PDA

Bekijk de volledige versie : Signs [Blu-ray Disc]



Marcel den Haan
14-05-2008, 17:10
Signs

Mel Gibson wordt geconfronteerd met graancirkels in deze film van M. Night Shyamalan.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3414)

Frank
14-05-2008, 19:01
de extra’s zijn gelijk aan de DVD uitgave

Dat is niet helemaal correct. De DVD-uitgave heeft maar van 1 scène storyboards, de Blu-Ray van 2.

nlamste3
15-05-2008, 12:29
Toch hoop je dat ze met Blu-ray meer uitpakken. Op deze manier krijg je het Superbit syndroom. Voor de mooie uitgaven moet je nu niet aankloppen bij Blu-ray (muv CE3K), en qua extra's doen DVD's ook niet onder voor Blu-ray (uitzondering is dan weer Blood Diamant).

Dus de hele hoge meer prijs voor Blu-ray tov de DVD zou je nu betalen voor het beeld en geluid. Vraag me af of dat voldoende is om iedereen enthousiast te maken, hun "oude" dvd's te vervangen.

basset
15-05-2008, 21:56
Toch hoop je dat ze met Blu-ray meer uitpakken. Op deze manier krijg je het Superbit syndroom. Voor de mooie uitgaven moet je nu niet aankloppen bij Blu-ray (muv CE3K), en qua extra's doen DVD's ook niet onder voor Blu-ray (uitzondering is dan weer Blood Diamant).

Dus de hele hoge meer prijs voor Blu-ray tov de DVD zou je nu betalen voor het beeld en geluid. Vraag me af of dat voldoende is om iedereen enthousiast te maken, hun "oude" dvd's te vervangen.

Ik kan daar maar 1 (wellicht wat lang) antwoord op geven:
Gezien de kosten om een BR te maken tov een CD (dus de media) is het het verschil niet waard. Tel daarbij op dat zolang je op ruime afstand van je TV zit is DVD meer dan voldoende kwa beeld. Als een film echt goed is, dan wordt je binnen no time meegezogen en dan valt het verschil al lang niet meer op, omdat het beeld en geluid ondergeschikt zal zijn aan het verhaal.

Gewoon mijn 2 centen.