PDA

Bekijk de volledige versie : Allo Allo



System 3rror
04-09-2001, 09:44
Hallo,

Heeft iemand een id of er van de tv-serie Allo Allo ook DVD's verschijnen, ik heb wel vernomen dat er een regio 1 versie komt, maar komen deze ook op regio 2 uit?

GeGroeT, Tim

Exxon
16-07-2005, 15:29
4 jaar later....

Inmiddels is er een Best off DVD set uit met 3 DVD's en wordt de serie elke werkdag uitgezonden om 19.20 op RTL5.

Ron kars
16-07-2005, 18:22
En verder nog steeds niks.....k**warner!

Exxon
16-07-2005, 18:42
In Engeland hebben ze al S1 t/m 4, maar zonder NL-ondertiteling..

Ron kars
17-07-2005, 15:56
In Engeland hebben ze al S1 t/m 4, maar zonder NL-ondertiteling..

En in absolute baggerkwaliteit, ik heb serie 1 & 2.

Ken
05-11-2005, 21:28
Ik heb nu serie 1 t.e.m. serie 4 uit de UK. Is er al iets bekend over een volgende release?

Ron kars
07-11-2005, 15:07
Ik heb nu serie 1 t.e.m. serie 4 uit de UK. Is er al iets bekend over een volgende release?

Ik zie t niet gebeuren, duurt nu al bijna 2 jaar

Ron kars
09-11-2005, 14:41
Een aantal acteurs uit de serie zal in mei 2006 naar nederland komen! Kim Hartman en Arthur Bostrom zijn net als eerste aangekondigd voor de dutch starcon. Er zullen nog meerdere acteurs volgen.

www.dutchstarcon.nl (wordt binnenkort geupdate

Marc T.
09-11-2005, 15:42
Een aantal acteurs uit de serie zal in mei 2006 naar nederland komen! Kim Hartman en Arthur Bostrom zijn net als eerste aangekondigd voor de dutch starcon. Er zullen nog meerdere acteurs volgen.

www.dutchstarcon.nl (wordt binnenkort geupdate



Komen er dan ook andere acteurs dan de koffiezetters uit Star Wars en mensen die 2 seconden in beeld waren bij diezelfde Star Wars films?

:shock:

Ron kars
09-11-2005, 16:09
Een aantal acteurs uit de serie zal in mei 2006 naar nederland komen! Kim Hartman en Arthur Bostrom zijn net als eerste aangekondigd voor de dutch starcon. Er zullen nog meerdere acteurs volgen.

www.dutchstarcon.nl (wordt binnenkort geupdate



Komen er dan ook andere acteurs dan de koffiezetters uit Star Wars en mensen die 2 seconden in beeld waren bij diezelfde Star Wars films?

:shock:

Ik zou t niet weten, we zullen zien, Allo Allo-cast is in ieder geval leuk!

robvanknegsel
10-11-2005, 12:13
Zoiets hadden ze laatst ook met enkele leden van Het A-Team.
Die hele bijeenkomst zag er uit als een volslagen flop omdat de gasten véél te onbekend waren om er ook maar enigzins voor naar toe te willen.

Ik ben bang dat dat bij dit evenement ook het geval gaat zijn als ik die gastenlijst eens zie.
Volgens mij zag ik toen bij Jensen een fragment. Gigantisch grote zaal vol met standjes en bij elk standje een paar mensen. Erg een treurige vertoning.

Marc T.
10-11-2005, 12:33
Een aantal acteurs uit de serie zal in mei 2006 naar nederland komen! Kim Hartman en Arthur Bostrom zijn net als eerste aangekondigd voor de dutch starcon. Er zullen nog meerdere acteurs volgen.

www.dutchstarcon.nl (wordt binnenkort geupdate



Komen er dan ook andere acteurs dan de koffiezetters uit Star Wars en mensen die 2 seconden in beeld waren bij diezelfde Star Wars films?

:shock:

Ik zou t niet weten, we zullen zien, Allo Allo-cast is in ieder geval leuk!

Goodmeunin'!

I was just pissin' by ze cofe!

Ron kars
10-11-2005, 12:43
Zoiets hadden ze laatst ook met enkele leden van Het A-Team.
Die hele bijeenkomst zag er uit als een volslagen flop omdat de gasten véél te onbekend waren om er ook maar enigzins voor naar toe te willen.

Ik ben bang dat dat bij dit evenement ook het geval gaat zijn als ik die gastenlijst eens zie.
Volgens mij zag ik toen bij Jensen een fragment. Gigantisch grote zaal vol met standjes en bij elk standje een paar mensen. Erg een treurige vertoning.

Da was een totaal andere beurs, die inderdaad een veel te grote ruimte had en eigelijk te weinig echt grote namen (maar 4). Hij was ook veel te duur trouwens. Niet zomaar alle beurzen met elkaar vergelijken, Rob!

robvanknegsel
10-11-2005, 18:22
Zoiets hadden ze laatst ook met enkele leden van Het A-Team.
Die hele bijeenkomst zag er uit als een volslagen flop omdat de gasten véél te onbekend waren om er ook maar enigzins voor naar toe te willen.

Ik ben bang dat dat bij dit evenement ook het geval gaat zijn als ik die gastenlijst eens zie.
Volgens mij zag ik toen bij Jensen een fragment. Gigantisch grote zaal vol met standjes en bij elk standje een paar mensen. Erg een treurige vertoning.

Da was een totaal andere beurs, die inderdaad een veel te grote ruimte had en eigelijk te weinig echt grote namen (maar 4). Hij was ook veel te duur trouwens. Niet zomaar alle beurzen met elkaar vergelijken, Rob!

Ik begon mijn gehele berichtje daarom ook met het woord 'zoiets'.
Ik heb geen tijd om iets wat ik duidelijk zie vervolgens tot op detail na te pluizen, maar ik meen (nog steeds) genoeg te hebben gezien om een vergelijking te kunnen maken.

chrestomancy
16-01-2006, 17:50
ik denk wel dat er over enkele jaren weliswaar een complete series box zal uitkomen van dit programma, en dàn zal ik ze kopen

chrestomancy
16-01-2006, 17:50
ik denk wel dat er over enkele jaren weliswaar een complete series box zal uitkomen van dit programma, en dàn zal ik ze kopen

Ken
22-01-2006, 10:33
Ik zit er sterk aan te denken mij de R1 van seizoen 5 aan te schaffen als een volgende UK release nog lang op zich laat wachten.

Is er al iets bekend over de R1 van seizoen 5?

Ken
26-03-2006, 11:34
En intussen staat de r1 van seizoen 5 gepland voor 25 juli. Doordat seizoen 5 uit 26 afleveringen bestaat zal het seizoen wel in twee delen gereleased worden.

Is er nog niks bekend over de r2?