PDA

Bekijk de volledige versie : Meet The Robinsons [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
23-04-2008, 08:46
Meet The Robinsons

Topkwaliteit beeld en geluid bij komische Disney computeranimatiefilm.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3389)

Claudio Santulli
23-04-2008, 16:54
Tja, ik moest zo lang wachten op deze versie, dat ik toen de dvd maar heb gehaald.
Ik ben bang dat de behoefte nu dus sterk is afgenomen.

Ik zie ook geen reden voor deze onnodig late release, want de BD was in de UK al een half jaar uit, terwijk de dvd hier nog niet eens uit was.
Gemiste kans!
Dat blijkt ook wel, want bijna geen retailer heeft deze BD nu in huis!

Martin van Tuijl
24-04-2008, 16:11
Gemiste kans!
Dat blijkt ook wel, want bijna geen retailer heeft deze BD nu in huis! :?: Gewoon te krijgen bij Free Record Shop, BOL, DVDoutlet, Wehkamp om maar een paar te noemen. Is dat niet genoeg?

Claudio Santulli
24-04-2008, 16:21
:?: Gewoon te krijgen bij Free Record Shop, BOL, DVDoutlet, Wehkamp om maar een paar te noemen. Is dat niet genoeg?


Ik loop vrij vaak een FRS, Music store, MM of ander retailer binnen, voor het geval ik toch overstag ga.
Maar ik ben hem bij mij in de buurt nog niet tegengekomen.
Bol en wehkamp hebben hem op bestelling!

Maar hij is gewoon uit, dus hij zal vast wel ergens in de winkel liggen!

Martin van Tuijl
24-04-2008, 16:31
Maar hij is gewoon uit, dus hij zal vast wel ergens in de winkel liggen!Ah, ok. Dat zou ik niet weten, ik ga al jaren niet meer speciaal de deur uit voor cd/dvd/boeken. Gemak dient de mens en tijd is geld :wink:

Claudio Santulli
24-04-2008, 22:53
Ah, ok. Dat zou ik niet weten, ik ga al jaren niet meer speciaal de deur uit voor cd/dvd/boeken. Gemak dient de mens en tijd is geld :wink:

Ik zie het meer als een uitje.
Af en toe online en af en toe offline.

Rick Lanting
25-04-2008, 20:14
Ik heb hem ook nog niet bij de FRS of MM mogen spotten (al is het wel al een ruime week geleden dat ik er was). Denk toch dat ik binnenkort maar eens ga spotten, want in mijn ogen is dit een must have, ook al is hij misschien wat minder dan Ratatouille of Cars.

Joris Springer
24-12-2008, 10:57
Een van de leukste Disney films van het afgelopen jaar. In 3D was het absoluut een belevenis en hoop dat de Blu-ray er voor kan zorgen dat het spektakel thuis ook vergelijkbaar is. Hij ligt hier onder de boom dus dat wordt morgen genieten :).

TiEcs
08-04-2009, 13:55
Weet iemand of de uk versie nl subs heeft?
Staat niet in het lijstje

Mark van L.
08-04-2009, 14:23
Weet iemand of de uk versie nl subs heeft?
Staat niet in het lijstje

nope, :(

Gandalf the funny
14-07-2009, 15:53
Heden gezien. Wat een prachtige kleuren! Het verhaal is ook echt DIsney.... Dus erg leuk!

Richard B.
05-12-2010, 18:33
Het verhaal is niet super maar toch wel heel aardig. Een beetje moralistisch maar ik heb toch wel erg genoten van deze film.

Het beeld van deze film en de Blu-ray is ronduit fantastisch. De 'heden' scenes vallen nog wel mee maar de 'toekomst' scenes zien er prachtig uit. Van alle animatie-BD's die ik tot nu toen heb gezien is dit waarschijnlijk de beste.

blraydvd
22-12-2010, 15:23
Goed vermakelijke Disney film,
Maar haalt de Pixar verhaal/kwaliteit zeker niet.

Maar al met al toch zeker het kijken waard.

De kleuren zijn prachtig,
En het geluid is ook dik in orde!


Greets Ferry, ...