niet echt slecht, maar ik erger me gewoon de laatste tijd aan Will 'Oooh look at me' Smith.
Sinds zijn Ali avontuur staat hij (samen met Halle Barry sinds haar oscarfiasco) op mijn "Get the fuck off my tv"-lijst.
EotS is niet groots, super of mega :), maar ook niet bagger.

Een typische huurfilm, want meer dan 1 of 2 keer zul je hem toch niet willen zien.

Luther Hartog
01-06-2002, 23:54
ik was ook van plan om hem aan te schaffe, komt jadedeke met zo'n opmerking..... ik ken de film niet, dus nu twijfel ik weer.
als ik zeg: ik vond Men in Black een bagger film, raden jullie me dan EotS ook af???? Is dus totaal anders, Enemy of the State is echt een hele goeie film John, dat zullen de meesten wel zeggen hier, maar als je het niet zeker weet, moet je hem maar ff huren of je koopt hem en verkoopt hem weer aan iemand door:)

John
02-06-2002, 08:23
Is dus totaal anders, Enemy of the State is echt een hele goeie film John, dat zullen de meesten wel zeggen hier, maar als je het niet zeker weet, moet je hem maar ff huren of je koopt hem en verkoopt hem weer aan iemand door:)


hahahaha
ik zou dus nog maar ff wachten met kopen luther :)

Luther Hartog
02-06-2002, 09:48
hahahaha
ik zou dus nog maar ff wachten met kopen luther :) Dat doe ik ook, ik ga eerst ff een deel van mijn collectie te koop zetten

Florus
02-06-2002, 15:30
Heb gisteren deze versie aangeschaft. Had deze ooit al eens in de bioscoop gezien en was overweldigd door het verhaal en manier van vertellen dat ik hem moest hebben. Ik vind dit gewoon zo'n goede film die een hele smaakvolle manier "big brother is watching you" weergeeft. De documentaire gaat daar ook op in, dus ik moest zeker de SE hebben ook al had ik de kale versie al. :p

John
02-06-2002, 16:26
Dat doe ik ook, ik ga eerst ff een deel van mijn collectie te koop zetten
wat zoal?

rvvnr1
06-06-2002, 02:53
Hier (http://www.dvd-home.nl/review/r2/enemyose.htm) wordt overigens wel gesproken van een merkbare verbetering van t beeld t.o.v. de originele versie...

marije van der mark
22-06-2002, 06:23
Ik vond het net zoals de meesten hier zeer het kijken waard. Ook voor diegenen die net zoals ik niet van het geëikte actie-genre (schietgeweld zonder verhaal) houden.

Wesley
08-07-2002, 09:00
ik heb de oude versie ook nog, maar ik ben niet van plan om deze nieuwe te kopen. Ik hoor dat het beeld en het geluid gewoon hetzelfde zijn, en die extra's boeiuh me nie egt. Het is een leuke film, alleen had ik em een tijdje eerder gezien, en wissik alleen dat het over WIll Smith ging die achtervolgd werd, gevolg ---> toen ik em voor de 2e keer ging kijken na een tijdje keek ik meer zo: :confused:

Rochan
08-07-2002, 23:02
Heb de film vanavond voor het eerst gezien. Een spannende film. Goed verhaal en best wel vooruit op zijn tijd. Krijgt van mij een 7.
Een film die ik zeker niet wegdoe:D

Matt D
09-07-2002, 14:48
vind het 1 van de betere actiefilms van de laatste jaren, de film krijgt van mij zeker een 8.5 (en wie mijn recensies leest weet dat ik nt met punten gooi)

Danielle Gerards
11-07-2002, 21:54
Seth Green (Oz in Buffy) speelt ook een rol in de film; en Gabriel Byrne's personage lijkt volgens mij sprekend op Travis Bickle uit Taxi Driver; or is it just me?

HiddeV
23-07-2002, 01:03
Het is een goeie film, wie hem nog niet heeft moet hem echt kopen en zeker als je hem nog niet hebt gezien.
Ik heb de film echt al 4 keer gezien dus ga ik hem niet kopen op dvd want dat is niet zo leuk maar wie hem nog niet heeft gezien: KOPEN!

Worm
10-10-2004, 14:37
Binnenkort maar eens aanschaffen bij MovieMinutes. Hij is niet bij veel winkels te krijgen. Heb m al een aantal malen gezien en vind m erg sterk. Zit dus binnenkort in mn collectie :P

Wizz-Art
10-10-2004, 15:37
Laatst aangeschaft na hem al een paar keer te hebben gezien, ik vind het een toffe film en vind Will Smith een coole acteur :wink:

Ron kars
12-10-2004, 08:05
Goeie film die er mooi uitziet, goeie rol van Will Smith, hoewel hij ook hier best sterk lijkt op zijn andere rollen. Heb meteen de SE gekocht.

rkrijger
17-10-2004, 07:09
Hele toffe film. Een van de DVDs uit mijn collectie die ik het vaakst gekeken heb!!!

Kees Hoekerd
23-03-2005, 08:50
Hopelijk is ie niet te duur
Neuh,vorige week was hij bij de FRS 0 euro! :D

Vandaag ophalen. :)

edit:

vandaag gezien,zeer goede en spannende actiefilm.Hoewel er niet echt veel geschoten wordt of wat dan ook,de spanning zit er vaak in,en dan heb je nog topacteurs als Will Smith,Jon Voight en Gene Hackman plus een sterk plot.Een blijfertje.

7.5/10

Caledonians
10-04-2005, 10:17
Inderdaad een leuke actiefilm waar de spanning er goed in zit. Zou hem zelf nooit gekocht hebben maar voor € 0,- bij de FRS zit die toch mooi in mn collectie. Voorlopig een blijvertje...

rkrijger
10-04-2005, 10:42
Inderdaad een leuke actiefilm waar de spanning er goed in zit. Zou hem zelf nooit gekocht hebben maar voor € 0,- bij de FRS zit die toch mooi in mn collectie. Voorlopig een blijvertje...

Dit is een van mijn favoriete films aller tijden. Echt waar! Er zitten enorm lekker vaart in deze film!

rkrijger
10-04-2005, 10:43
Heerlijke film, met lekker veel vaart er in! Een van mijn favo's!