PDA

Bekijk de volledige versie : Michael Clayton [Blu-ray Disc]



Marcel den Haan
13-05-2008, 14:38
Michael Clayton

George Clooney in deze sterke thriller van beginnend regisseur Tony Gilroy.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3410)

Bettina
13-05-2008, 22:28
Wil ik zeker nog zien deze!

Eddie
12-09-2008, 15:57
Ik heb net deze Blu Ray gekocht,
en het eerste wat mij thuis opviel,
is dat er helemaal geen leeftijd kijkwijzer logo op staat!?!
dat is toch verplicht tegenwoordig?

eerste wat ik toen dacht...
ach.. DFW weer :rolleyes:

Ethan1665
14-12-2008, 10:11
Ik heb deze titel afgelopen week aangeschaft op blu-ray. Echter wat mij opvalt is dat het beeld bijzonder onrustig word met name bij bewegende beelden van links naar rechts of andersom.

Het word over het algemeen allleen echt scherp bij een close-up. De rest van het matriaal heeft een bepaalde onscherpte die ik niet kan verklaren.

Heeft iemand hier ook ervaring mee? Graag een reactie.

Speler: Panasonic BD55.
Scherm: Pioneer 428XD.
Interlink: HDMI Monster 1000EX

Jethro
22-02-2010, 11:54
Eerste film en ervaring op Blu Ray, grappig is dat bij een close up de achtergrond erg onscherp is, opvallend. Volgens de recensie is dit dus bewust gedaan door de camera man? (y)

-Jaap-
22-02-2010, 12:13
Nog nooit bv. een spiegelreflexcamera in handen gehad?:mrgreen:
Zoals heet ''scherptediepte'', dit regel je met ''diafragma'', waarbij je de opening aangeeft met het ''F-getal''.
Hoe verder je het diafragma dicht draait, hoe groter je scherptediepte, maar hoe minder licht je op de sensor/film krijgt.

Snappie?(y)

Tarkus
19-03-2013, 20:51
Daar deze film in een box zat met nog 3 andere (veel betere) filmen, tevens Oscarwinnaars, heb ik deze prent opnieuw bekeken, en blijf het ene teleurstellende, middelmatige film vinden.
Heb bijgevolg niets te wijzigen aan mijn eerdere commentaar.

Commentaar 2008:
Wederom is dit een film met George Clooney die me zeer teleurstelt.
Het is me al meerdere malen overkomen dat Clooney's filmen tegenvallen, meer slechte dan goed, en dit is er weer eentje waarin ik zijn acteerprestatie ondermaats vind.
Ook het verhaal (nochtans geschikt vanaf 6 jaar ?!?!) is veel te ingewikkeld en moeilijk om volgen.
Het laatste half uur van de film kon me echt boeien, daarvoor was het een aaneenschakeling van onnodige dialogen en verwarrende situaties.
Wat me aan deze film het meest zal bijblijven is het laatste optreden van Sydney Pollack, zowel als acteur als producer, zoals iedereen wel zal weten is de man vorige maand (mei 2008) overleden. En ook hier zet hij, zoals steeds in een bijrol, een prachtprestatie neer.
Ook Tom Wilkinson is zeer goed in zijn rol. Het is dankzij deze beide heren dat de film toch nog het bekijken waard is, want ook Tilda Swinton vind ik geen Oscar waardig.
Ik hoop echt dat een volgende prent met Clooney beter is, want ik denk er anders sterk aan om zijn filmen in de toekomst in de rekken te laten liggen.

Jeroen D
20-03-2013, 10:51
Een aaneenschakeling van onnodige dialogen en verwarrende situaties ? Dan moet je de film echt nog een keer kijken want het verhaal is zo duidelijk als wat ;)

En Clooney speelt echt geweldig vind ik maar ik ben dan ook een fan van de beste man. Superacteur.

Pastichio Rocker
26-03-2013, 21:47
Prima film inderdaad. Zo moeilijk was het allemaal niet. Clooney heeft in mindere films gespeeld.