PDA

Bekijk de volledige versie : Vergelijking blu-ray spelers



Pieter Kleine
27-04-2008, 16:29
http://www.blu-ray.com/players/compare.php

Handig overzicht voor orientatie op beschikbare blu-ray spelers.

hstadman
27-04-2008, 16:33
http://www.blu-ray.com/players/compare.php

Handig overzicht voor orientatie op beschikbare blu-ray spelers.
De enige spelers die ik in het oog houd zijn de panasonic BD50 en de sony s550 en mischien nog nieuw te verschijnen pioneer of philips blu-ray spelers...8-) :wink: Het is zeker een handig lijstje...(y)

Roy de Jong
28-04-2008, 14:05
Voorlopig voldoet mijn PS3 nog prima, maar inderdaad wel een mooi lijstje om in de gaten te houden.

Jeroen van K.
28-04-2008, 14:28
Voorlopig voldoet mijn PS3 nog prima, maar inderdaad wel een mooi lijstje om in de gaten te houden.
Zelfde hier:bier: Zeker met de update functionaliteit van de PS3 heb ik voorlopig geen andere wensen:lol:

Knochen
28-04-2008, 19:45
Heb net zaterdag een ps3 gehaald, hoef voorlopig geen nieuwe maar wel een mooi lijstje. Zie je dat de ps3 er niet voor schut tussenstaat...

hstadman
28-04-2008, 19:55
Hier (http://www.panasonic.de/presse/detail/ct_detail.aspx?newsID=ef559c2d-812d-430c-a069-f9fe9e28f90c) een eerste 'pressemeldung' van de DMP-BD50 ... ziet er goed uit 8). Behalver de prijs...in alle amerikaanse previews wordt veelal een prijs van 499 dollar genoemd....hier een prijs van 599 euro........lage dollar en nog eens 100 euro erbij op........:sad: heb hoge verwachtingen van deze speler en de sony S550!:wink:

BASIL
29-04-2008, 07:37
Behalver de prijs...in alle amerikaanse previews wordt veelal een prijs van 499 dollar genoemd....hier een prijs van 599 euro........lage dollar en nog eens 100 euro erbij op........:sad: heb hoge verwachtingen van deze speler en de sony S550!:wink:

Ben blij dat het niet duurder.:grin:

Mijn eerste dvdspeler heb ik bijna 799€ betaald, dus is deze BD player nog niet zo duur. Zal die bij ons ook in juni verkrijgbaar zijn? ik hoop het :grin:

Ik ben nog aan het twijfelen of ik de Panasonic of Sony ga kopen. Sony zal niet duurder kosten. Als ik nog een maand of twee langer moet wachten voor de Sony, dan ga ik zekers voor de Panasonic kiezen. weet iemand wanneer de Sony S550 voorzien is?;-)

BASIL
29-04-2008, 07:39
Behalver de prijs...in alle amerikaanse previews wordt veelal een prijs van 499 dollar genoemd....hier een prijs van 599 euro........lage dollar en nog eens 100 euro erbij op........:sad: heb hoge verwachtingen van deze speler en de sony S550!:wink:

Ben blij dat het niet duurder is.:grin:

Mijn eerste dvdspeler heb ik bijna 799€ betaald, dus is deze BD player nog niet zo duur. Zal die bij ons ook in juni verkrijgbaar zijn? ik hoop het :grin:

Ik ben nog aan het twijfelen of ik de Panasonic of Sony ga kopen. Sony zal niet duurder kosten. Als ik nog een maand of twee langer moet wachten voor de Sony, dan ga ik zekers voor de Panasonic kiezen. weet iemand wanneer de Sony S550 voorzien is?;-)

hstadman
29-04-2008, 15:13
Ben blij dat het niet duurder is.:grin:

Mijn eerste dvdspeler heb ik bijna 799€ betaald, dus is deze BD player nog niet zo duur. Zal die bij ons ook in juni verkrijgbaar zijn? ik hoop het :grin:

Ik ben nog aan het twijfelen of ik de Panasonic of Sony ga kopen. Sony zal niet duurder kosten. Als ik nog een maand of twee langer moet wachten voor de Sony, dan ga ik zekers voor de Panasonic kiezen. weet iemand wanneer de Sony S550 voorzien is?;-)

De prijzen in europa tegenover de prijzen in de usa zijn behoorlijk belachelijk. Er komen exact dezelfde kosten bij...verzendkosten, verzekering en de marge...

De panasonic BD50 en de sony S550 zouden ongeveer gelijk uit moeten komen, zo rond juni...ik wacht de reviews van beide even af. Sony heeft in het verleden ook referentie spelers afgeleverd...en ze hebben bewezen ook op het gebiedt van geluid hun mannetj te staan...heb je dus soms geen 2000 euro kostende multiplayer voor nodig.:wink: