PDA

Bekijk de volledige versie : Toffe Disney service!



Alex van den Berg
04-09-2001, 15:56
Op dit moment ligt er een aanbieding in de winkels voor de Disney-combinatie 'Dinosaur / Tarzan'...

Vorige week had ik alleen 'Dinosaur' aan mijn collectie toegevoegd, omdat ik bevooroordeeld was over de andere animatiefilms van Disney... Ik ging er al bij voorbaat vanuit dat Tarzan te 'kinderachtig' zou zijn...:eek:

Maar nee hoor... Het is werkelijk een prachtige animatiefilm :cool: en ik had al snel spijt dat ik de combi-aanbieding niet had gekocht.
Ik vertel dit zelfde verhaaltje aan de winkelier die me meteen aanbood om tegen fl 40,= meerprijs (Aanbieding minus losse Dinosaur) alsnog de Tarzan DVD aan te schaffen!!

Op zich is dit natuurlijk niet wereldschokkend, maar ik vind het toch een pluim waard!
De betreffende winkelier was trouwens 'van Leest' in Arnhem.

(Disney)Tom Houben
04-09-2001, 16:18
De betreffende winkelier was trouwens 'van Leest' in Arnhem.

Cool, maar bij Bart Smit ligt Tarzan gewoon voor 40 gulden te koop en Van Leest is toch al gauw een tientje duurder per Disney DVD dan bijvoorbeeld Free Record shop of Blokker!!!

Alex van den Berg
04-09-2001, 16:22
Zeg dat nou niet! Ik WAS zo blij... :cool:

dvd_freak1965
10-09-2001, 20:05
Zeg dat nou niet! Ik WAS zo blij... :cool:

maar voor van leest zijn doen, hebben ze je wel gematst. ook al ben je niks goedkooper uit dan de andere winkels. dus toch wel een pluim toch ?

en als je (met de auto of scooter) weer naar andere zaken had moeten rijden had je toch ook weer kosten gemaakt.