PDA

Bekijk de volledige versie : Battlestar Galactica Deluxe Box Uitgesteld



Cenobite
30-05-2002, 10:35
Goed en Slecht nieuws voor de mensen die de Battlestar Galactica Box in Australie hebben besteld . De Box is 1 jaar uitgesteld en zal pas in juni/juli 2003 te gelijker tijd met een evt R1 / R2 versie uitgebracht worden. Volgens de informatie van Universal heeft dit te maken met de kwaliteit van de orginele master tapes , en het feit dat veel supplementair materiaal nog niet klaar is. De box zal nu volgend jaar ( 2003 ) tijdens het 25 jarige jubileum van Battlestar Galactica uitgebracht worden , ook komt in 2003 de lang verwacht nieuwe Battlestar Galactica Miniserie uit.

Ik wil best op betere kwaliteit wachten , alleen had ik me zo verheugd op de release van 12 juni... :mad:

martin
30-05-2002, 11:21
volgens mij moeten ze toch met iets beters komen dan de mono versie die nu tekoop is van de hoofd film.

uit hoeveel delen bestaat eigenlijk die serie, het is alweer een tijd gelden dat ik die gezien hebt.

Marco
30-05-2002, 13:34
Martin
[b]uit hoeveel delen bestaat eigenlijk die serie, het is alweer een tijd gelden dat ik die gezien hebt.
Alle ins en outs van Battlestar Galactica kan je lezen op: http://www.battlestargalactica.com waar ook het nieuws te lezen met die box. In 2003 komt trouwens een nieuwe serie rondom Battlestar Galactica. Hopelijk verschijnt deze ook zo snel (als in 2003) mogelijk op DVD.

Cenobite
31-05-2002, 12:42
volgens mij moeten ze toch met iets beters komen dan de mono versie die nu tekoop is van de hoofd film.

uit hoeveel delen bestaat eigenlijk die serie, het is alweer een tijd gelden dat ik die gezien hebt.

Ik geloof 18 delen van ongeveer 45 minuten. In de US worden op dit moment de orginele master tapes gerestaureerd en wordt er een nieuw High Definition Negative gemaakt wat als basis voor de DVD Set gebruikt gaat worden. Ik hoop inderdaad dat het oorspronkelijke mono geluid geremixed gaat worden naar Dolby Digital 5.1 ... zoals ze ook met ST The Next Generation gedaan hebben. Bovendien wordt er een grote hoeveelheid beschikbare extra's ge-evalueerd .

Danny Woensdregt
31-05-2002, 22:14
We moeten dus nog even een poosje geduld hebben:(

nomore
16-01-2003, 21:20
Is er al meer bekend over de releases van serie en (betere versie) film????