PDA

Bekijk de volledige versie : Ghost Rider (Extended Version) [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
15-04-2008, 10:12
Ghost Rider (Extended Version)

Prima HD presentatie met brandende special effects in deze Marvel Comic verfilming

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3378)

Claudio Santulli
15-04-2008, 19:56
Over de film valt te twisten!
Maar qua HD ervaring, vond ik het toch wel een hele belevenis!

Toevallig keek ik hem van de week, voor de 2de keer, het viel me eigenlijk niet eens tegen.
Maar dan ben ik wel een comic fan.

Tarkus
17-09-2017, 20:21
Heb de film nogmaals bekeken, dit keer op Blu-ray en de Extended Version.
En de film is me nu beter bevallen dan beide vorige keren, blijft vooral een lust voor het ook wat betreft speciale effecten die op Blu-ray nog beter tot zijn recht komen.
Kortom: goede film.

Commentaar 2014:
Ik blijf bij mijn eerdere mening, mooie film die het vooral moet hebben van de speciale effecten.
Nicolas Cage heeft al betere dingen laten zien (slechter ook trouwens) dan in deze film.
Maar het is leuk.

Commentaar 2007:
Mooie film, goed geacteerd, prachtige stunts en special effects.
Alleen, ik vind dat Nicolas Cage niet goed is in zulke rollen, daar had men een andere acteur voor kunnen kiezen.
Peter Fonda daarentegen was wel goed in zijn rol, en het was leuk hem nog eens aan het werk te zien.
Ook Eva Mendes is goed ik haar rol en altijd leuk om zien.
Maar het verhaal had beter uitgewerkt kunnen worden, in het begin van de film was het allemaal een beetje verwarrend, naar het einde toe wat beter.
Toch heb ik best genoten van deze prent, al was het maar om de soms verbluffende special effects.

Robintje
19-09-2017, 21:04
Wat is het verschil t.o.v. de normale blu-ray versie? Puur die 15 minuten aan beeld als ik het goed heb.. qua beeld niet beter toch?
Is er ook een NL blu-ray uitgave te krijgen van de Extended versie?

Roger B.
19-09-2017, 23:00
Wat is het verschil t.o.v. de normale blu-ray versie? Puur die 15 minuten aan beeld als ik het goed heb.. qua beeld niet beter toch?
Is er ook een NL blu-ray uitgave te krijgen van de Extended versie?
Op blu-ray is alleen de extended cut verkrijgbaar.