PDA

Bekijk de volledige versie : Earth [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
03-05-2008, 20:48
Earth

Prachtige HD beelden laten de fragiele schoonheid van onze Aarde zien.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3401)

.:Quadran:.
03-05-2008, 21:56
Hehe op deze review zat ik te wachten. Ging hem normaal blindelings kopen totdat ik zag dat hij bij DFW uitkwam. Bij deze ben ik gerustgesteld.

Zal binnenkort aan de collectie toegevoegd worden.

Dva
29-07-2008, 22:16
Ik heb gisteren de planet earth BBC documentaire besteld in blu ray versie op 101cd.com. Voor minder dan 50 euro heb ik binnenkort de complete documentaire, meer dan 550 minuten (5 schijfjes), in huis. Een koopje tegenover de filmversie. Weliswaar met engelse ondertitels, maar bij dergelijke films zet je ondertitels toch best uit.


addendum: zondagnacht besteld, vandaag donderdag aangekomen. Zo snel levert zelfs de belgische post niet eens :)

Ron-G
14-12-2008, 00:24
Werkelijk prachtige documantaire ook al is dit de korte versie, zitten enkele spectaculaire opnames bij zoals de in de recensie gerefereerde witte haai opname, adembenemend mooi......het beeld is watertandend mooi, en dit maakt duidelijk dat Blu Ray een geweldig medium is, ook al moet ik toegeven dat upgesampeld dvd materiaal er ook erg overtuigend uit ziet, maar dit is duidelijk van een andere orde.....

Persoonlijk vind ik wel altijd jammer dat bij natuurdocumantaires de klimaat problematiek er word bij gesleept, waarom niet het mooie van de natuur laten zien en niet altijd dat gehamer dat we de wereld om zeep helpen, daar hoef je natuurlijk niet je kop voor in het zand te steken, maar het is werkelijk bij elke natuur docu het zelfde verhaal........klein minpuntje wat dat betreft mijn kant, docu 9/10 gegeven........