PDA

Bekijk de volledige versie : INTERVIEW: Alexander D



Herjan
28-04-2008, 09:23
Hieronder volgt het interview met Alexander D (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=9800).

De vragen staan hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1330164#post1330164). Deze kan de geinterviewde kopiëren naar zijn post.

P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Alexander zijn interview geplaatst heeft!

Alexander D
28-04-2008, 12:38
Algemeen gedeelte:

- Wat is je echte voornaam; heeft deze nog een speciale betekenis?
Officieel heet ik Antonius Julius met als roepnaam Alexander. Die doopnamen komen van de voorouders zoals vaker het geval. De roepnaam vonden mijn ouders ‘gewoon’ een mooie naam en dat er toevallig iemand van het Koningshuis ook die naam had: Puur toeval… ;)

- Wat is je geboortedatum?
Mijn bouwjaar is 1974, datum 8 maart.

- Wat is je woonplaats; heb je daar altijd gewoond, vertel eens iets over je woonplaats?
Sinds 2003 woon ik in Aarle-Rixtel. Lekker dorps en toch net zo snel in Eindhoven als vanuit de buitenwijken van Eindhoven zelf. Over Aarle-Rixtel kan ik niet zoveel vertellen, ‘vriend’ Wikipedia geeft een duidelijk beeld: http://nl.wikipedia.org/wiki/Aarle-Rixtel (http://nl.wikipedia.org/wiki/Aarle-Rixtel).
Al die jaren hiervoor heb ik 3,5km verder (Ja, ik ben een echte wereldburger ;) ) gewoond in Stiphout. Dat is gewoon een stuk Helmond behalve voor mensen uit Stiphout. Die willen gewoon niet uit Helmond komen.

- Wat is je burgelijke staat; ongehuwd / gehuwd / samenwonend, kinderen, leg uit/vertel?
Sinds 1999 gelukkig getrouwd met Christel. Na wat trial and error met vriendinnen veel verder weg dus uiteindelijk een partner bijna om de hoek gevonden. We hebben twee kinderen. Teun wordt in juni al weer zes en Amber een weekje later drie.

- Wat voor studie en/of werk doe je; wat studeer je / heb je gestudeerd, waarom? wat voor werk doe je en wat houdt het in?
Dat zijn veel vragen in één vraag…. Als jongste telg uit een gezin van drie had ik een broer en zus die al op de basisschool konden vertellen wat ze wilden gaan doen. M’n zus wilde de verzorging in en m’n broer wilde kok worden. Ik wist toen niet wat ik wilde worden als ik groot was en ik weet het nu nog niet. Hopelijk kom ik er voor m’n 65e wel achter. In ieder geval begonnen met het behalen van een middenstandsdiploma. Mijn ouders hadden een eigen zaak en dat leek me wel wat. Daarna nog Nima A en Nima B gedaan en na wat omwegen een studie Marketing Management afgerond. En dan ga je een baan zoeken, maar wat???? Uiteindelijk in 2001 in het Recruitment vak terecht gekomen en dat doe ik sinds die tijd. Ik werf dus nieuwe collega’s voor organisaties. Momenteel doe ik dat voor een onderdeel van Getronics PinkRoccade. Daarvoor zoek ik consultants en software technische collega’s. Ik zoek altijd mensen met kennis van de lokale overheidsmarkt dus als je nog een leuke uitdaging zoekt à PM!!

- Heb je nog andere hobbies en/of passies naast film; leg uit/vertel?
Sinds kort weer een oude hobby opgepakt: gamen. Momenteel ben ik helemaal verslaafd aan Call Of Duty 4 op de PS3. Klinkt misschien raar maar dat vind ik echt een mooi stukje ontspanning. Verder sport ik graag. Ik speel op behoorlijk niveau badminton en doe verder aan hardlopen om m’n conditie op peil te houden.

Ervaring met het Medium Film:

- Wanneer en hoe ben je voor het eerst in aanraking gekomen met het medium film?
Moeilijk te zeggen wanneer dat precies was maar ik weet nog dat we thuis een Betamax videorecorder hadden en dat we dan een film gingen huren. Zowel m’n broertje als ik mochten dan allebei een film kiezen. Ik heb alleen geen idee meer hou oud ik toen was.

- Wat herinner je je nog van je eerste ervaringen met films, thuis of in de bioscoop?
Van de bioscoop erg weinig. Vroeger was er een bios in Helmond maar die ging al snel dicht. Ik weet nog dat ik daar geweest ben maar ik kan met niet voor de geest halen welke films ik daar gezien heb. Eén gehuurde film kan ik me nog redelijk herinneren al heb ik nooit meer de titel gevonden. Die ging over aliens die op aarde waren geland en als wij als simpele aardbewoners daarmee in contact kwamen droogden we helemaal uit. Het was waarschijnlijk een beroerde film maar toen maakte die nogal indruk. Verder uit die tijd natuurlijk de Herbie films en die flauwe films van Louis de Funès.

- Wanneer is film voor jou echt een hobbie/passie geworden?

Film is voor mij een passie geworden toen het geluid belangrijker begon te worden. Daarvoor genoot ik altijd erg van muziek maar toen Dolby ProLogic kwam en je van surround kon genieten greep me dat meteen. Het maakt de beleving zoveel leuker.

- Hoe benader jij het medium film; als zijnde kunst, entertainment of iets heel anders, leg uit?
Een film is voor mij enkel entertainment. Ik kan zeker de kunst van sommige films inzien maar ik kijk een film enkel voor mijn vermaak. Ik kijk dan ook zeker geen films ‘omdat je die gezien moet hebben’.

- In hoeverre is film belangrijk in jouw leven?
Film kijken is een hobby en dus een prettig stukje vermaak in m’n vrije tijd.

- Wat vind jij van de technische ontwikkeling die films de afgelopen twee decennia doormaken?
Daar word ik helemaal vrolijk van!!!!!! Zonder gein, daar kan ik echt van genieten. Neem nou Transformers. Niet de beste film (understatement) maar ik kan daarvan genieten omdat het gewoon fantastisch mooi gemaakt is. Daarnaast vind ik dus geluid ook belangrijk. Als ik een actiefilm kijk met slecht geluid dan baal ik daar van en geniet ik echt een stuk minder.

- Heb je zelf ooit overwogen de filmwereld in te gaan, of overweeg je dat nog steeds?
Nee nooit. Ik ga al niet graag op de foto.

Film Algemeen:

- Wat is tot nu toe de beste film die je ooit hebt gezien en waarom?
Daar kan ik absoluut geen antwoord op geven omdat ik van mening ben dat je zo moeilijk kunt vergelijken. LotR vind ik prachtig, The Godfather maar Star Wars 4,5 en 6 ook. Saving Privat Ryan, Once upon a time in the West, The Wild Bunch en zo kan ik nog wel even doorgaan. Gezien de grote verschillen kan ik echter niet zeggen of ik The Godfather beter vind dan The Wild Bunch.

- Wat is je favoriete filmgenre en waarom?
Op deze vragen komen korte antwoorden: dat heb ik niet. Ik ben alleen geen fan van horror films.

- Wie is je favoriete acteur/actrice en waarom, wat is zijn/haar beste film?
Sorry, geen voorkeur. Ik wil graag een film zien ‘om de film’ en niet omdat daar een specifieke acteur/actrice in speelt.

- Wie is je favoriete regisseur en waarom, wat is zijn/haar beste film?
Die is makkelijk: Michael Bay en dan twijfel ik voor de film nog tussen Pearl Harbor en Bad Boys II.

Maar nu serieus: zie vorige antwoord, ook hier geen favorieten.

- Welke filmster zou jij wel eens willen ontmoeten en waarom?
Clint Eastwood, Al Pacino, Errol Flynn zijn wat namen die me dan snel te binnen schieten om gewoon in het algemeen een keer mee te praten. Tom Cruise zou ik wel eens willen vragen wat hij in dat idiote geloof van hem ziet. Oh, en ook nog wel een rijtje actrices…..

- Welke film vind jij het meest ondergewaardeerd en waarom?
We Were Soldiers. Alhoewel de film ook zeker zijn overdreven/zwakke/typisch Amerikaanse momenten heeft laat ook deze film goed zien dat het soldaat zijn echt geen pretjes is maar ook hoe weinig er geregeld was aan het thuisfront. Iets wat altijd onderbelicht blijft.

- Welke film vind jij het meest overgewaardeerd en waarom?
Inkoppertje: Titanic. Wat heb ik me toch verschrikkelijk gestoord als je weer hoorde of las dat er mensen soms wel 10 keer naar de bios gingen om die film te kijken.

- Welke film(scène) laat jou huilen en waarom?
Big Fish de eerste keer. Mijn vader is veel te vroeg overleden en het riep toch wel gevoelens op.

- Welke filmsoundtrack kan jou het meest bekoren en waarom?
Die van Forrest Gump. Voor zover mogelijk met een cd heb ik die helemaal grijs gedraaid.

- Welke film heb je het laatst bekeken en wat vond je er van?
Vanmorgen Shrek wederom mogen kijken met de kids. Dit keer wel in het Engels gelukkig want dat vond de oudste ‘vet cool’. Het blijft een leuke film met heerlijke humor.

- Hoe en wanneer kijk jij het liefste een film?
Wanneer maakt met echt helemaal niet uit omdat ik gelukkig toch in een donkere ruimte kan kijken. Verder kijk ik bij voorkeur met maximaal een ander persoon erbij omdat ik dan de meeste ruimte heb om te gaan zitten zoals ik wil. En natuurlijk heel belangrijk: wat te sneukelen en te drinken.

- Wat moet er absoluut niet gebeuren wanneer jij een film kijkt?
Alles wat tot gevolg heeft dat ik niet naar de film kan kijken: gewoon niet storen dus!

Van DVD tot HT:

- Wanneer kwam jij voor het eerst in aanraking met DVD?
Geen flauw idee wanneer dat was. Ik was er wel ‘snel bij’ want na mijn goede ervaringen met surround op een videoband wil ik snel naar meer.

- Wat was je eerste DVD en hoe was je eerste DVD ervaring, hoe anders als VHS was het?
Dat kan ik me absoluut niet herinneren. Ik durf dus ook geen vergelijking te maken met VHS.

- Hoeveel DVD's koop je gemiddeld per maand en hoe groot is je collectie?
Dat verschilt sterk per maand. Sommige titels wil ik gewoon hebben voor de film, andere koop ik om een keer te kijken. Als ze dan in de collectie staan kan ik ze tenminste kijken wanneer ik wil. Altijd handig. Momenteel koop ik geen dvd’s meer en ga ik langzaam over naar blu-ray. Ik behoor overigens ook nog tot dat selecte groepje mensen dat dvd’s gaat huren….

- Heb je op dit moment een kijkachterstand, zo ja, hoeveel?
Vanuit de collectie een stuk of 20 films. Daarnaast nog een wat series zoals Heroes en Lost S3 en 24 S3 en verder. Ik hoef me dus zeker niet te vervelen.

- Waar kijk jij naar bij de aanschaf van een DVD; de verpakking, de extra's, het geluid of toch enkel de waarde van de film, leg uit?
Ik kijk geen extra’s tenzij er bloopers opstaan. Een SE voor een leuke prijs is altijd welkom omdat die makkelijker te verkopen zijn maar in principe draait het me enkel om de film. Momenteel heb ik geen regiovrije dvdspeler meer dus is mijn keuze wat beperkter. Daarvoor wilde ik wel voor andere regio’s van een film kiezen als die een betere geluidstrack zou hebben.

- Wat is je mooiste/meest waardevolle DVD, wat is er zo speciaal aan?
Dan zou ik even in de pricewatch moeten kijken….. Ik heb een Pavarotti & Friends box die volgens mij redelijk schaars is maar verder niks aparts. Van de LotR EE heb ik bijvoorbeeld niet de giftsets maar de verhuuredities van deel 1 en 2 dus zonder extra’s.

- Ben je van plan over te stappen naar Blu-Ray DVD binnen afzienbare tijd?
Yep, ben al bezig. Al heb ik ook een HD DVD speler en mocht ik titels voor zachtje prijsjes tegenkomen koop ik die zeker. De beeld- en geluidskwaliteit is immers net zo goed.

- Heb je een Home Theater setup thuis?
Jazekers.

- Welke merken zitten daarin?
Op dit moment: Arcam, Marantz, Sony, Toshiba, Audiovector, Supra, Canare, Cardas en een joekel van een zelfbouwsub.

- Wat zou je willen verbeteren in je huidige setup?
Momenteel zou ik graag het versterkergedeelte willen vervangen. Momenteel gebruik ik een Arcam AVR350, een prachtige versterker maar ik wil toch graag weer iets anders. Dat zal waarschijnlijk weer Marantz gaan worden maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

- Is je Home Theater in een aparte ruimte of is deze geintegreerd in je woon/slaapkamer?
Sinds begin dat jaar heb ik de beschikking over een aparte ruimte. Voor mensen die het leuk vinden om te lezen staat hier de link: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=49890 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=49890) waar de hele verbouwing te volgen is.

- Ben je al High Definition proof?
Grotendeels wel. Ik heb een HD DVD speler en een PS3 maar m’n projector kan helaas maar maximaal 720P weergeven. Voor mij in ieder geval voorlopig voldoende.

- In hoeverre is de grootte van jouw kijkscherm belangrijk voor je filmbelevenis?
Ik heb nu een scherm van 76” en dat kijkt toch wel lekker. Ik had een groter scherm kunnen plaatsen maar heb daar bewust niet voor gekozen. Voor mij maakt dit de belevenis 10 keer groter dan kijken in de huiskamer op een 32” scherm.

De site van DVD.nl:

- Sinds wanneer ben je lid van DVD.nl?
Ik ben nog maar relatief kort lid. Ik heb me op 26-10-2004 pas geregistreerd. Daarvoor heb ik heel lang mee gelezen en veel informatie gevonden maar had ik nooit de neiging om me te registreren.

- Hoe ben je hier terecht gekomen?
Dat weet ik dan toevallig nog wel. Ik tikte gewoon www.dvd.nl (http://www.dvd.nl/) in en hoppa! :p

- Wat heb je geleerd van deze site?
Best veel, vooral over dvd’s, verpakkingen, regiocodes maar vooral prijzen nog belangrijker: prijsverschillen. Daarvoor kocht ik altijd gewoon in een winkel die veel te duur was een R2 dvd.

- Wat vind je het leukste aan deze site, welke onderdeel van de site?
Dat zijn er hoofdzakelijk twee: ik mag graag met enkele mede-oht’ers wat ouwehoeren in het Off-topic topic en ik neus graag in het hardware gedeelte. Natuurlijk probeer ik de rest van het forum ook zoveel mogelijk te lezen.

- Zou je, indien je dat niet al bent, onderdeel willen uitmaken van de DVD.nl crew en waarom wel/niet?
Ik zou best wel een algemene moderator willen zijn. En waarom? Omdat ik denk dat er daar te weinig van (actief) zijn op deze site.

- Heeft deze site je eerder veel geld gekost (TKA subfora) of toch eigenlijk veel geld bespaard (Pricewatch/Kortingsbonnen)?
Deze site heeft me absoluut veel geld bespaard door de pricewatch en de kortingsbonnen maar soms ook geld gekost omdat je een aanbieding aan de collectie toevoegd die je anders niet had gekocht. Maar zowel die besparingen als die kosten door koopjes zijn natuurlijk positief!!!

- Hoe vaak ben je op de site te vinden?
Dagelijks en meestel te lang.

- Ben je verslaafd aan deze site?
[ontkenningsmodus] Nee!! [/ontkenninsmodus]

- Slaat bij jou de paniek toe wanneer DVD.nl tijdelijk uit de lucht is?
Absoluut geen paniek al baal ik daar wel van. Ik kom hier immers voor m’n plezier!

- Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?
Ik heb al verschillende medeforummers mogen ontmoeten in oht- meetings of op een andere manier en dat is zeker gezellig.

Tot slot:

- Hoe vond je dit interview?
Absoluut leuk om te doen en ook leuk om met deze interviews meer te weten te komen over forumgenoten.

- Wie is de volgende die aan de beurt is voor het interview?
Ik geef ‘de pen’ door aan TJ Weissel.

- Wat is/was voor mij de reden om hier te blijven plakken?
Tja, daarvoor zijn verschillende redenen. Natuurlijk om info over dvd’s en blu-rays te vinden. Daarnaast is het OHT topic natuurlijk een heerlijk stukje ontspanning en als laatste omdat ik het leuk vind om vragen in het hardware gedeelte te (proberen te) beantwoorden.

- Welke vraag wil je toevoegen aan het interview?
Wat is nog niet gevraagd over jou maar moeten we absoluut weten?

Dennis Vansant
28-04-2008, 12:48
- Wie is je favoriete regisseur en waarom, wat is zijn/haar beste film?
Die is makkelijk: Michael Bay en dan twijfel ik voor de film nog tussen Pearl Harbor en Bad Boys II.

-rolt over de grond-

Oh... haha, hij was goed man, maar nee, serieus: welke film? :mrgreen:
Erg mooi interview verder, wachtte hier al even op :)

Alexander D
28-04-2008, 12:52
-rolt over de grond-

Oh... haha, hij was goed man, maar nee, serieus: welke film? :mrgreen:
Erg mooi interview verder, wachtte hier al even op :)


Ook serieus: ik zou het niet weten. Namen doen me niks. Ik wil gewoon films kijken. Soms is het ook wel handig. Ik kan een film kijken zonder veel vooroordelen omdat ik geen mening heb over de regisseur.

Edgar Smit
28-04-2008, 12:54
Alexander, een leuk interview, vooral veel herkenbare zaken, dat is erg leuk om te lezen (y).

Edgar Smit
28-04-2008, 12:57
Ook serieus: ik zou het niet weten. Namen doen me niks. Ik wil gewoon films kijken. Soms is het ook wel handig. Ik kan een film kijken zonder veel vooroordelen omdat ik geen mening heb over de regisseur.Precies wat ik ook vind, al dat geleuter over regiseurs, acteurs en wie de beste is en waarom dan en wat wel en niet bagger is en er dan ook nog zelf reviews over gaan schrijven en er cijfers voor gaan geven, zulke zielige figuren vind ik dat (6) :wink:

Alexander D
28-04-2008, 12:58
Alexander, een leuk interview, vooral veel herkenbare zaken, dat is erg leuk om te lezen (y).

Thanks! :p

Dennis Vansant
28-04-2008, 13:00
Precies wat ik ook vind, al dat geleuter over regiseurs, acteurs en wie de beste is en waarom dan en wat wel en niet bagger is en er dan ook nog zelf reviews over gaan schrijven en er cijfers voor gaan geven, zulke zielige figuren vind ik dat (6) :wink:
(6)

Mjah, ach, over smaak valt te twisten natuurlijk. Ik noem Michael Bay ook helemaal geen slechte regisseur, maar hij heeft naar mijn mening véél betere films gemaakt dan pakweg Pearl Harbor. De CGI erin was zwaar overdreven en onnodig (na twee minuten vallende computerbom heb ik het zo ongeveer gehad en wil ik wat zien opblazen bvb :p)

Alexander D
28-04-2008, 13:06
(6)
Ik noem Michael Bay ook helemaal geen slechte regisseur, maar hij heeft naar mijn mening véél betere films gemaakt dan pakweg Pearl Harbor.

Welke dan?:lol:

Dennis Vansant
28-04-2008, 13:07
The Rock, Armageddon? :|

Dennis Oosterhuis
28-04-2008, 13:07
Leuk interview, Alex, altijd leuk leesvoer...



- Hoe ben je hier terecht gekomen?
Dat weet ik dan toevallig nog wel. Ik tikte gewoon www.dvd.nl (http://www.dvd.nl/) in en hoppa! :razz:



Hèhè, zo kwam ik hier ook terecht... :)

Alexander D
28-04-2008, 13:13
The Rock, Armageddon? :|

Okay, The Rock is zijn eenzame topper. Dat ben ik dan wel met je eens! :bier:

Dennis Vansant
28-04-2008, 13:13
En Armageddon heeft dan weer Bruce Willis, Liv Tyler en dat héérlijke Aerosmith-nummer :cool:

En onder meer iets wat The Rock zo heerlijk maakt:

"Your best? Losers always whine about their best... winners go home and fuck the prom queen!" :D

Seth__Gekko
28-04-2008, 13:53
Leuk verhaal Alexander!

Enne als het nog een beetje meezit knallen we er samen nog gretig op los met CoD4!

Coen P.
28-04-2008, 13:54
Leuk verhaal! Weer wat geleerd over je (y)

Patrick van den Hul
28-04-2008, 14:01
The Rock is lang mijn favoriete film geweest toen ik nog op de middelbare school zat en is nu nog steeds een van mijn favoriete actiefilms.

Leuk interview Alexander, en ik ben jaloers op je thuisbioscoop :p

Alexander D
28-04-2008, 15:19
Leuk verhaal Alexander!

Enne als het nog een beetje meezit knallen we er samen nog gretig op los met CoD4!


Gaat zeker gebeuren! 8)

Alexander D
28-04-2008, 15:20
Leuk verhaal! Weer wat geleerd over je (y)

Alles wat jij weet zal vast tegen me gebruikt worden dus ik ben nieuwsgierig wat je geleerd hebt....:lol:

Lex v/d Moolen
28-04-2008, 16:28
Hèhè, zo kwam ik hier ook terecht... :)En ik ook :bier: Toch wel apart. :)

Leuk interview weer en inderdaad zoals Edgar zegt; herkenbare dingetjes. :-)
En die thuisbios ziet er top uit (y) Ik wil ook nog wel zoiets, maar dan moet ik eerst een ander huis.(6)

Alexander D
28-04-2008, 16:45
En ik ook :bier: Toch wel apart. :)

Leuk interview weer en inderdaad zoals Edgar zegt; herkenbare dingetjes. :-)
En die thuisbios ziet er top uit (y) Ik wil ook nog wel zoiets, maar dan moet ik eerst een ander huis.(6)

Ik ben nog blijer met de thuisbios dan ik had verwacht. Ik kijk zo'n beetje alleen nog voetbal op tv en anders zit ik daar voor film of games. Echt super relaxed!

Lex v/d Moolen
28-04-2008, 17:10
Ik zou dan het voetballen ook gewoon op dat grote scherm gaan kijken. :D
Mits je digitale TV heb, analoog wordt het misschien te grof.

Alexander D
28-04-2008, 17:15
Ik zou dan het voetballen ook gewoon op dat grote scherm gaan kijken. :D
Mits je digitale TV heb, analoog wordt het misschien te grof.

Daar ben ik nog mee bezig. Dat heeft bij mij altijd wat tijd nodig maar inmiddels heb ik een nieuwe splitter gekocht. :p

Kees Hoekerd
28-04-2008, 17:22
Errol Flynn wil ik ook graag ontmoeten, maar gaat niet meer lukken. (6)

Earendil
28-04-2008, 17:34
Badminton rocks! Hoe hoog speel jij?

Alexander D
28-04-2008, 18:27
Errol Flynn wil ik ook graag ontmoeten, maar gaat niet meer lukken. (6)

En dat is errug jammer. Freddie Mercury had ik ook graag ontmoet bijvoorbeeld maar misschien dat hij nu met Errol dijenkletsers aan het uitwisselen is :bier: .

Alexander D
28-04-2008, 18:29
Badminton rocks! Hoe hoog speel jij?

Hoofdklasse.

EmDee
28-04-2008, 18:36
Dat is gewoon een stuk Helmond behalve voor mensen uit Stiphout. Die willen gewoon niet uit Helmond komen.
Ik dacht dat iedereen trots zou zijn om plaatsgenoot van Berry van Aerle te zijn :D

Alexander D
28-04-2008, 18:39
Ik dacht dat iedereen trots zou zijn om plaatsgenoot van Berry van Aerle te zijn :D

Tuurlijk, en ook groot fan van m'n favoriete postbode. :p

Maar voor veel mensen die uit het dorp Stiphout komen dat wordt opgeslokt door een stad ligt dat vaak toch anders. En misschien dat de naam en faam die Helmond geniet ook wat invloed heeft.

Earendil
28-04-2008, 18:48
Hoofdklasse.

Zaterdag of Zondag? En welk district?

mercapto
28-04-2008, 22:01
Leuk interview :)

Thijs vd N.
29-04-2008, 09:00
Ik woon in Milheeze en ik vertel ook nooit dat ik in omgeving Helmond woon. Die wordt altijd overgeslagen en zeg ik maar bij Eindhoven ;)

Leuk interview :)

Alexander D
29-04-2008, 09:55
Ik woon in Milheeze en ik vertel ook nooit dat ik in omgeving Helmond woon. Die wordt altijd overgeslagen en zeg ik maar bij Eindhoven ;)

Leuk interview :)

Je lijkt m'n moeder wel....:lol: Althans, ik bedoel dus dat die dat ook zegt....(6)

Nu woon ik in Aarle-Rixtel en dat ligt bij Veghel. Komt geen Helmond meer aan te pas. :p

Alexander D
29-04-2008, 09:58
Zaterdag of Zondag? En welk district?

Ik speel geen NBB meer. Dat reizen door heel Nederland was echt irritant. Nu speel ik HBB. Dat is de regio van een groot deel van Brabant. Daar is een behoorlijk sterke competitie met veel spelers die ook geen zin meer hadden om door heel Nederland te crossen om een potje te kunnen sporten.

Smooth-J
29-04-2008, 11:58
Dat van dat badminton had ik nou weer niet achter je gezocht :twisted:

Alexander D
29-04-2008, 13:24
Dat van dat badminton had ik nou weer niet achter je gezocht :twisted:

Dat is een dekmantel. ;)

Helaas kan ik daar verder niets over zeggen.... 8)

Edgar Smit
29-04-2008, 13:56
Badminton rocks (y)!

Earendil
29-04-2008, 14:02
Ik speel geen NBB meer. Dat reizen door heel Nederland was echt irritant. Nu speel ik HBB. Dat is de regio van een groot deel van Brabant. Daar is een behoorlijk sterke competitie met veel spelers die ook geen zin meer hadden om door heel Nederland te crossen om een potje te kunnen sporten.

Ok! En terecht, ik woon ook in Brabant en moet vaak zat naar het uiterste puntje van Zeeland :S

Alexander D
29-04-2008, 14:10
Ok! En terecht, ik woon ook in Brabant en moet vaak zat naar het uiterste puntje van Zeeland :S

Vroeger had ik daar geen problemen mee. Maar nu met werk en kids en andere drukke zaken vind ik het zonde om bijna een hele zaterdag weg te zijn.

Axel de Mol
29-04-2008, 14:52
Bij Veghel??? Kom op zeg! ;)
Inderdaad.... als je nou in Heeswijk zou wonen bij Veghel zoals ik, dan was het wat anders.

Alexander D
29-04-2008, 15:52
Bij Veghel??? Kom op zeg! ;)

Sprak de man uit Brouwhuis.....(6)

Tom L.
02-05-2008, 23:25
Leuk interview Alexander! Ik ben het er mee eens dat de soundtrack van Forrest Gump super is en ik kan daarnaast ook niet anders dan met je instemmen dat Titanic zwaar overrated is.

Alexander D
03-05-2008, 11:14
Leuk interview Alexander! Ik ben het er mee eens dat de soundtrack van Forrest Gump super is en ik kan daarnaast ook niet anders dan met je instemmen dat Titanic zwaar overrated is.


Overigens is de soundtrack van Judgement Night ook helemaal top maar die is waarschijnlijk bij veel minder mensen bekend.... 8)

Tom L.
04-05-2008, 09:57
Nog nooit van gehoord en ken de hele film niet eens.

Alexander D
04-05-2008, 12:01
Nog nooit van gehoord en ken de hele film niet eens.

Snel de film kijken dan maar vooral snel de soundtrack luisteren!!! (klinkt wel net effe anders dan die van Forrest Gump) ;)